NandroDavids Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Joo:) Ik ben hier heel nieuw maar ik zie dat jullie mij hier kunnen helpen...het lukt me maar niet om Dildo Dodo uit te spelen Kan iemand dit voor me doen? eum ik weet niet of het zo moet maar ik heb een bestand in mijn bijlage en ik vermoed dat dat mn save game is Help me hierbij a.u.b Ik had al gezegd in het andere topic dat ik 'm voor je zou halen....even geduld dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fat Phill Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Hee bedankt man!! maar ik zit weer vast :s aan de Shipyard checkpoint charlie denk ik zou je die ook even willen doen? je hebt mn savegame nog zkr? thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Missions Passed! Missie: Dildo Dodo Beloning: $ 2.000,- Missie: Checkpoint Charlie Beloning: $ 5.000,- De savegame vind je in de bijlage. Veel succes verder met GTA: Vice City! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fat Phill Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg bedankt mss tot nog een kr als ik vast zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fat Phill Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Heb een probleem:( ik ga naar de shipyard en stap trug in die boot en de missie checkpoint charlie begint trug :s is dit normaal?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Heb een probleem:(ik ga naar de shipyard en stap trug in die boot en de missie checkpoint charlie begint trug :s is dit normaal?? Ja dat is heel normaal, je kan de Checkpoint Charlie challenge zo vaak je wilt herspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Heeft iemand voor mij een save game waar je de missie Recruitment Drive kan doen ? Van Stephen Scott Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb gezocht en ik ben en savegame tegen gekomen je kan hem >hier< downloaden. Je dient wel eerst de film-studio te kopen maar dat zal een kleine moeite zijn. Direct na het kopen ervan kun je de 1e missie al doen. Na het downloaden het bestand eventueel uitpakken en dan in je GTA Vice city User Files stoppen. Veel plezier ermee! Bewerkt: 22 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Hoe kan dat ? Er staat dat de save game gedelete is. Ik kom gewoon bij home uit Bewerkt: 22 augustus 2006 door denkaanhenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Hoe kan dat ?Er staat dat de save game gedelete is. Ik kom gewoon bij home uit Na een bepaalde tijd wordt een bestand gedelete op Rapidshare als het bestand niet wordt gedownload. Ik heb alvast de filmstudio voor je gekocht. Je kunt meteen de missie Recruitment Drive spelen. Hieronder vind je de savegame: Veel plezier met de savegame . Bewerkt: 22 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Oke bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Hey, Wil iemand de missie Demolition Man doen voor mij? Geen cheats of mods gebruiken. Alvast bedankt, JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1.000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 23 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Toppie! Bedankt -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fat Phill Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Kan iemand me een savegame van een heel uitgespeeld Vice City bezorgen? Kheb al de missies al uitgespeeld en 100 passagiers vervoerd maar de packages en de rest zie ik niet egt zitten en ik wil eens ronddolen met 3 bodyguards en limited ammo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.