Svenie Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Missie gehaald: Gun Runner Beloning: $2000,= + enkele wapens. Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Volgende missie: Boomshine Saigon Savegame: GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Missie gehaald: Gun RunnerBeloning: $2000,= + enkele wapens. Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Volgende missie: Boomshine Saigon Savegame: GTAVCsf1.b Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Missie: Sir, Yes Sir. Console: PC. Naam: Jeremy. Cheats: Geen. WaaromOpnieuw?: Vanwegen een crash op PC. SaveGame: GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Omdat ik even niks beters te doen had: GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ronnierups Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 hey gasten. Ik heb een probleempje, ik ben bij Death Row maar ik speel het op de xbox. Weet iemand hoe ik een xbox savegame op de com kan zetten zodat ik 'm kan uploaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cornelisch Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 Missie: Demolition Man Cheats: Nee, liever niet Ik vind dit écht een klotemissie. GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf8.b Bewerkt: 12 juni 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolgro Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 GTAVCsf1.bWie kan Autocide, Demolition Man, Death Row voor me doen kom er niet uit xD cheats aub geen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Wie zou mijn save game willen en The driver willen halen. Bij mij gaat die gast steeds dood :l Andere geinteresseerden die mijn save willen. Ik heb bijna alle huizen en bedrijven ($ incoon) behalve het $-icoon bij de hollywood studios. No cheats gebruiken en heb nog geen cheats gebruikt Bewerkt: 19 juni 2009 door Cool2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Wie kan Autocide, Demolition Man, Death Row voor me doen kom er niet uit xD Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Autocide - Mission Passed! Beloning: $4000 Death Row - Mission Passed! Beloning: - De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! @Cool2009: Dan zul je even een savegame moeten plaatsen... GTAVCsf1.b Bewerkt: 19 juni 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 @Cool2009: Dan zul je even een savegame moeten plaatsen... In de bijlage mijn savegame, gelieve niet te cheaten GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) The Driver - Mission Passed! Beloning: $3000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf1.b Bewerkt: 19 juni 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 The Driver - Mission Passed!Beloning: $3000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Hartelijk dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Demolition man en suppy & demand, graag? >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar savegame aanvraag.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Supply and Demand - Mission Passed! Beloning: $10.000 - Tracksuit outfit De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 29 juni 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.