Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Missie: Bombs Away

Beloning: $2000

Bijzonderheden: Er zijn geen mods of cheats gebruikt bij het halen van de missie. De savegame is gesaved bij Cherry Poppers.

Hieronder vind je de savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Damn,, Zonder Cheats spelen is LASTIG..

Kan iemand helpen met een telefoonmissie?

je moet 9 mensen doden in het eerste gedeelte..

in 7 min..

Please help me

ik kom maar tot 7 mensen want je word alle kanten opgestuurd

echt mega irritant..

GTAVCsf1.b

Ik zou je erg dankbaar zijn...

:*D8):bier:

Probeer em maar en Suc6

;)

Sonny,.

Bewerkt: door Sonny.
Link to comment
Delen op andere websites

:dans::dans: Jawoor ik mag weer geholpen worden..

k weet ff niet hoe de missie heet maar je moet lance helpen ofso

je moet eerst naar de Malibu Club -- K --

telkens als ik aankom op die plek is lance al dood.

echt sloom ben ik..

ik heb nu voor jou ( wie dan ook ) een cheetah geregeld.

misschien lukt het dan..

je hebt ook wapens.

Van mij mag je codes gebruiken maximaal 2

Probeer em maar te halen

Suc6johs

Sonny..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe log ik in op de site om de 100% te downloaden?

Ik ben gerigstreerd, maar er bestaat geen 'Siempie' in de database...

Omdat alles net is vernieuwd op GTAGames, is het zo dat de downloadbase nog niet helemaal compleet is. Ik zie nu dus ook dat er nog geen 100% savegame voor GTA Vice City is. Geen probleem natuurlijk, dan halen we die gewoon van een andere site af. »Hier« kan je er één downloaden.

Na het downloaden eventueel uitpakken, en het eventuele uitgepakte bestand plaatsen in je GTA Vice City User Files, die te vinden is in de map Mijn Documenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe log ik in op de site om de 100% te downloaden?

Ik ben gerigstreerd, maar er bestaat geen 'Siempie' in de database...

Omdat alles net is vernieuwd op GTAGames, is het zo dat de downloadbase nog niet helemaal compleet is. Ik zie nu dus ook dat er nog geen 100% savegame voor GTA Vice City is. Geen probleem natuurlijk, dan halen we die gewoon van een andere site af. »Hier« kan je er één downloaden.

Na het downloaden eventueel uitpakken, en het eventuele uitgepakte bestand plaatsen in je GTA Vice City User Files, die te vinden is in de map Mijn Documenten.

Heel erg bedankt, maar ik kan 'm niet uitpakken... M'n pc denkt dat het bestand beschadigt is, of zo...

En hij is 0 kb, wat ik ook erg vreemd vind :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe log ik in op de site om de 100% te downloaden?

Ik ben gerigstreerd, maar er bestaat geen 'Siempie' in de database...

Omdat alles net is vernieuwd op GTAGames, is het zo dat de downloadbase nog niet helemaal compleet is. Ik zie nu dus ook dat er nog geen 100% savegame voor GTA Vice City is. Geen probleem natuurlijk, dan halen we die gewoon van een andere site af. »Hier« kan je er één downloaden.

Na het downloaden eventueel uitpakken, en het eventuele uitgepakte bestand plaatsen in je GTA Vice City User Files, die te vinden is in de map Mijn Documenten.

Heel erg bedankt, maar ik kan 'm niet uitpakken... M'n pc denkt dat het bestand beschadigt is, of zo...

En hij is 0 kb, wat ik ook erg vreemd vind :puh:

Sorry, dat is een foutje aan mijn kant geweest. Ik kan hem namelijk ook niet downloaden. Ik heb »hier« een nieuwe savegame voor je. Je ziet dat je op een nieuwe pagina terecht komt, je kan dan een 100% naar keuze downloaden. Zo nu wat dat hebben recht gezet kan jij mooi verder spelen. Veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik mijn savegames vinden???

Je kan jouw savegames in jouw documenten-map vinden, in de map 'GTA Vice City User Files'. Neem daar de savegame die je wilt, maar kijk even welk slot je wilt, want je hebt er 8. Je kan dit nakijken bij 'Load Games', door te tellen en dan de gewenste savegame te uploaden. Moest je een missie aanvragen doe ik hem met plezier, post je savegame dan maar ! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...