Mandarijn Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 Die zal ik voor je doen.. Alvast heel erg bedankt. Gr. Mandarijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mandarijn Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 THE DRIVER Wie o wie kan mij helpen met deze missie van the malibu club. Het is mij naar tig keer proberen maar niet gelukt dze missie te halen. In de bijlage zit mijn savegame bestand. Alvast bedankt, Mandarijn GTAVCsf4.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Asjeblieft! Ik heb voor jouw de missie 'The Driver' tot een succesvol einde gebracht zonder enige moeite . Was echt een leuke missie! Racen met Hillary was een eitje, dus in één keer de hele race gedaan. Mijn tijd was 2:09. Maar goed, Je hebt ongeveer $3.000 gekregen doordat je gewonnen hebt. De volgende missie is 'The Job' Waarbij je , jawel, een bank overval gaat plegen. Goed, Hier is je savegame. GTAVCsf4.b Veel plezier met de volgende missies in VC ! Bewerkt: 29 november 2008 door Ice Banana Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mandarijn Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Asjeblieft!Ik heb voor jouw de missie 'The Driver' tot een succesvol einde gebracht zonder enige moeite . Was echt een leuke missie! Racen met Hillary was een eitje, dus in één keer de hele race gedaan. Mijn tijd was 2:09. Maar goed, Je hebt ongeveer $3.000 gekregen doordat je gewonnen hebt. De volgende missie is 'The Job' Waarbij je , jawel, een bank overval gaat plegen. Goed, Hier is je savegame. GTAVCsf4.b Veel plezier met de volgende missies in VC ! Heel erg bedankt om deze missie te behalen voor mij. Gr. Mandarijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nelly1974 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Kan iemand deze voor mij halen want het lukt me echt niet. Ik weet niet of ik het wel goed heb gedaan met die savegame maar laat dat dan maar even weten. >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar savegame aanvraag<<< GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Ziezo, ik veronderstel dat je de missie 'Demolition Man' bedoelde? Deze heb ik met veel plezier voor je gedaan en de missie tot een succesvol einde gebracht Op je Minimap staan nu twee nieuwe icoontjes Eentje voor 'Avery Carrington', en eentje voor 'Kent Paul'. Maar goed, Demolition Man bracht je $1000 op. Ik heb terug gesaved voor je in het Ocean View Hotel. Hier is je savegame; GTAVCsf1.b Veel plezier met de volgende missies in VC. Schroom niet op altijd hulp te vragen . We helpen je namelijk enorm graag. Bewerkt: 30 november 2008 door Ice Banana Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nelly1974 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ziezo, ik veronderstel dat je de missie 'Demolition Man' bedoelde? Deze heb ik met veel plezier voor je gedaan en de missie tot een succesvol einde gebracht Op je Minimap staan nu twee nieuwe icoontjes Eentje voor 'Avery Carrington', en eentje voor 'Kent Paul'. Maar goed, Demolition Man bracht je $1000 op. Ik heb terug gesaved voor je in het Ocean View Hotel.Hier is je savegame; GTAVCsf1.b Veel plezier met de volgende missies in VC. Schroom niet op altijd hulp te vragen . We helpen je namelijk enorm graag. Ja dankje:D Ohh ik had de missie er niet eens bij gezet, sorry:P Maar dankjewel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nelly1974 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ik zit nu al een tijdje vast met de missie Dildo Dodo. Wil iemand die voor mij halen? Alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Die zal ik voor je doen.. EDIT: Raar. De Skimmer weigert om op welke manier dan ook de lucht in te gaan. Iemand anders kan het (wederom) overnemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nelly1974 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Die zal ik voor je doen.. EDIT: Raar. De Skimmer weigert om op welke manier dan ook de lucht in te gaan. Iemand anders kan het (wederom) overnemen. Ja het lukt mij ook steeds niet. Wil iemand anders hem dan voor mij halen? GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Die zal ik voor je doen.. EDIT: Raar. De Skimmer weigert om op welke manier dan ook de lucht in te gaan. Iemand anders kan het (wederom) overnemen. Ja het lukt mij ook steeds niet. Wil iemand anders hem dan voor mij halen? Bij deze. GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nelly1974 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Die zal ik voor je doen.. EDIT: Raar. De Skimmer weigert om op welke manier dan ook de lucht in te gaan. Iemand anders kan het (wederom) overnemen. Ja het lukt mij ook steeds niet. Wil iemand anders hem dan voor mij halen? Bij deze. Dankje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 kan iemand voor mij demolition man en die missie van de print works GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Spilling the Beans - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DutchStyle Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Ben vammidag weer VC gaan spelen en kan iemand voor mij de missie Demolition Man doen?? GTAVCsf2.b Bewerkt: 24 december 2008 door DutchStyle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.