bertjebollen Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 ik heb al veel keer geprobeerd maar het lukt niet alles mag. >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar savegame aanvraag.<<< GTAVCsf1.b Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) The Driver = Mission Passed! Beloning = $3000! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missie te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met Vice City! Bewerkt: 29 januari 2009 door MegaPilot Reageren
YAVV Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Halloeuw Ik heb aan de data gezien dat dit onderdeel nogal dood is ^^. Maar goed probeer het toch nog eventjes. Ik heb laatst vc weer onder het stof vandaan gevist en 1 missie lukt me echt niet en dat is The Driver ( malibu club ). Als iemand me wil helpen zou ik heel blij zijn gr, GTAVCsf7.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 The Driver - Mission Passed! Beloning: $3000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren
YAVV Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Dankjewel, ben er serieus heel blij mee. Reageren
Woody268 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) heb al veel geprobeert voor deze missie Demolition Man en de tips gebrobeert maar ik kan het maar niet wilt iemand mij helpen dank U >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar savegame aanvraag.<<< Bewerkt: 2 maart 2009 door Flying Dutchman Reageren
Vansloneker Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Mij lukt het wel, ik gebruik dan ook een joystick. Daar is ie dan. Missie gehaald verder je game gelaten zo als het was. GTAVCsf8.b Bewerkt: 2 maart 2009 door Vansloneker Reageren
Woody268 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Mij lukt het wel, ik gebruik dan ook een joystick.Daar is ie dan. Missie gehaald verder je game gelaten zo als het was. 1000x dank Reageren
philthechill Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Kan iemand Demolution man voor mij uit spelen?? Kan nog steeds niet vliegen in het spel Alvast bedankt Savegame Reageren
Vansloneker Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Kan iemand Demolution man voor mij uit spelen??Kan nog steeds niet vliegen in het spel Alvast bedankt Savegame Ik ga het proberen. Daar is ie dan. Succes met het vervolg van het spel. GTAVCsf1.b Bewerkt: 12 maart 2009 door Vansloneker Reageren
philthechill Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Kan iemand Demolution man voor mij uit spelen??Kan nog steeds niet vliegen in het spel Alvast bedankt Savegame Ik ga het proberen. Daar is ie dan. Succes met het vervolg van het spel. Bedankt man Reageren
philthechill Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Zou iemand voor man Bombs away! kunnen uitspelen?? Savegame Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Die zal ik voor je doen.. edit: De savegame laadt helaas niet volledig. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Edit: De savegame hoeft niet meer Na nader inzien probeer ik het zelf, als het echt niet lukt dan post ik hem wel weer Bewerkt: 29 maart 2009 door Motley.Crue Reageren
S.Knoop Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Zou iemand voor mij de missie "Checkpoint Charlie (GTA Vice City)" kunnen voltooien? Het lukt me niet. Ik heb mijn savegame bijgevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.