mvhmvhmvh Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit Savegame: GTAVCsf1.b bedaaaaaaaaaaaaaaaankt Reageren
Svenie Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Kan iemand voor mij The Job kan doen? Ik kan niet ontsnappen bij de bank omdat mijn auto telkens kapotgeschoten wordt en daarna ik als ik een auto zoek. Missie gehaald: The Job Beloning: $50.000,=, Asset $10.000,= per dag, Bank job outfit Overig: Geen cheats of mods gebruikt Savegame: GTAVCsf1.b Reageren
mvhmvhmvh Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Hee, kan iemand demolition man doen voor me? 'Svenie' heeft hem al eens gedaan, maar die krijg ik niet geopend? Je naam:mvh Missie:Demolition man Cheats: Ja demolition.b Bewerkt: 30 maart 2010 door mvhmvhmvh Reageren
Svenie Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Hee, kan iemand demolition man doen voor me? 'Svenie' heeft hem al eens gedaan, maar die krijg ik niet geopend? Je naam:mvh Missie:Demolition man Cheats: Ja Het is ook niet de bedoeling dat je het bestand opent, maar het gewoon in de map 'GTA Vice City User Files' plaatst. Of begrijp ik je nu verkeerd? Reageren
Dastard Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Missie: Demolition Man Alvast bedankt! Heb'k zelf al gehaald DOWNLAOD DEZE NIET, ZIJN V3's GTAVCsf1.b GTAVCsf1.b GTAVCsf1.b GTAVCsf1.b Bewerkt: 31 maart 2010 door Dastard Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Die zal ik voor je doen.. edit: Ik krijg een foutmelding bij het laden...? Reageren
Dastard Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Dit is wel de Steam (www.steampowered.com) versie. Als ik me niet vergis gebruikt die Versie 3? Reageren
mvhmvhmvh Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Hee, kan iemand demolition man doen voor me? 'Svenie' heeft hem al eens gedaan, maar die krijg ik niet geopend? Je naam:mvh Missie:Demolition man Cheats: Ja Het is ook niet de bedoeling dat je het bestand opent, maar het gewoon in de map 'GTA Vice City User Files' plaatst. Of begrijp ik je nu verkeerd? Nee je begrijpt me niet verkeerd. Maar er gebeurt toch verder niks als ik dat bestand in die map van user files zet verder? Of ben ik nu heeuuul dom? Reageren
Svenie Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Hee, kan iemand demolition man doen voor me? 'Svenie' heeft hem al eens gedaan, maar die krijg ik niet geopend? Je naam:mvh Missie:Demolition man Cheats: Ja Het is ook niet de bedoeling dat je het bestand opent, maar het gewoon in de map 'GTA Vice City User Files' plaatst. Of begrijp ik je nu verkeerd? Nee je begrijpt me niet verkeerd. Maar er gebeurt toch verder niks als ik dat bestand in die map van user files zet verder? Of ben ik nu heeuuul dom? Wanneer je nu je spel opstart kan je in het hoofdscherm, nadat je Start game hebt aangeduid de optie 'Load game' aanduiden. Vervolgens kies je de correcte savegame, in dit geval de eerste. Niet spectaculair moeilijk dus. Reageren
poenjaard Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Hey, kan er iemand voor mij Demolition Man doen, alvast bedankt poenjaard GTAVCsf8.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Die zal ik voor je doen.. edit: Demolition Man is nog niet beschikbaar... Reageren
poenjaard Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 inderdaad, verkeerde savegame geupload nu is het wel de juiste, alvast bedankt GTAVCsf7.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf7.b Reageren
poenjaard Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Dank U wel Reageren
duude Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Kan iemand Guardian angels voor me doen? Geen cheaten a.u.b. GTAVCsf8.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.