Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Joo:) Ik ben hier heel nieuw maar ik zie dat jullie mij hier kunnen helpen...

het lukt me maar niet om Dildo Dodo uit te spelen

Kan iemand dit voor me doen? eum ik weet niet of het zo moet maar ik heb een bestand in mijn bijlage en ik vermoed dat dat mn save game is :{

Help me hierbij a.u.b :D

Ik had al gezegd in het andere topic dat ik 'm voor je zou halen....even geduld dus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een probleem:(

ik ga naar de shipyard en stap trug in die boot en de missie checkpoint charlie begint trug :s

is dit normaal??

Ja dat is heel normaal, je kan de Checkpoint Charlie challenge zo vaak je wilt herspelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gezocht en ik ben en savegame tegen gekomen je kan hem >hier< downloaden. Je dient wel eerst de film-studio te kopen maar dat zal een kleine moeite zijn. Direct na het kopen ervan kun je de 1e missie al doen. Na het downloaden het bestand eventueel uitpakken en dan in je GTA Vice city User Files stoppen. Veel plezier ermee!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan dat ?

Er staat dat de save game gedelete is.

Ik kom gewoon bij home uit

Na een bepaalde tijd wordt een bestand gedelete op Rapidshare als het bestand niet wordt gedownload. Ik heb alvast de filmstudio voor je gekocht. Je kunt meteen de missie Recruitment Drive spelen.

Hieronder vind je de savegame:

Veel plezier met de savegame :cya:.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me een savegame van een heel uitgespeeld Vice City bezorgen?

Kheb al de missies al uitgespeeld en 100 passagiers vervoerd maar de packages en de rest zie ik niet egt zitten en ik wil eens ronddolen met 3 bodyguards en limited ammo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...