Sawdust Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik zoek hulp bij de paramadic missie's, ik heb de missie's al 5x geprobeerd en kom niet verder dan lvl 10. ik hoop dat iemand mij kon helpen, Savegame Alvast bedankt! Gelieve geen modsof cheats gebruiken. Sawdust Reageren
Svenie Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Missie gehaald: Paramedic Beloning: $47.500, Tommy kan rennen zonder moe te worden Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Savegame: Bewerkt: 21 mei 2008 door Svenie Reageren
Sawdust Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Missie gehaald: ParamedicBeloning: $47.500, Tommy kan rennen zonder moe te worden Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Savegame: Hartelijk bedankt voor je hulp!! Sawdust Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) wie kan de rifle range even voltooien lukt maar niet. bedankt Bewerkt: 24 mei 2008 door gta fan1 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik neem aan dat je de missie al een keer gehaald hebt, aangezien ik enkel de eerste ronde kon doen. Daar heb ik wel gewoon de 'score to beat' gehaald, dus daar ligt het niet aan. De savegame vind je in ieder geval in de bijlage, er zijn natuurlijk geen cheats gebruikt verder. Reageren
tommy69 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 hallo kan iemand mij helpen? ik zit vast bij de missie dat je lance moet bevrijden van diaz mannen maar als ik lance heb bevrijd voordat ik die plaats uit ben ben ik ok lance al doodt iemand tips ( het is voor pc) Reageren
Svenie Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Je hebt het hier waarschijnlijk over de missie Death Row. Ik moet toegeven die is niet altijd even simpel. Allereerst heb je de blokkade in het begin van de Junk Yard. Ik raad je aan om de wagens van op een afstand tot ontploffing te brengen. Dit doe je door constant tegen één van de twee voertuigen te schieten. Wanneer je met je wagen door de blokkade rijdt heb je het risico dat je langs alle kanten beschoten gaat worden. Wanneer je op de Junk Yard zelf bent moet je eerst een golf van Diaz's mannen onschadelijk maken. Neem eventueel wat beschutting achter de kleine boord waar zo'n pletmachine opstaat. Ga nu verder, en schakel eerst de man op de kraan uit. Nu ben je bijna aan de loods waar Lance zit. Neem wat beschutting achter de kraan en schiet de twee bewakers voor de loods dood. Er staat ook nog eentje naast Lance, mik goed en schiet ook deze dood. Ga nu naast Lance staan om een kleine scène te verkrijgen. Nu moet je ontsnappen en Lance naar het ziekenhuis brengen. Neem de Sentinel naast de loods en geef plankgas. Wanneer je de op weg komt zullen vier of vijf Comets de achtervolging op je inzetten. Concentreer je op de weg en je moet niet al teveel problemen hebben met je vijanden. Je kan eventueel een andere weg nemen, waarbij je helemaal geen last hebt van de Comets, die weg heb ik aangeduid op een kaartje: Kort samengevat: Beschik over volle Health en Armor voor je de missie start. Koop voldoende wapens, denkende aan een M4 en Sniper. Zet voor je de missie start een snelle wagen klaar. Een helikopter is ook handig. Schiet de blokkade op een afstand stuk. Neem voldoende beschutting, op de Junk Yard vind je voldoende middelen. Kies een geschikte route. Bewerkt: 25 mei 2008 door Svenie Reageren
Vansloneker Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Neem de Hunter of de Sea Sparrow, als je aan komt vliegen maai je alles wat beweegt neer. Met granaten en de raketwerper kun je al zoveel mogelijk schade aanrichten als je het terrein op loopt. Met je scherpschutters geweer schakel je de bovengenoemde wachtposten uit. Wat je dan nog tegen komt haal je neer met de Colt, of een van je andere wapens. Zorg dat je met Lance in je helikopter komt, en vlieg zonder ergens last van te hebben naar het ziekenhuis. Of doe een savegame aanvraag. Bewerkt: 25 mei 2008 door Vansloneker Reageren
Lucas. Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Is er iemand die voor mij de missie Demolition Man van Avery Carrington wil doen? Dat is die missie waarbij je met een helicoptertje een bouwproject moet opblazen. Alvast bedankt! Cheats zijn geen probleem GTAVCsf1.b Bewerkt: 2 juni 2008 door Lucas. Reageren
Svenie Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit (Pas nadat je de missie Phnom Penh'86 van Ricardo Diaz hebt voltooid) Savegame: Bewerkt: 2 juni 2008 door Svenie Reageren
Lucas. Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Missie gehaald: Demolition ManBeloning: $1000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit (Pas nadat je de missie Phnom Penh'86 van Ricardo Diaz hebt voltooid) Savegame: Bedankt man Is er ook nog iemand die de missie Bombs Away van Auntie Poulet voor me wilt doen? Alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Kan iemand Demolition Man en Guardian Angels voor me halen zonder te cheaten? Savegame zit in de bijlagen, alvast bedankt. Reageren
Svenie Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit (Pas nadat je de missie Phnom Penh'86 van Ricardo Diaz hebt voltooid) Savegame: Bijlage Missie gehaald: Guardian Angels Beloning: $1000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Volgende missie: The Chase Savegame: Bijlage Bewerkt: 9 juni 2008 door Svenie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Kan iemand Stunt Boat Challenge, Sir Yes Sir en alle missies van Auntie Poulet voor me halen zonder cheats? De savegame zit in de bijlagen. Dankje Matthijs! Bewerkt: 9 juni 2008 door DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.