Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Ik neem aan dat je de missie al een keer gehaald hebt, aangezien ik enkel de eerste ronde kon doen. Daar heb ik wel gewoon de 'score to beat' gehaald, dus daar ligt het niet aan. De savegame vind je in ieder geval in de bijlage, er zijn natuurlijk geen cheats gebruikt verder.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo kan iemand mij helpen? ik zit vast bij de missie dat je lance moet bevrijden van diaz mannen maar als ik lance heb bevrijd voordat ik die plaats uit ben ben ik ok lance al doodt iemand tips ( het is voor pc)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het hier waarschijnlijk over de missie Death Row. Ik moet toegeven die is niet altijd even simpel. Allereerst heb je de blokkade in het begin van de Junk Yard. Ik raad je aan om de wagens van op een afstand tot ontploffing te brengen. Dit doe je door constant tegen één van de twee voertuigen te schieten. Wanneer je met je wagen door de blokkade rijdt heb je het risico dat je langs alle kanten beschoten gaat worden. Wanneer je op de Junk Yard zelf bent moet je eerst een golf van Diaz's mannen onschadelijk maken. Neem eventueel wat beschutting achter de kleine boord waar zo'n pletmachine opstaat. Ga nu verder, en schakel eerst de man op de kraan uit. Nu ben je bijna aan de loods waar Lance zit. Neem wat beschutting achter de kraan en schiet de twee bewakers voor de loods dood. Er staat ook nog eentje naast Lance, mik goed en schiet ook deze dood. Ga nu naast Lance staan om een kleine scène te verkrijgen. Nu moet je ontsnappen en Lance naar het ziekenhuis brengen. Neem de Sentinel naast de loods en geef plankgas. Wanneer je de op weg komt zullen vier of vijf Comets de achtervolging op je inzetten. Concentreer je op de weg en je moet niet al teveel problemen hebben met je vijanden. Je kan eventueel een andere weg nemen, waarbij je helemaal geen last hebt van de Comets, die weg heb ik aangeduid op een kaartje:

kaartjelh8.th.png

Kort samengevat:

  • Beschik over volle Health en Armor voor je de missie start.
  • Koop voldoende wapens, denkende aan een M4 en Sniper.
  • Zet voor je de missie start een snelle wagen klaar. Een helikopter is ook handig.
  • Schiet de blokkade op een afstand stuk.
  • Neem voldoende beschutting, op de Junk Yard vind je voldoende middelen.
  • Kies een geschikte route.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Neem de Hunter of de Sea Sparrow, als je aan komt vliegen maai je alles wat beweegt neer. Met granaten en de raketwerper kun je al zoveel mogelijk schade aanrichten als je het terrein op loopt. Met je scherpschutters geweer schakel je de bovengenoemde wachtposten uit. Wat je dan nog tegen komt haal je neer met de Colt, of een van je andere wapens. Zorg dat je met Lance in je helikopter komt, en vlieg zonder ergens last van te hebben naar het ziekenhuis.

Of doe een savegame aanvraag.

Bewerkt: door Vansloneker
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is er iemand die voor mij de missie Demolition Man van Avery Carrington wil doen? Dat is die missie waarbij je met een helicoptertje een bouwproject moet opblazen. Alvast bedankt!

Cheats zijn geen probleem

GTAVCsf1.b

Bewerkt: door Lucas.
Link to comment
Delen op andere websites

Missie gehaald: Demolition Man

Beloning: $1000

Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt

Volgende missie: Two Bit Hit (Pas nadat je de missie Phnom Penh'86 van Ricardo Diaz hebt voltooid)

Savegame: Bijlage

dmwt3.th.png dm2zw0.th.png dm3py7.th.png dm4cl8.th.png

Missie gehaald: Guardian Angels

Beloning: $1000

Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt

Volgende missie: The Chase

Savegame: Bijlage

ga0wn5.th.png ga1rg3.th.png ga2sb5.th.png ga4nx9.th.png

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand Stunt Boat Challenge, Sir Yes Sir en alle missies van Auntie Poulet voor me halen zonder cheats? De savegame zit in de bijlagen. :)

Dankje Matthijs! :D

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...