Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Missie gehaald: Demolition Man

Beloning: $1000

Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt

Volgende missie: Two Bit Hit

Savegame:

Ik zag trouwens dat je een mooi voertuig in je garage had staan. Hieruit kan ik afleiden dat je unieke voertuigen verzameld. Vergeet dus zeker niet om de Zwarte Voodoo en de twee Romero's Hearses uit de volgende missie een plaatsje te geven in je garage in het Vercetti Estate. De Angel die daar geparkeerd staat is niet meer uniek, dus die kan wel weg. Het is mogelijk om de drie voertuigen in een keer te krijgen, zonder de missie te falen, maar het makkelijkste is gewoon twee keer de missie spelen. Eén keer voor de Voodoo en één keer voor de twee Hearse's. De tweede Hearse bevindt zich trouwens achter het Well Stacked Pizza restaurant, tussen de hutjes waar Auntie Poulet haar krot is gevestigd. Hij is bedoeld om je te achtervolgen, maar je kan hem dus ook gewoon stelen voor je het doelwit uitschakeld.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Missie gehaald: Demolition Man

Beloning: $1000

Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt

Volgende missie: Two Bit Hit

Savegame:

Ik zag trouwens dat je een mooi voertuig in je garage had staan. Hieruit kan ik afleiden dat je unieke voertuigen verzameld. Vergeet dus zeker niet om de Zwarte Voodoo en de twee Romero's Hearses uit de volgende missie een plaatsje te geven in je garage in het Vercetti Estate. De Angel die daar geparkeerd staat is niet meer uniek, dus die kan wel weg. Het is mogelijk om de drie voertuigen in een keer te krijgen, zonder de missie te falen, maar het makkelijkste is gewoon twee keer de missie spelen. Eén keer voor de Voodoo en één keer voor de twee Hearse's. De tweede Hearse bevindt zich trouwens achter het Well Stacked Pizza restaurant, tussen de hutjes waar Auntie Poulet haar krot is gevestigd. Hij is bedoeld om je te achtervolgen, maar je kan hem dus ook gewoon stelen voor je het doelwit uitschakeld.

Bedankt voor het behalen van deze missie

Klopt, die Admirel had ik speciaal bewaard voor Death Row :7

Verder nog bedankt voor de tips deze ga ik ook zeker verzamelen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Heeft iemand AUB een savegame voor mij waarbij alles is gedaan behalve de storyline zodat als ik de storyline uit heb gespeeld ook 100% heb.

Dus waarbij alles al is gedaan behalve de storyline.

Heeft iemand het voor me Alstubliefd?.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is onmogelijk om alles te doen behalve de storyline. Zo heb je ondermeer de Chopper Checkpoints die je pas na de missie Rub Out kunt starten. De savegame die je aanvraag het dichtst benadert is deze van Jow Tommy Verceti. Alles wat nog nodig is voor de 100% staat onder de bestandsinformatie vermeld.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...