JeremyVosJV Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) JeremyVosJV Needs Help Again! Missie:Spilling the Beans, Printworks. Console:PC. Cheats:Geen. SavePlaats:Printworks. Alvast bedankt! Edit:Bedankt! GTAVCsf1.b Bewerkt: 16 april 2009 door JeremyVosJV Reageren
Svenie Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Hup dan maar. We zijn toch goed bezig vandaag. Missie gehaald: Spilling the Beans Beloning: $2.000 Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Volgende missie: Hit the Courier Savegame: Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Deze missie lukt me weer niet, sorry voor het ongemak :$ Missie:Tweede van Printworks. Console:PC. Cheats:Nee. SavePlaats:Printworks. GTAVCsf1.b Bewerkt: 16 april 2009 door JeremyVosJV Reageren
Svenie Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Missie gehaald: Hit the Courier Beloning: $5.000, Asset van $8.000 Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Savegame: Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Bedankt! Bewerkt: 17 april 2009 door JeremyVosJV Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) Missie: Alle Hidden Packages vinden. Console: PC. Progres: 14/100. SavePlaats: Pole Club. Save: Voor de gene die de uitdaging aan gaat, heel veel succes! Edit: Svenie als je het niet wil doen hoef je het niet te doen want er zijn ook meerdere. Bewerkt: 18 april 2009 door JeremyVosJV Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Missie: Alle Hidden Packages vinden.Console: PC. Progres: 0/100. SavePlaats: Pole Club. Save: Voor de gene die de uitdaging aan gaat, heel veel succes! Edit: Svenie als je het niet wil doen hoef je het niet te doen want er zijn ook meerdere. Ik maak er wel even een begin mee...ik weet niet of ik ze alle 100 ga halen, maar ik kijk wel even hoe ver ik kom. Trouwens, vind je 't zelf niet veel leuker om alles zelf te doen, of wil je gewoon door het verhaal heen en de 100 % halen? Een 100 %-savegame kun je namelijk ook downloaden in onze database Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) Ik maak er wel even een begin mee...ik weet niet of ik ze alle 100 ga halen, maar ik kijk wel even hoe ver ik kom. Trouwens, vind je 't zelf niet veel leuker om alles zelf te doen, of wil je gewoon door het verhaal heen en de 100 % halen? Een 100 %-savegame kun je namelijk ook downloaden in onze database I.v.m met relatie en school kan ik niet veel doen, MVG, JeremyVosJV Bewerkt: 17 april 2009 door JeremyVosJV Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik heb er alvast 13 voor je gehaald én je bleek er zelf ook al één te hebben opgepikt; Welke dat is weet ik alleen nog niet. Mocht iemand anders zin hebben om verder te gaan, dan kan dat uiteraard. Op onderstaande kaart is te zien welke ik alvast heb gehaald. GTAVCsf1.b Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik heb er alvast 13 voor je gehaald én je bleek er zelf ook al één te hebben opgepikt; Welke dat is weet ik alleen nog niet. Mocht iemand anders zin hebben om verder te gaan, dan kan dat uiteraard. Op onderstaande kaart is te zien welke ik alvast heb gehaald. Thx Dude:D MVG, JeremyVosJV Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Missie: No Escape? Cheats: Geen. Console: PC. SavePlaats: Malibu Club. SaveGame:GTAVCsf1.b Bewerkt: 25 april 2009 door JeremyVosJV Reageren
Svenie Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Missie gehaald: No Escape? Beloning: $1.000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Volgende missie: The Shootist Savegame: Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Omdat je het zo lief via pm vroeg. Geen ontsnapping is onmogelijk. Bedankt dat je gelijk reageer Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Missie: Phil Cassidy. Console: PC Cheats: Geen. SaveGame:GTAVCsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.