Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Je kunt je savegame vinden door eerst naar de map Mijn Documenten te gaan, en dan de map GTA Vice City User Files aan te klikken. Daar staan de bestandjes gta_vc.set en bijvoorbeeld GTAVCsf2.b. Die tweede moet je hebben als je savegame. De '2' die er staat, kan de nummers 1/8 bevatten, die staan voor de sloten 1/8 waarop je je savegames kan opslaan.

[Edit] Voorbijgesneld... Ik word zeker oud? :puh:

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon vroeger the job als geen ander, maar nu wil het niet meer lukken, kan iemand hem voor mij doen, je start bij de malibu, en save gewoon bij het dichtsbijzijnde savepunt.

dank je (je hoeft er niet bij te zetten wat de beloning is of wie er gebeld heeft ofzo, dat weet ik allemaal al)

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon vroeger the job als geen ander, maar nu wil het niet meer lukken, kan iemand hem voor mij doen, je start bij de malibu, en save gewoon bij het dichtsbijzijnde savepunt.

dank je

Doe ik voor je als mijn VC mee wilt werken :Y.

The Job - Mission Passed!

Beloning:

- $50.000

- Asset van $10.000 per dag

- Bankjob outfit

Verder ben ik ook nog even door de asset voor Vercetty Mansion gelopen en heb zo $5000 opgehaald.

Geen cheats of mods gebruikt. Veel plezier met de verdere missies!

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ,

wil iemand voor mij Demolition Man uitspelen je kan hem beginnen bij een A op de minimap

alvast heel erg bedankt (ik ben nieuw)

oja wil je aleen Demolition Man uitspelen en geen andere thanks :*D

(ik denk dat de bijlage de goede saved game is maar weet het niet )

als er een teken van een kers op de map staat is die goed anders niet )

GTAVCsf6.b

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ,

wil iemand voor mij Demolition Man uitspelen je kan hem beginnen bij een A op de minimap

alvast heel erg bedankt

'Demolotion Man' gehaald !

Ik heb geen cheats gebruikt, en ook geen mods. Ik heb 4 bommen in 7 minuten tijd de bouwwerf binnengesmokkelt en heb de mensen vermoord met mijn helikopter-rotorbladen. Ik had nog even tijd over, en toen alle bommen geplaatst waren onplofte de bommen, zie ook screen van het gebouw. Gesaved heb ik gedaan in het Ocean Beach hotel. In de bijlage vind je de savegame.

screenshot120wc5.th.jpg

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt is de bijlage goed staat er op de grote map een kers ?

Ik veronderstel het wel, aangezien ja gesaved hebt bij de ijsfabriek. Let wel op dat door hier te saven je savegame niet meer kan werken door een bug. Als ik klaar ben met de missie zal ik mijn vorige bericht editen, en zal je zien dat ik na de missie de post met 'doe ik' zal veranderen met uitleg en de savegame. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

een vraagje als je klaar ben met de missie doe je die dan als bijlage ofzo ?

eeh Velaro jij stuurde een berichtje er stond :

in de topic vind je de save game waar is dat ?

bedankt jij bent egt de beste :klap::klap:

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd. De savegame vind je in de bijlage onderaan >>deze<< post ;)<<<

>>> Door NandroDavids: Maak er maar 'Triplepost samengevoegd' van...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo - Passed!

Ik heb de missie: 'Dildo Dodo' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Filmstudio daar voltrekt zich een introscene je moet een hele grote oplage folders over een groot gedeelte van Vice City verspreiden met het nieuws dat er een nieuwe film is. Je doet dit allemaal in een Skimmer en hebt hierbij geen wapens of armor nodig. De skimmer wacht op je op de Stijger naast de filmstudio, je vaart eerst een klein stukje met de skimmer als je voelt dat er wat snelheid in begint te komen dan druk op 6 (Opstijgen). Je vliegt rechts doormiddel van het rechter pijltje, en als je naar links wilt vliegen druk je op het linkerpijltje. Veel mensen vinden het moeilijk om met zo'n vliegtuig/watervliegtuig te vliegen, maar het is eigenlijk heel makkelijk. Oefening baart kunst zeggen we altijd, dus als het niet wilt lukken probeer het dan nog een keer en nog een keer. De tip is; Probeer zo rustig mogelijk te vliegen en denk vooral niet aan de benzine tank, want als je gewoon rustig normaal alle uitstrooi plekken volgt is er niks aan de hand.

