smulder1991 Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2009 hallo, eigenlijk 3 opdrachten waar ik niet uitkom, 1: Dildo Dodo, het opstijgen en het vliegen lukt mij totaal niet. 2: Demolitian man, dat helicoptertje is ook voor geen mogelijkheid onder controlle te krijgen. 3: De misie van de boatyard. naar 15 keer proberen wordt ik er gewoon zat van.. liefhebbers om 1 of meerdere te doen? GTAVCsf2.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Door een rare bug o.i.d. kom ik met de Dodo niet van het water, en gaan de boten slechts met een slakkengangetje... Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 15 oktober 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
smulder1991 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Demolition Man - Mission Passed!Beloning: $1000 Door een rare bug o.i.d. kom ik met de Dodo niet van het water, en gaan de boten slechts met een slakkengangetje... Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! daar had ik dus ook last van denk ik. hij kwam maar niet van het water.. erg bedankt verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
waltermuis Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2009 Hallo, ik kom bij 1 missie niet verder, namelijk Dildo Dodo. Het opstijgen lukt nog wel, maar zodra ik probeer de corona's in de stad te halen bots ik tegen zowat elk gebouw aan en dat komt de gezondheid van de Skimmer niet ten goede. Is er iemand die deze missie voor mij wil doen? Missie: Dildo Dodo Cheaten: Nee Modificaties: Nee Opgeslagen bij: het opslagpunt bij Interglobal Films GTAVCsf2.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! @smulder1991: Probleem opgelost! Als de resterende missies nog gedaan moeten worden, dan hoor ik het graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
waltermuis Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 Dildo Dodo - Mission Passed!Beloning: $2000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Hartstikke bedankt, kan ik ook weer verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2009 Maar als ik een ps2 save game van bijv gta download hoe krijg ik dat dan op de......... ps2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jovinky Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Hejj Zou iemand de missie van Interglobal Films willen doen ? Het gaat om,, Missie :Dildo Dodo (de missie met de Skimmer) Cheaten? : Nee;) Ik heb verder ook geen mods gebruikt. En de save game is bij Interglobal Films opgeslagen. Mvg Jovinky GTAVCsf7.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 28 oktober 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jantje02 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Wie kan deze missie voor me halen:"Dildo Dodo" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Tuurlijk... heb ik alleen wel je savegame nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Bombs away graag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 (bewerkt) komt er aan Edit: Mission passed $2000 Geen cheats of mods gebruikt. Opgeslagen bij Vercetti Estate. Alsjeblieft. GTAVCsf4.b Bewerkt: 28 november 2009 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Heel hartelijk dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2009 Dildo Dodo graag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.