Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Hey big brunelli,

Ik heb Dildo Dodo voor je uitgespeeld zonder cheats of mods. Als beloning heb je $2000 verkregen. Daarnaast spawnt de Skimmer naast de Film Studio. Je zal er dus altijd in kunnen vliegen.

Je kan nu met de 3e missie van de Film Studio beginnen namelijk Martha's Mug Shot.

Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA Vice City! :cya:

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
kan iemand dan nog die 2 unique jumps voor mij doen.

savegame: zie Colonel Cortez zijn post op de vorige pagina

Ik zal even voor je kijken of het me lukt...:Y

Edit: Het gaat wat langer duren, aangezien het niet helemaal duidelijk is welke Unique Stunts er nou wel en welke er niet zijn gedaan. Ik zal ze allemaal bij langs gaan, en dan hoop ik dat het lukt...;)

Edit 2: Op dit moment heb ik 17 van de 36 Stunts gecontroleerd, en 1 Unique Stunt erbij gekregen: Ik hoef alleen nog die op Prawn Island te doen, en de Unique Stunts die op het eerste eiland te vinden zijn. Daar ga ik vanmiddag mee bezig, en ik hoop maar dat die laatste er tussen zit...:Y

Edit 3:

Voltooid!

Unique Stunts:

  • De Unique Stunt op het kleine winkelcentrum op het eerste eiland.
  • De Unique Stunt bij het ziekenhuis in Portland, die je ook in de missie G-Spotlight moet doen.

Beloningen:

  • Ongeveer $ 7.000,- voor de Unique Stunts.
  • De Frankie Outfit, te vinden in de Vercetti Estate, waar ik het spel ook heb opgeslagen.
  • Bodyguards, ook te vinden in de Vercetti Estate.
  • Onbeperkte ammo.
  • Dubbele health in voertuigen.

Savegame: In bijlage.

Veel plezier met je 100 %-savegame! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Heeft iemand nog even zin om Demolition Man voor me te doen? Ik ben echt altijd te laat met die ***-helicopter :duh:. Alvast bij voorbaat mijn welgemeende dank _O_

Dank je wel Typhoon :klap:. Dat is tóch die missie met die helicopter waarbij je de bommen moet plaatsen toch????

Link to comment
Delen op andere websites

Mission Passed: Demolition Man

Ik heb de missie "Demolition Man" zonder cheats of mods uitgespeeld, als beloning heb je $1000,= verkregen. Wanneer je "Phnom Penh '86" ook heb gehaald kan je de laatste missie van Avery spelen, namelijk "Two Big Hit"

En dit is inderdaad de missie waar je die bommen moet plaatsen in een gebouw. (Klik)

Nog veel plezier en succes bij het spel van GTA Vice City! :cya:

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allen.

Ook ik zit met Demolition Man waar ik maar niet uit kom. (Ben gewoon niet snel genoeg). Iemand zin en tijd om hem te doen??

Verder had ik nog een aantal vraagjes.

Ik ben ook auto's aan het verzamelen en ik kan de auto Virgo maar niet vinden. Iemand een idee?

Ook met het ijsjes verkopen lukt het me niet. Ik verkoop wel 50 ijsjes, maar dan gebeurd er niets... Iemand een idee hoe dat kan??

Verder ben ik ook bezig met het waterzweefvliegtuigje bij de filmset. En je raad het al, ik krijg hem niet de lucht in. Ja hij gaat wel wat de lucht in, maar niet snel genoeg waardoor ik weer ergens tegen aan knal. Iemand hiervoor een tip.

Alvast bedankt....

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Demolition Man

Beloning: $1000

demolitionmanpassed2zk5.th.jpg

Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage.

Veel succes met de volgende missies. :)

-----------------------------------------------------

En dan even over de rest van je problemen. De Virgo die je zoekt heeft geen exacte vindplaats, het beste wat je kunt doen is een tijdje rondrijden op de lange weg die zich bevindt op Mainland (tweede eiland). Hier rijdt deze auto namelijk regelmatig rond, na een tijdje hier zoekend te gaan rondrijden zul je hem wel moeten vinden.

En dan over die 50 ijsjes die je moet verkopen, het klopt inderdaad dat je in eerste instantie niets zult merken nadat je 50 ijsjes hebt verkocht. Je merkt het pas nadat je uitgestapt bent, je zult dan een schermpje voor je krijgen waarin je ziet dat je de 'Cherry Poppers Ice Cream Factory' voltooid hebt en hier zal dan een asset komen te liggen waar je dagelijks maximaal $3000 op kunt halen.

Ik lees dat je ook problemen hebt met het besturen van de Skimmer in de missie 'Dildo Dodo'. Je kunt het beste eens flink lang gas geven en zodra je denkt dat je hard genoeg gaat om op te stijgen druk je op 'S' (standaard instelling van opstijgen). Maak tijdens het vliegen ook niet te scherpe bochten want het kan dan nog wel eens gebeuren dat de Skimmer neer wilt storten. Je kunt het beste eerst even met de Skimmer gaan oefenen met vliegen voordat je serieus aan de missie begint.

Hopelijk heb ik je hier voldoende mee kunnen helpen. :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo - Passed!

Ik heb de missie: 'Dildo Dodo' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Filmstudio daar voltrekt zich een introscene je moet een hele grote oplage folders over een groot gedeelte van Vice City verspreiden met het nieuws dat er een nieuwe film is. Je doet dit allemaal in een Skimmer en hebt hierbij geen wapens of armor nodig. De skimmer wacht op je op de Stijger naast de filmstudio, je vaart eerst een klein stukje met de skimmer als je voelt dat er wat snelheid in begint te komen dan druk op 6 (Opstijgen). Je vliegt rechts doormiddel van het rechter pijltje, en als je naar links wilt vliegen druk je op het linkerpijltje. Veel mensen vinden het moeilijk om met zo'n vliegtuig/watervliegtuig te vliegen, maar het is eigenlijk heel makkelijk. Oefening baart kunst zeggen we altijd, dus als het niet wilt lukken probeer het dan nog een keer en nog een keer. De tip is; Probeer zo rustig mogelijk te vliegen en denk vooral niet aan de benzine tank, want als je gewoon rustig normaal alle uitstrooi plekken volgt is er niks aan de hand.

Je mag ook zelf weten waar je begint met uitstrooien per uitgestrooit pakketje krijg je een plaats waar je naartoe gaat. Heb je die gehad dan mag je zelf weer weten waar je naartoe gaat. Maar de tip is begin rechts of links en houd er een route in, anders kan je nog wel eens problemen krijgen Qua tijd. Ik heb nog wel een tip om het beter te laten verlopen. Probeer rechte stukken aan te houden, vlieg niet stijl de bocht om, want dat veroorzaakt botsingen en explosies. Verder wens ik je heel veel succes met de vervolg missies. Ook heb ik even de besturing voor je opgeschreven je vind hem hieronder in een Quote;

Naar achter : 6 Links : Linker Pijltje

Naar voren : 9 - Rechts: Rechter Pijltje

gtavc2006101616454154ll0.th.jpg gtavc2006101616415676py6.th.jpg gtavc2006101616470460vy5.th.jpg gtavc2006101616485807rg3.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...