Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Hoi.

Zou een van jullie de missie Demolition Man kunnen doen voor mij? (ik weet niet goed hoe je het schrijft maar ja).

Ik heb deze missie al wel 10x geprobeerd en hij is nog nooit gelukt dus bij deze vraag ik het om hem te doen.

Je vind hem bij "A" op de radar. Als je doodgaat(wat me zou verbazen) graag dan opnieuw de save game laden, ik wil niet weer wapens verliezen xD .

GEEN cheats gebruiken alstublieft! Als het kan opslaan op vakje 7 of zo voor als ie het niet doet.

GTAVCsf8.b

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook de manier van Wikigta gebruiken:

Ga met het vliegtuigje naar de kade toe waar de Cubanen staan te niksen, ze zullen pas actie ondernemen op het moment dat jij een bom laat vallen! Land er veilig en wel en rij voorzichtig een Cubaan omver, hij zal omvallen en weer opstaan, maar heeft niets in de gaten. Doe het net zolang tot hij niet meer opstaat en dus dood is. Herhaal dit voor al de andere Cubanen. Gooi daarna een bom op de boten en de missie is voltooid.

©WikiGTA

heb ik ook gedaan, en het werkt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook de manier van Wikigta gebruiken:

Ga met het vliegtuigje naar de kade toe waar de Cubanen staan te niksen, ze zullen pas actie ondernemen op het moment dat jij een bom laat vallen! Land er veilig en wel en rij voorzichtig een Cubaan omver, hij zal omvallen en weer opstaan, maar heeft niets in de gaten. Doe het net zolang tot hij niet meer opstaat en dus dood is. Herhaal dit voor al de andere Cubanen. Gooi daarna een bom op de boten en de missie is voltooid.

©WikiGTA

heb ik ook gedaan, en het werkt :)

bij mij niet!!!

dat heb ik al 5 keer geprobeerd fzo en het lukt maar niet! :N

kan iemand hem rap doen plzzzzzzzzzzzzzz???

thx

Link to comment
Delen op andere websites

Missie aanvraag

Missie: Guardian Angels

Cheats: Alleen cheats waar Criminal Rating blijven (niet -1000)

Missie aanvraag

Missie: Demolition Man

Cheats: Alleen cheats waar Criminal Rating blijven (niet -1000)

Savegame:

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...