cornelisch Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Doe ik wel even. Niet de Love Fist missie he! Ik blijf proberen Reageren
cornelisch Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Doe ik wel even.Voor de missie Publicity Tour zijn er verschillende manieren om hem te voltooien. De makkelijkste, en door de meeste mensen gebruikte manier is het gebruiken van de lang rechte weg van Downtown tot het haven gebied in Vice Point. Wanneer je aan de ingang van de havens bent, moet je, waar de Linerunner meestal geparkeerd staat een scherpe bocht maken, om op de andere kant van de weg te komen. Deze kan je dan verder gebruiken. Ik heb het even op een kaartje voor je aangeduid: (Klik) Woohoo, thanks! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) -gun runner (phil cassidy) -cheaten mag -succes! Bewerkt: 27 juni 2008 door gta fan1 Reageren
Svenie Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Missie gehaald: Gun Runner Beloning: $2.000 Colt Python Ingram Mac-10 S.P.A.S. 12 M60 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Volgende missie: Boomshine Saigon Savegame: Er staat trouwens een cadeautje in de eerste garage van de Hyman Condo. Bewerkt: 27 juni 2008 door Svenie Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 bedankt! ook voor het cadeautje! Reageren
rsracing Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) GTAVCsf2.bGTAVCsf2.b1ste opgeslagen op 1juli 2de opgeslagen op 2 juli om 12.00 Savegame Aanvraag: Missie:bombs away Besturing:1 Cheaten:nee Link: Ik heb hem bij kaufman opgeslagen wie deze wil doen. De laatste versie zet ik er steeds op omdt ik af en toe een missieuitspeel dus als je de kans krijgt probeer dan de nieuwste versie te pakken. >>> Door ASPHALT: Ik zou je er even op willen wijzen dat je in het GTA Vice City Stories gedeelte zit, en niet in het GTA Vice City gedeelte. Voortaan een beetje beter opletten dus, ik verplaats hem even naar het juiste gedeelte. <<< Bewerkt: 2 juli 2008 door rsracing Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 CODE Savegame Aanvraag: Missie:bombs away Besturing:1 Cheaten:nee Link: Ik heb hem bij kaufman opgeslagen wie deze wil doen. >>> Door ASPHALT: Ik zou je er even op willen wijzen dat je in het GTA Vice City Stories gedeelte zit, en niet in het GTA Vice City gedeelte. Voortaan een beetje beter opletten dus, ik verplaats hem even naar het juiste gedeelte. <<< Ik wil hem super graag voor je doen... Reageren
rsracing Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 ok ik hoor het wel wanneer je hem hebt gedaan. Want ik ben zo slecht in die helicopter missies en vliegmissies met die kleine besturing Reageren
Nissan Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik zal ook wel ff kijken of ik hem kan doen, duurt wel wat langer omdat ik nu op school zit :$ Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Bombs Away Missie Voltooid -Beloning $2.000,- Ik heb bij het behalen van deze missie geen Mods en/of Cheats gebruikt. Nog veel succes met : Grand Theft Auto Vice City. Savegame: GTAVCsf2.b DSgregor Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik zal ook wel ff kijken of ik hem kan doen, duurt wel wat langer omdat ik nu op school zit :$ Als je goed had gekeken dan zag je dat ik er mee bezig was.. Reageren
cornelisch Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Bombs Away please. Ja, alweer ^^ GTAVCsf2.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren
mafrak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) kan iemand dildo dodo voor mij doen ik kom echt niet verder dit is de file ik wil graag dildo dodo daarop dankje staat gesaved bij vercetti estate cheaten mag GTAVCsf1.b Bewerkt: 15 juli 2008 door mafrak Reageren
Swiggers Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 kan iemand dildo dodo voor mij doen ik kom echt niet verderdit is de file ik wil graag dildo dodo daarop dankje staat gesaved bij vercetti estate cheaten mag Ik doe hem wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.