Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Zou iemand aub de missie demoliton man willen uistpelen voor me ?:(

De missies ervoor heb ik al gedaan,alleen ff demolition man uitspelen aub :D

Hier is de savegame(waar Demolition man moet worden uitgespeeld),Daarna save je maare ergens :puh:

(zie bijlage)

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raak helemaal gestoord van die vreselijk irritante besturing van de Skimmer in de missie Dildo Dodo. Het zou daarom dus erg fijn zijn als iemand voor mij die missie zou willen voltooien. Gelieve geen cheats en/of andere rare dingen uit te halen. Alleen de missie spelen en vervolgens het liefste weer opslaan bij de filmstudio's.

Bij voorbaat dank _O_

GTAVCsf1.b

@ -Matthijs- hieronder: geweldig! :D

Hé Matthijs superbedankt hè!:)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Dat wil zeggen dat je over je upload limiet zit. Dit kan je makkelijk verhelpen door bovenaan bij Lid menu, Instellingen aan te klikken. Kijk nu naar de linkerkant van je scherm om het volgende te zien staan:

bijlagencr7.png

Wanneer je Bijlagen aanduid krijg je alles te zien wat je geupload hebt. Om je savegame's en eventueel plaatjes te verwijderen vink je de witte vakjes achter de bijlage aan. Klik dan onderaan op Verwijder geselecteerde, en je hebt weer wat meer uploadruimte waardoor je je savegame met gemak hier neer kunt zetten.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...