Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Matthijs, hoe krijgt jij het in (...)naam voor elkaar om zonder cheats The Driver te voltooien. Ik heb hem 1 keer kunnen voltooien door zwaar te cheaten met het geluk dat Hilary zwaar uit de route geslagen werd.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi.

Zou een van jullie de missie Demolition Man kunnen doen voor mij? (ik weet niet goed hoe je het schrijft maar ja).

Ik heb deze missie al wel 10x geprobeerd en hij is nog nooit gelukt dus bij deze vraag ik het om hem te doen.

Je vind hem bij "A" op de radar. Als je doodgaat(wat me zou verbazen) graag dan opnieuw de save game laden, ik wil niet weer wapens verliezen xD .

GEEN cheats gebruiken alstublieft! Als het kan opslaan op vakje 7 of zo voor als ie het niet doet.

GTAVCsf8.b

Bewerkt: door vice

Demolitan Man - Mission Passed!

Beloning: $1000,=

Ik heb geen cheats/mods gebruikt, Veel succes verder met VC! :tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Yes! Hartelijk bedankt. Ik ga hem meteen terug downloaden. En als er weer iets niet lukt zal ik het hier weer plaatsen :):tu: .

Geplaatst:

kan iemand voor mij de missie Dildo Dodo doen

vroeger lukte het me altijd maar nu krijg ik het vliegtuig de lucht niet meer in ik heb al vanalles geprobeerd

GTAVCsf1.b

Dildo Dodo - Mission Passed!

-Beloning: $2000,-

Ik heb bij het behalen van Dildo Dodo geen Cheats en/of Mods gebruikt. Nog veel plezier met het spelen van GTA Vice City ^_^

Savegame:

GTAVCsf1.b

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst:

Je kunt ook de manier van Wikigta gebruiken:

Ga met het vliegtuigje naar de kade toe waar de Cubanen staan te niksen, ze zullen pas actie ondernemen op het moment dat jij een bom laat vallen! Land er veilig en wel en rij voorzichtig een Cubaan omver, hij zal omvallen en weer opstaan, maar heeft niets in de gaten. Doe het net zolang tot hij niet meer opstaat en dus dood is. Herhaal dit voor al de andere Cubanen. Gooi daarna een bom op de boten en de missie is voltooid.

©WikiGTA

heb ik ook gedaan, en het werkt :)

Geplaatst:
Je kunt ook de manier van Wikigta gebruiken:

Ga met het vliegtuigje naar de kade toe waar de Cubanen staan te niksen, ze zullen pas actie ondernemen op het moment dat jij een bom laat vallen! Land er veilig en wel en rij voorzichtig een Cubaan omver, hij zal omvallen en weer opstaan, maar heeft niets in de gaten. Doe het net zolang tot hij niet meer opstaat en dus dood is. Herhaal dit voor al de andere Cubanen. Gooi daarna een bom op de boten en de missie is voltooid.

©WikiGTA

heb ik ook gedaan, en het werkt :)

bij mij niet!!!

dat heb ik al 5 keer geprobeerd fzo en het lukt maar niet! :N

kan iemand hem rap doen plzzzzzzzzzzzzzz???

thx

Missie aanvraag

Missie: Guardian Angels

Cheats: Alleen cheats waar Criminal Rating blijven (niet -1000)

Missie aanvraag

Missie: Demolition Man

Cheats: Alleen cheats waar Criminal Rating blijven (niet -1000)

Savegame:

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Demolition Man - Mission Passed!

Beloning: $2000

Guardian Angels - Mission Passed!

Beloning: $1000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Geplaatst:

Bedankt!

PS: Guardian Angels kon ik best zelf, alleen kwam het probleem dat na 2 minuten nog steeds geen Voodoo's met Haitians aankwamen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...