Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

@Typhoon

Hoe komt het dat elke keer als ik een missie wil doen voor iemand dat jij me voor bent? :bonk:

Ik heb vaak 'The Driver' gespeeld dus heb een bepaalde snelheid gekregen waardoor ik met een snelheid van een Typhoon bij het topic kom. Oke serius: Zoals je weet is hier een strijd om savegames, veel mensen willen graag 1 doen, maar je moet wel de juiste techniek toepassen om als eerste de 'savegame aanvraag' te bemachtigen. Dit kan je doen door de hele tijd in het topic te blijven kijken, en soms even te refreshen, dan zie je dat 1 een savegame aanvraag heeft gepost maar tevens zie je dat al iemand aan het posten is, oftewel je ben te laat. Oke nu mijn manier: je hebt hier een handige functie op het forum genaamd 'Actieve onderwerpen van vandaag' wanneer je hier op drukt zie je welke topics vandaag actief zijn (dus waar als laatste is gepost) Wanneer er dus een nieuw topic word gepost kan je het gelijk zien, je moet natuurlijk wel om de zoveel tijd refreshen, ik laad 'Actieve onderwerpen van vandaag' dus ook altijd in een Tabblad in 'Firefox' staan. Dus ik kan altijd even snel klikken en kijken of er een nieuw bericht is, opeens zie je het Savegame aanvraag topic staan, je drukt de op 'van' wanneer je daar op klikt ga je naar de laatste post op de pagina. Nu komt het gedeelte van het posten, wanneer je in het topic bent en er is indertussen al iemand aan het posten [dit zie je doordat de naam van de postende persoon onderstreept en schuingedrukt is] post je dus niet! Dit is namelijk erg irritant voor de andere die een aanvraag wil doen maar dan te laat is omdat iemand anders hem zo nodig voor is. Wanneer je niemand ziet posten in het topic doe je een kort maar duidelijk bericht. Ik doe het meestal zo: 'Ik doe hem voor je :)' Dit is de kort maar goed, vanaf dat moment haal jij de missie. Nadat jij de missie hebt gehaald Edit jij je bericht, hier zet je iets over de wijze jij de missie hebt gehaald, of de beloning etc [Kijk maar eens naar een aanvraag die SummerBase heeft gedaan] (Je hoeft het natuurlijk niet zo uitgebreid te doen) Daarna Upload je de savegame bij je persoonlijke berichten, dan druk je op 'Aangepast bericht plaatsen' nu heb jij dus de savegame gedaan.

Hier nog even de korte uitleg:

1: Houdt 'Actieve onderwerpen van vandaag' in de gaten.

2: Ga snel naar het het topic waar de aanvraag is gepost.

3: Kijk nu dat er iemand aan het posten is, zo nee post jij een klein bericht: 'Ik haal hem voor je :)'

4: Haal de savegame en plaats hem op het forum.

Houdt het forum dus goed in de gaten, en wanneer er gepost word wees er gelijk bij. Tevens moet je een beetje geluk hebben, je moet net op het juiste moment op het forum zijn wanneer er iemand een aanvraag post. Je kan dus het beste het San Andreas Aanvraag fora in de gaten houden, hier worden namelijk meer aanvragen gepost dan in het GTA III of Vice City aanvraag topic.

Owja, wanneer ik nu een Assassin in het savegame aanvraag topic zie, zal ik niet posten maar mag jij hem doen! Maar denk eraan, je 'leraar' overtreffen is lasitg!

Succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

2 vragen

1

Ik weet niet of dit mag maar ik heb alle missies en zij missies en bedrijvenmissies gehaald. Maar kan ik nu een van jullie ook al die Taxi , politie missies , unique stunts , hidden packages en alles voor de 100% laten doen ?

2

hoe moet ik die savegame hier doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1: Dat is geen probleem om dat te doen. Je kunt er ook voor kiezen om elke onderdeel door iemand anders te laten doen.

Vraag 2: De savegame kun je uploaden via je bijlagen. Je zoekt eerst de savegame op via bladeren. Daarna druk je op de knop deze bijlage toevoegen. Daarna zoek je een plaats in je bericht waar je de savegame wilt plaatsen. Als je de juiste plaats hebt gevonden dan druk je op de knop In bericht toevoegen.

