Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

  • 2 weken later...

DEMOLITION MAN LUKT NIET

Wie kan mij helpen met de demolition man. Heb van alles geprobeerd, van toetsen veranderen tot eerst iedereen killen met de rc helicopter. Maar het lukte mij niet om het binnen de tijd te halen.

Ik heb het bestand als bijlage erbij gevoegd. Alvast bedankt om mij uit de brand te helpen.

GR. Mandarijn

GTAVCsf7.b

Link to comment
Delen op andere websites

Dirty Lickin's van Auntie Poulet

Wie o Wie kan mij helpen met deze missie. Heb hem al verschilledne keren uit proberen te spelen. Maar steeds faal ik :N . Ik krijg ze gewoon weg niet op tijd neer geschoten. Zelfs de pil om alles rustig te doen heeft mij niet geholpen. Mijn savegame zit in de bijlage.

Alvast bedankt,

Mandarijn

Heb er een nieuwe bijlage bijgedaan, heb ondertussen wat Rampages gedaan. de nieuwe is GTAVCsf5

GTAVCsf5.b

GTAVCsf4.b

Bewerkt: door Mandarijn
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik wel.

Het spijt me, ik dacht dat m'n Vice City terug werkte maar ik was dus blijkbaar mis. Bij het opstarten ervan loopt ie vast. Iemand anders die het wil/kan overnemen?

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik wel.

Hanneswasco, Alvast heel erg bedankt dat je dit wilt doen.

Wie kan het overnemen??? Ik kan namelijk de missie van Umberto Robina (Trojan Voodoo) niet doen. Omdat ik eerst de missie van Auntie Poulet moet halen

Bewerkt: door Mandarijn
Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik weer, ik heb de missie Dirty Lickin's succesvol tot een goed einde gebracht. Je beloning is $5.000. Ik heb het telefoontje van Auntie ontvangen waarin ze je niet bedankt, maar juist zegt dat ze je niet meer wil zien. De Haïtianen gaan nog niet op je schieten mocht je dit jezelf afvragen. Ik heb terug gesaved in dezelfde save house. Zonder enige andere noemwaardige dingen die ik heb gedaan. Maar goed, de volgende missie is Trojan Voodoo. Ik heb verder géén cheats of mods gebruikt. Veel succes verder met VC :D

Hier is je Savegame (Welliswaar niet door een converter gehaald, weet niet of dit nodig is? :$);

GTAVCsf4.b

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik weer, ik heb de missie Dirty Lickin's succesvol tot een goed einde gebracht. Je beloning is $5.000. Ik heb het telefoontje van Auntie ontvangen waarin ze je niet bedankt, maar juist zegt dat ze je niet meer wil zien. De Haïtianen gaan nog niet op je schieten mocht je dit jezelf afvragen. Ik heb terug gesaved in dezelfde save house. Zonder enige andere noemwaardige dingen die ik heb gedaan. Maar goed, de volgende missie is Trojan Voodoo. Ik heb verder géén cheats of mods gebruikt. Veel succes verder met VC :D

Hier is je Savegame (Welliswaar niet door een converter gehaald, weet niet of dit nodig is? :$);

GTAVCsf4.b

ICe Banana,

Heel erg bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo,

Wie o wie kan mij helpen met deze missie. Ik krijg deze missie niet afgerond. Ben al enkele malen met een ontploft vliegtuigje uit de lucht gevallen. :N

De savegame zit in de bijlage.

Alvast Bedankt ^_^ ,

Mandarijn

Ik zag het bericht van Mathijs, dus heb ik hem nog een paar keer geprobeerd. En heb de missie net gehaald (wel op het nippertje, mijn brandstof was op een haar na op). Mathijs even goed bedankt om de missie voor mij te proberen.

Deze missie hoeft dus niet meer gedaan te worden.

GTAVCsf8.b

Bewerkt: door Mandarijn
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...