Colonel Cortez Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Missie: Bombs Away Beloning: $2000 Bijzonderheden: Er zijn geen mods of cheats gebruikt bij het halen van de missie. De savegame is gesaved bij Cherry Poppers. Hieronder vind je de savegame: Veel succes en plezier met het spelen van Vice City. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mhaie Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 En bedankt, echt super, kan ik weer verder..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Damn,, Zonder Cheats spelen is LASTIG.. Kan iemand helpen met een telefoonmissie? je moet 9 mensen doden in het eerste gedeelte.. in 7 min.. Please help me ik kom maar tot 7 mensen want je word alle kanten opgestuurd echt mega irritant.. GTAVCsf1.b Ik zou je erg dankbaar zijn... Probeer em maar en Suc6 Sonny,. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Sonny. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Autocide Beloning: $4000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Ik wens je veel plezier met de rest van de missies in Vice City. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Doe ik voor je! Dank Joh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Gehaald: AutocideBeloning: $4000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Ik wens je veel plezier met de rest van de missies in Vice City. Thnx Dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Jawoor ik mag weer geholpen worden.. k weet ff niet hoe de missie heet maar je moet lance helpen ofso je moet eerst naar de Malibu Club -- K -- telkens als ik aankom op die plek is lance al dood. echt sloom ben ik.. ik heb nu voor jou ( wie dan ook ) een cheetah geregeld. misschien lukt het dan.. je hebt ook wapens. Van mij mag je codes gebruiken maximaal 2 Probeer em maar te halen Suc6johs Sonny.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Missie gehaald: Death Row Beloning: Geen! Verder: Colonel Cortez belde, hij heeft je hulp nodig voor zijn laatste missie namelijk All Hands on Deck! En ik heb geen cheats gebruikt! Volgende missie: Rub Out Savegame: Bewerkt: 23 oktober 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik wil hem wel doen hoor. Maar post wel even je savegame. Sorry was ik vergete :P hier is ie GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 Hoe log ik in op de site om de 100% te downloaden? Ik ben gerigstreerd, maar er bestaat geen 'Siempie' in de database... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 Hoe log ik in op de site om de 100% te downloaden?Ik ben gerigstreerd, maar er bestaat geen 'Siempie' in de database... Omdat alles net is vernieuwd op GTAGames, is het zo dat de downloadbase nog niet helemaal compleet is. Ik zie nu dus ook dat er nog geen 100% savegame voor GTA Vice City is. Geen probleem natuurlijk, dan halen we die gewoon van een andere site af. »Hier« kan je er één downloaden. Na het downloaden eventueel uitpakken, en het eventuele uitgepakte bestand plaatsen in je GTA Vice City User Files, die te vinden is in de map Mijn Documenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2006 Hoe log ik in op de site om de 100% te downloaden? Ik ben gerigstreerd, maar er bestaat geen 'Siempie' in de database... Omdat alles net is vernieuwd op GTAGames, is het zo dat de downloadbase nog niet helemaal compleet is. Ik zie nu dus ook dat er nog geen 100% savegame voor GTA Vice City is. Geen probleem natuurlijk, dan halen we die gewoon van een andere site af. »Hier« kan je er één downloaden. Na het downloaden eventueel uitpakken, en het eventuele uitgepakte bestand plaatsen in je GTA Vice City User Files, die te vinden is in de map Mijn Documenten. Heel erg bedankt, maar ik kan 'm niet uitpakken... M'n pc denkt dat het bestand beschadigt is, of zo... En hij is 0 kb, wat ik ook erg vreemd vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 Hoe log ik in op de site om de 100% te downloaden? Ik ben gerigstreerd, maar er bestaat geen 'Siempie' in de database... Omdat alles net is vernieuwd op GTAGames, is het zo dat de downloadbase nog niet helemaal compleet is. Ik zie nu dus ook dat er nog geen 100% savegame voor GTA Vice City is. Geen probleem natuurlijk, dan halen we die gewoon van een andere site af. »Hier« kan je er één downloaden. Na het downloaden eventueel uitpakken, en het eventuele uitgepakte bestand plaatsen in je GTA Vice City User Files, die te vinden is in de map Mijn Documenten. Heel erg bedankt, maar ik kan 'm niet uitpakken... M'n pc denkt dat het bestand beschadigt is, of zo... En hij is 0 kb, wat ik ook erg vreemd vind Sorry, dat is een foutje aan mijn kant geweest. Ik kan hem namelijk ook niet downloaden. Ik heb »hier« een nieuwe savegame voor je. Je ziet dat je op een nieuwe pagina terecht komt, je kan dan een 100% naar keuze downloaden. Zo nu wat dat hebben recht gezet kan jij mooi verder spelen. Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ochjao Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 waar kan ik mijn savegames vinden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 waar kan ik mijn savegames vinden??? Je kan jouw savegames in jouw documenten-map vinden, in de map 'GTA Vice City User Files'. Neem daar de savegame die je wilt, maar kijk even welk slot je wilt, want je hebt er 8. Je kan dit nakijken bij 'Load Games', door te tellen en dan de gewenste savegame te uploaden. Moest je een missie aanvragen doe ik hem met plezier, post je savegame dan maar ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.