Je kunt de savegame ook uploaden via Rapidshare. Dan moet je weer bladeren. Daarna klik je op de upload knop. Daarna moet je even wachten. Daarna komt er een scherm waarin ze vragen of je een account wilt bij rapidshare. Klik op de knop dat je het niet wil als je geen account wil bij Rapidshare. Klik daarna op een knop die aangeeft om jou gewoon die download en deletelink te geven. Kopieer de link van je savegame en zet hem in je bericht.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1: Dat is geen probleem om dat te doen. Je kunt er ook voor kiezen om elke onderdeel door iemand anders te laten doen.

Vraag 2: De savegame kun je uploaden via je bijlage. Je zoekt eerst de savegame op via bladeren. Daarna druk je op de knop deze bijlage toevoegen. Daarna zoek je een plaats in je bericht waar je de savegame wilt plaatsen. Als je de juiste plaats hebt gevonden dan druk je op de knop In bericht toevoegen.

Je kunt de savegame ook uploaden via Rapidshare. Dan moet je weer bladeren. Daarna klik je op de upload knop. Daarna moet je even wachten. Daarna komt er een scherm waarin ze vragen of je een account wilt bij rapidshare. Klik op de knop dat je het niet wil als je geen account wil bij Rapidshare. Klik daarna op een knop die aangeeft om jou gewoon die download en deletelink te geven. Kopieer de link van je savegame en zet hem in je bericht.

sorry ik ben niet zo goed met computers. Maar ik kan mijn save game nog steeds niet vinden. :$ :$ :$ :$ :$ :$

Bewerkt: door Warrior
Link to comment
Delen op andere websites

Alle savegames kun je vinden in de map GTA Vice City User Files. Deze map staat bij mij op Mijn Documenten. Het ligt er net aan waar die map bij jou staat op de PC.

Edit 1: Denkaanhenk was me voor.

Edit 2: @ Warrior, als je dat niet weet dan moet je Vice City opstarten. Dan klik je op load game. Als je zeker weet welke savegame het is dan kun je de savegame plaatsen. Als je het niet weet dan moet je de savegame loaden. Als je na het loaden nog niet zeker weet dan druk je op escape. Dan kom je in het menu terecht. Dan moet je naar stats gaan. Dan kijk je bij stats of dit de savegame is die je moet hebben.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

bij gta vice city user files staan 2 bestanden welke moet ik kiezen dan? de grootste?

http://rapidshare.de/files/31673026/GTAVCs...code=2913701759

ik weet niet of dit de goede is

Nee dat is juist niet de goede, jij moet de bovenste link pakken, wanneer je op die link die jij ons nu geeft klikt zal de download van de Rapidshare database verwijderd worden.

Bekijk even deze post van Ewoud voor een goede en makkelijke uitleg, het is hier met San Andreas voor gedaan maar dat is het zelfde als SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze dan?

http://rapidshare.de/files/31673697/GTAVCsf1.b.html

De gene die hem wilt doen mag cheats gebruiken(is niet nodig denk ik).

Ik heb alle missies al gedaan behalve checkpoint charlie. De rampages moeten nog gedaan worden. Ik heb sommige hidden packages al gepakt maar nog niet veel dus de meeste moet ik nog hebben. maar die op starfish island heb ik allemaal al. alle unique stunt bonussen nog. en sommige robberies nog. en nog van alles voor de 100%. Dus gelieve tot de 100% gaan.

Bewerkt: door Warrior
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb redelijk wat kunnen doen. Het percentage staat nu op 59%. Hieronder zul je zien wat voor missies er allemaal zijn gedaan.

Missies en andere zaken die gedaan zijn door mij:

- Rifle Range

- Pizza Boy

- Alle vier Chopper Checkpoints

- Alle savehouses zijn gekocht

- PCJ Playground

- Test Track

- Ik had ook een paar rampages gedaan.

Beloningen: Bij bijna allemaal kreeg je geld. Alleen bij het kopen van de savehouses ging er geld af. Bij Pizza Boy kreeg je bij het voltooien 50% meer health. Healthlevel is nu 150. Je percentage staat op 59%. Er zijn geen mods of cheats gebruikt bij het voltooien van die missies

@: Jov, je kan aan de slag. Neem mijn savegame die hieronder staat.

Hieronder vind je de savegame:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de juiste savegame die je hebt upgeload. Wat wil je dat er gedaan wordt? Moet een persoon alles doen of kan elk onderdeel door 1 persoon gedaan worden?

Het liefst 1 persoon.

in het kort

-Hidden packages

-unique stunts

-checkpoint charlie

-rampages

-en nog allemaal van die checkpoint races met die PCG enzo.

-en de lijsten bij sunshine cars

Ik weet niet of het teveel is om in je eentje te doen.

Bewerkt: door Warrior
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...