jantje02 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Dankjewel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jantje02 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Het lijkt alsof elke missie met helikopters bij mij niet lukt.. Ze zijn keimoeilijk! Bombs Away! lukt steeds niet.. Alvast bedankt. GTAVCsf1.b Bewerkt: 4 augustus 2009 door jantje02 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf1.b Bewerkt: 4 augustus 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woody268 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 yo iedereen, wilt er iemand voor mij de missie Dildo Dodo doen want ik heb ze al een miljoen keer gebrobeert maar het lukt mij maar niet om deze missie te halen dus wilt iemand de missie halen voor mij? tnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Die zal ik voor je doen.. edit: De Dodo komt met geen enkele mogelijkheid omhoog... zal wel aan mij liggen. Bewerkt: 6 augustus 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woody268 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Die zal ik voor je doen.. edit: De Dodo komt met geen enkele mogelijkheid omhoog... zal wel aan mij liggen. toch merci om het te proberen maar jammer dat het niet lukte; dus wilt iemand anders dan de missie doen? tnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Ow leuk =] die heb ik lang nie gedaan , zal um nu ff voor je spelen Edit: Alsjeblieft =D GTAVCsf8.b Bewerkt: 7 augustus 2009 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woody268 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ow leuk =] die heb ik lang nie gedaan , zal um nu ff voor je spelen Edit: Alsjeblieft =D tnx maat respect by Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Mij lukte deze keer Death Row niet (speelde Vice City altijd op de playstation en toen lukte me het na 100 keer proberen wel ) Missie: Death Row Cheats: Mag maar die zal je toch niet gebruiken Modifications: Nee (behalve voertuigen) Savegame: GTAVCsf1.b Succes, en alvast Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Death Row - Mission Passed! Beloning: - Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 30 augustus 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Bedankt, heb het spel al uitgespeeld op de playstation (3x) een tijdje geleden maar op de pc nog niet en ik hoop dat het lukt (ben de besturing al gewoon dankzij sa). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jovinky Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Heujj Zal iemand de missie ''Demolition Man'' willen doen?(A) A.u.b. niet cheaten. Ik ben niet zo vlieger met GTA Suc6 voor die het proberen. GTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Heujj Zal iemand de missie ''Demolition Man'' willen doen?(A) A.u.b. niet cheaten. Ik ben niet zo vlieger met GTA Suc6 voor die het proberen. Eens kijken of ik het nog kan... ...het is weer gelukt, uiteraard geen cheats gebruikt. Succes verder! GTAVCsf3.b Bewerkt: 3 september 2009 door Vansloneker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Toevallig! Ik zou ook graag hebben dat iemand Demolition Man voor me kan halen, ik krijg die helicopter met geen mogelijkheid onder controle... Alvast bedankt! Edit: bedankt man! GTAVCsf1.b Bewerkt: 5 september 2009 door SamShine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 5 september 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.