Jump to content

Savegame Aanvraag

Lantyz

Recommended Posts

Asjeblieft!

Ik heb voor jouw de missie 'The Driver' tot een succesvol einde gebracht zonder enige moeite :). Was echt een leuke missie! Racen met Hillary was een eitje, dus in één keer de hele race gedaan. Mijn tijd was 2:09. Maar goed,

Je hebt ongeveer $3.000 gekregen doordat je gewonnen hebt. De volgende missie is 'The Job' Waarbij je , jawel, een bank overval gaat plegen.

Goed,

Hier is je savegame.

GTAVCsf4.b

Veel plezier met de volgende missies in VC :Y !

Bewerkt: door Ice Banana
Delen op andere websites

Asjeblieft!

Ik heb voor jouw de missie 'The Driver' tot een succesvol einde gebracht zonder enige moeite :). Was echt een leuke missie! Racen met Hillary was een eitje, dus in één keer de hele race gedaan. Mijn tijd was 2:09. Maar goed,

Je hebt ongeveer $3.000 gekregen doordat je gewonnen hebt. De volgende missie is 'The Job' Waarbij je , jawel, een bank overval gaat plegen.

Goed,

Hier is je savegame.

GTAVCsf4.b

Veel plezier met de volgende missies in VC :Y !

Heel erg bedankt om deze missie te behalen voor mij.

Gr. Mandarijn

Delen op andere websites

Ziezo, ik veronderstel dat je de missie 'Demolition Man' bedoelde? Deze heb ik met veel plezier voor je gedaan en de missie tot een succesvol einde gebracht Op je Minimap staan nu twee nieuwe icoontjes Eentje voor 'Avery Carrington', en eentje voor 'Kent Paul'. Maar goed, Demolition Man bracht je $1000 op. Ik heb terug gesaved voor je in het Ocean View Hotel.

Hier is je savegame;

GTAVCsf1.b

Veel plezier met de volgende missies in VC. Schroom niet op altijd hulp te vragen :D. We helpen je namelijk enorm graag.

Bewerkt: door Ice Banana
Delen op andere websites

Ziezo, ik veronderstel dat je de missie 'Demolition Man' bedoelde? Deze heb ik met veel plezier voor je gedaan en de missie tot een succesvol einde gebracht Op je Minimap staan nu twee nieuwe icoontjes Eentje voor 'Avery Carrington', en eentje voor 'Kent Paul'. Maar goed, Demolition Man bracht je $1000 op. Ik heb terug gesaved voor je in het Ocean View Hotel.

Hier is je savegame;

GTAVCsf1.b

Veel plezier met de volgende missies in VC. Schroom niet op altijd hulp te vragen :D. We helpen je namelijk enorm graag.

Ja dankje:D Ohh ik had de missie er niet eens bij gezet, sorry:P Maar dankjewel

Delen op andere websites

Die zal ik voor je doen.. :Y

EDIT: Raar. De Skimmer weigert om op welke manier dan ook de lucht in te gaan. Iemand anders kan het (wederom) overnemen.

Ja het lukt mij ook steeds niet. Wil iemand anders hem dan voor mij halen?

Bij deze.

Dankje!

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...