Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Geen Cheats A.U.B.

Vul AUB in vervolg dit lijstje in:

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: Cop Land
  • Besturing: ?
  • Cheaten: Nee
  • Link: Zie hoofdpost

Of deze:

Missie(s): Cop Land

Cheaten: (ja/nee)

Overig: Saved game staat in hoofdpost.

Console: PC

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Missie gehaald: Copland

Beloning: $10.000, $5.000 asset

Overig: Geen cheats of mods gebruikt.

Savegame:

@Hieronder: dat is inderdaad een mogelijkheid, maar dan had hij dat in ieder geval toch wel in zijn post mogen vermelden vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal leuk en wel gta master 1, maar zou je dan ook niet beter de savegame voor deze jongen halen, dan hem alleen maar wijzen op zijn 'vergrijp'. Bij deze zal ik de savegame wel even voor je halen JeremyVosJV.
Waarschijnlijk had 'ie 'm ook wel gedownload met de bedoeling om 'm voor JeremyVosJV te gaan halen, maar bij 't zien van de missie Cop Land moest 'ie jammer genoeg afhaken en probeerde hij uit pure frustratie JeremyVosJV maar op een klein foutje te wijzen. Tenminste, dat is mijn theorie.
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal leuk en wel gta master 1, maar zou je dan ook niet beter de savegame voor deze jongen halen, dan hem alleen maar wijzen op zijn 'vergrijp'. Bij deze zal ik de savegame wel even voor je halen JeremyVosJV.
Waarschijnlijk had 'ie 'm ook wel gedownload met de bedoeling om 'm voor JeremyVosJV te gaan halen, maar bij 't zien van de missie Cop Land moest 'ie jammer genoeg afhaken en probeerde hij uit pure frustratie JeremyVosJV maar op een klein foutje te wijzen. Tenminste, dat is mijn theorie.

Ik had hem gezet bij missie hulp, en FlyingDutchMan verplaaste hem hier heen.

dus stond er niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...