GYZIE Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 dat is jammer. maar hoe kan je die versie zien? Als je hem hebt gekocht heb je 1.0 Als je hem hebt gekocht en geupdate heb je 1.1 Als je hem via Stam heb gekocht heb je de Steam verzie Maar miss hielpt het als je de save game opnieuw saved en nog een keer stuurt. Reageren
thomaswezep Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 dat is jammer. maar hoe kan je die versie zien? Als je hem hebt gekocht heb je 1.0 Als je hem hebt gekocht en geupdate heb je 1.1 Als je hem via Stam heb gekocht heb je de Steam verzie Maar miss hielpt het als je de save game opnieuw saved en nog een keer stuurt. ik heb hem in de winkel gekocht, maar wel in duitsland maakt dat uit? maar ik probeer hem nog wel een keer te sturen GTAVCsf1.b Reageren
GYZIE Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 dat is jammer. maar hoe kan je die versie zien? Als je hem hebt gekocht heb je 1.0 Als je hem hebt gekocht en geupdate heb je 1.1 Als je hem via Stam heb gekocht heb je de Steam verzie Maar miss hielpt het als je de save game opnieuw saved en nog een keer stuurt. ik heb hem in de winkel gekocht, maar wel in duitsland maakt dat uit? maar ik probeer hem nog wel een keer te sturen Ojah, dat is dan inderdaad je probleem. De Duitse verzie heeft aanpassingen. (dat was volgens mij dat als je iemand op straat dood maakt hij/zij geen geld laat vallen. De Duitsers vinden dat beloning voor iets slechts.) Door de afwijking in de .exe kan ik niet jou savegames openen. Reageren
charaznable Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Kan iemand voor mij The Driver doen mij wil hij maar niet lukken. bij voorbaat dank GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 The Driver - Mission Passed! Beloning: $3000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf1.b Reageren
diemie Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Hey, kan iemand de missie 'the Driver' voor me doen?? Die gast is de hele tijd dood! Je start bij de malibu club. safe hem daar ok plz! GTAVCsf1.b Reageren
GYZIE Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Mission Passed! +$3000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geworden. Geen geld uitgegeven. GTAVCsf1.b Bewerkt: 12 februari 2010 door GYZIE Reageren
diemie Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Hey, kan iemand de missie 'Dildo Dodo' voor me doen?? k probeer hem al drie dagen(+-14 uur)Maar crach de hele tijd. Maakt nie uit waar je hem saved, als je hem maar saved! TNX! GTAVCsf1.b Reageren
GYZIE Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) Mission Passed! +$2000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geworden. Geen geld uitgegeven. GTAVCsf1.b Bewerkt: 17 februari 2010 door GYZIE Reageren
GYZIE Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) Mission Passed! +$2000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geworden. Geen geld uitgegeven. GTAVCsf3.b Bewerkt: 22 maart 2010 door GYZIE Reageren
mvhmvhmvh Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Kan iemand voor mij Demolition man doen? GTAVCsf1.b Reageren
Svenie Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit Savegame: GTAVCsf1.b Reageren
gijsisok Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Kan iemand voor mij The Job kan doen? Ik kan niet ontsnappen bij de bank omdat mijn auto telkens kapotgeschoten wordt en daarna ik als ik een auto zoek. Bewerkt: 28 maart 2010 door gijsisok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.