Svenie Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Missie gehaald: Checkpoint Charlie Beloning: $5000,= en Asset $2000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt. Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Kan iemand voor mij demolition man halen? Geen cheats gebruiken a.u.b GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000,= Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt. Volgende missie: Two Bit Hit Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 De missie van Mr Black bij het vliegveld, wie wil die doen? GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Missie gehaald: Check out at the Check-In Beloning: $8000,= Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt. Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Wie kan voor mij Gun Runner van Phil Cassidy doen? Geen cheats/mods gebruiken of wasted/busted gaan Alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Ik weet niet of je er nog iets aan hebt, maar ik heb de missie gehaald. Mijn excuses dat ik je aanvraag niet eerder zag. Missie gehaald: Gun Runner Beloning: $2.000 + enkele bonussen Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Boomshine Saigon Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philthechill Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Kan iemand "Checkpoint Charlie" voor mij uitspelen?? Save game Alvast bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Missie gehaald: Checkpoint Charlie Beloning: $5000,= en Asset $2000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt. Volgende missie: Ken heeft gebeld, je kunt de missie Cap The Collector starten. Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philthechill Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Cheers mate!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) GTAVCsf1.bHet zou fijn zijn als iemand dit doet GEEN CHEATS A.U.B. Bewerkt: 13 april 2009 door JeremyVosJV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 GTAVCsf1.bHet zou fijn zijn als iemand dit doet GEEN CHEATS A.U.B.Ik ga een poging voor je wagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 GTAVCsf1.bHet zou fijn zijn als iemand dit doet GEEN CHEATS A.U.B.Ik ga een poging voor je wagen Bedankt:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Demolition Man >> Mission Passed! Beloning: $ 1.000,- Savehouse: Ocean View Hotel Bijzonderheden: Ik heb even een kogelvrij vest voor je opgepikt op de bouwplaats. Veel succes verder met Vice City! GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Demolition Man >> Mission Passed!Beloning: $ 1.000,- Savehouse: Ocean View Hotel Bijzonderheden: Ik heb even een kogelvrij vest voor je opgepikt op de bouwplaats. Veel succes verder met Vice City! Het is een 100% SA Save Game:O Bewerkt: 16 april 2009 door JeremyVosJV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.