Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Ik heb hier een 100% savegame voor je. [Let op: Je moet je eerst wel inloggen/registreren om deze savegame te downloaden]

De savegame moet je in Mijn Documenten ---> Grand Theft Auto Vice City User Files plaatsen.

De beloning die jij bij 100% hebt verkregen:

Maximum health gaat naar 200%

Maximum armor gaat naar 200%

Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.

Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.

Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.

Franky Outfit in het Vercetti Estate.

Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Geniet ervan!

Link to comment
Delen op andere websites

Bodyguards kun je vinden in de Vercetti Estate als ik me niet vergis bevind dit gebouw zich op Starfish Island. Dat is dat eiland tussen de twee grote eilanden. Er wonen veel rijke mensen en het ziet er allemaal netjes uit. Ik heb het over de Mansion van Diaz althans eerst is hij van Ricardo Diaz maar daarna wordt het de Vercetti Estate om precies te zijn na de missie Rub Out als ik me niet vergis. Je ziet 'hier' hier een afbeelding van deze Mansion. Je vind de Bodyguards helemaal achterin volgens mij bij de Saveplaats. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar dat lijkt me van zichzelf sprekend. Kijk ook hier voor tips en truc's van dit gebouw.

Het kan wezen dat het acount op Gtagames.nl niet werkt, als het goed is heb je een acount aangemaakt op dit forum. Dan werkt hij zeer waarschijnlijk niet op Gtagames en dan moet je jezelf daar ook aanmaken, het kan wezen, maar zoiets heb ik gehoord van iemand op msn. Anders stuur je even een pm naar Joriz. Ik hoop dat je het een beetje snapt. Als er verder nog iets is zeg het maar! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic staat uitgelegd hoe je bodyguards werft. In het topic staat ook een screenshot van de kamer waar je die bodyguards kunt vinden. Je werft bodyguards door in de roze maker te staan. Soms kunnen ze er niet staan. Dan moet je een stukje gaan rijden en dan staan ze er.

Kijk even in je mailbox of je een E-mail hebt van Gtagames met je wachtwoord en gebruikersnaam. Probeer daar mee in te loggen. Als dat niet wil werken dan stuur je een PB aan Joriz.

Edit: Summerbase was me net voor.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Mission Passed: Bombs Away

Ik heb de missie Bombs Away zonder cheats of mods uitgespeeld, het duurde even wat langer omdat ik heb wou saven maar toen perongeluk in de missie marker van Cap The Collector stapt, mijn excuses hier voor, maar volgesn mij is het nog wel snel genoeg voor je. Als beloning heb je $2000,- verkregen.

Nog veel plezier en succes bij het spelen van Grand Theft Auto Vice City!

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Once again, zit ik vast bij Demolition man..

Ik heb het al zo vaak geprobeerd, ik geef het op.

Zou iemand deze voor me willen completen?

Alvast hartelijk bedankt :puh:

Geen cheats, en je mag het dichtsbijzijnde safehuis kopen & daar saven.

graag notities van de beloning en evt. telefoontjes ;).

GTAVCsf4.b

Link to comment
Delen op andere websites

Mission Passed: Demolition Man

Ik heb de missie Demolition Man zonder cheats of mods uitgespeeld, als beloning heb je $1000,- verkregen, je hebt geen telefoontjes gekregen of dergelijke, als het goed is kan je zo wel met de volgende missie namelijk Two Big Hit bezig.

Nog veel plezier en succes bij het spel van GTA Vice City.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Hey welkom op het forum :cya:

Mission Passed: The Driver

The Driver word gezien als de moeilijkste missie van GTA Vice City, en daar ben ik het volledig mee eens, je wagen is veel langzamer dan die van Hillary, je moet goed op de weg letten en in tussentijd moet je ook nog van die Hillary weg zien te komen. Ik heb hem op het juiste moment laten spinnen, zodat hij een tijdje vast zat. Toen kon ik de race tamelijk makkelijk eindigen. Maar ik geef toe hij is erg moeilijk de 1e en de 2e keer lukte het mij ook.

Als beloning van deze missie heb je $2.000, tevens wil Hillary nu rijden tijdens de ontsnappig na de bankroof.

Succes bij de 'The Job' missie, en natuurlijk ook nog veel plezier bij het spelen van de rest van het spel.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...