Je mag ook zelf weten waar je begint met uitstrooien per uitgestrooit pakketje krijg je een plaats waar je naartoe gaat. Heb je die gehad dan mag je zelf weer weten waar je naartoe gaat. Maar de tip is begin rechts of links en houd er een route in, anders kan je nog wel eens problemen krijgen Qua tijd. Ik heb nog wel een tip om het beter te laten verlopen. Probeer rechte stukken aan te houden, vlieg niet stijl de bocht om, want dat veroorzaakt botsingen en explosies. Verder wens ik je heel veel succes met de vervolg missies. Ook heb ik even de besturing voor je opgeschreven je vind hem hieronder in een Quote;

Naar achter : 6 Links : Linker Pijltje

Naar voren : 9 - Rechts: Rechter Pijltje

gtavc2006102911265865kd9.th.jpg gtavc2006102911283237pl6.th.jpg gtavc2006102911304250ud4.th.jpg gtavc2006102911331523cb4.th.jpg

Edit: Graag gedaan! :)

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

dat is fijn :)

Dildo Dodo - Passed!

Ik heb de missie: 'Dildo Dodo' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Filmstudio daar voltrekt zich een introscene je moet een hele grote oplage folders over een groot gedeelte van Vice City verspreiden met het nieuws dat er een nieuwe film is. Je doet dit allemaal in een Skimmer en hebt hierbij geen wapens of armor nodig. De skimmer wacht op je op de Stijger naast de filmstudio, je vaart eerst een klein stukje met de skimmer als je voelt dat er wat snelheid in begint te komen dan druk op 6 (Opstijgen). Je vliegt rechts doormiddel van het rechter pijltje, en als je naar links wilt vliegen druk je op het linkerpijltje. Veel mensen vinden het moeilijk om met zo'n vliegtuig/watervliegtuig te vliegen, maar het is eigenlijk heel makkelijk. Oefening baart kunst zeggen we altijd, dus als het niet wilt lukken probeer het dan nog een keer en nog een keer. De tip is; Probeer zo rustig mogelijk te vliegen en denk vooral niet aan de benzine tank, want als je gewoon rustig normaal alle uitstrooi plekken volgt is er niks aan de hand.

Je mag ook zelf weten waar je begint met uitstrooien per uitgestrooit pakketje krijg je een plaats waar je naartoe gaat. Heb je die gehad dan mag je zelf weer weten waar je naartoe gaat. Maar de tip is begin rechts of links en houd er een route in, anders kan je nog wel eens problemen krijgen Qua tijd. Ik heb nog wel een tip om het beter te laten verlopen. Probeer rechte stukken aan te houden, vlieg niet stijl de bocht om, want dat veroorzaakt botsingen en explosies. Verder wens ik je heel veel succes met de vervolg missies. Ook heb ik even de besturing voor je opgeschreven je vind hem hieronder in een Quote;

Naar achter : 6 Links : Linker Pijltje

Naar voren : 9 - Rechts: Rechter Pijltje

gtavc2006102911265865kd9.th.jpg gtavc2006102911283237pl6.th.jpg gtavc2006102911304250ud4.th.jpg gtavc2006102911331523cb4.th.jpg

BEDANKT!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een vraagje :

ik wou de laatste missie gaan doen van Umberto Robina

namelijk trojan vodoo en dan staat er dit :

come back when you have finished the haitain gang missions

waar is dat ?

alvast bedant :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een vraagje :

ik wou de laatste missie gaan doen van Umberto Robina

namelijk trojan vodoo en dan staat er dit :

come back when you have finished the haitain gang missions

waar is dat ?

alvast bedant :bonk:

Hey eindelijkdeman :cya:

De Haitans zijn een gang in Vice City, deze gang is de aartsvijand van de Cubans, nadat je de 1e missie van Umberto Robina (Stunt Boat Challenge) hebt gehaald zal Auntie Poulet je bellen, deze vrouw is een belangrijk persoon voor de Haitans, vanaf dan kan je dus missies voor haar doen. Je vind haar in Little Haiti, op het radar staat dit icoontje: HaitansMarker.gif, wanneer je al haar missies hebt gehaald zal je dus de laatste Cubans missie kunnen doen!

Succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een vraagje :

ik wou de laatste missie gaan doen van Umberto Robina

namelijk trojan vodoo en dan staat er dit :

come back when you have finished the haitain gang missions

waar is dat ?

alvast bedant :bonk:

In Robina's café, op een hoek van een straat in Little Havana, dicht bij Sunshie Auto's

EDIT: Typhoon was me voor ;), het is in Little Havana ;)

Laat maar ;) ik verwar Robina en Aunti even met elkaar :puh:

Je moet de volgende missies van de Haiitianan voltooien:

  • Juju Scramble; Verzamel een aantal pakketjes
  • Bombs Away; Vermoord een aantal Cubanen en vernietig hun boten
  • Dirty Lickings; Vermood een aantal Cubanen met een Sniper Rifle

Daarna kun je de missie Trojan Voodoo doen

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...