Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Het klopt inderdaad dat je voor de laatste missie van 'Umberto Robina' eerst alle Haitans missies voltooid moet hebben. De opdrachtgever van deze missies is 'Auntie Poulet'. Dit is een mysterieus vrouwtje dat in een klein houten hutje woont in Little Haiti. De missies van haar worden aangegeven door het volgende iccoontje: haitansmarkermw4.gif

Auntie Poulet heeft in totaal drie missies die je eerst moet voltooien voordat je de laatste missie van Umberto Robina kan doen. Dit zijn de volgende drie missies:

De reden dat rockstar ervoor gezorgd heeft dat je deze drie missies eerst moet volbrengen is omdat je in de laatste missie van Umberto Robina een fabriek van de Haitans op moet blazen. Nadat je deze missie voltooid hebt heb je voor altijd ruzie met de Haitans namelijk en zou het dus raar zijn als je nog missies voor hen moest doen. Hopelijk snap je het nu. :)

Edit: Ik ben een beetje aan de late kant met mijn post zie ik. :clown:

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

hallo nog een vraagje van : II. Bombs Away

wat is de besturing van het vliegtuigje ?

beetje domme vraag maar mijn game staat nu op pauze duzzz...

Gas geven met 'w' en omhoog en omlaag met '9' en '6' [numpad], verder kun je sturen met 'a' en 's'

Link to comment
Delen op andere websites

harstike bedankt :*D

als jij een missie hebt waar je niet uitkomt zeg je het maar (als hij maar wel voor dildo dodo is )

bedankt !

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...<<<

Bewerkt: door eindelijkdeman
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een vraagje die missie na dildo dodo moet je foto's maken van candy hoe zoom je de camera in ?? en hoe maak je foto's

Je pakt als eerst de camera, je drukt op je rechtermuisknop om te richten. Dan kun je met de muiswiel in en uitzoomen. Als je geen muiswiel hebt, kan het ook met Z, of Page Up. Vervolgens een druk op je linkermuisknop om een foto te schieten.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een vraagje die missie na dildo dodo moet je foto's maken van candy hoe zoom je de camera in ?? en hoe maak je foto's

Je pakt als eerst de camera, je drukt op je rechtermuisknop om te richten. Dan kun je met de muiswiel in en uitzoomen. Als je geen muiswiel hebt, kan het ook met Z, of Page Up. Vervolgens een druk op je linkermuisknop om een foto te schieten.

bedankt !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een savefile, daar moet ik Death Row doen, je weet wel, Lance redden. Telkens als ik Lance heb rijden ze 'm dood, of blazen ze mijn auto op.

Kan iemand effe Death Row voor me doen?

Alle andere missies graag laten staan :D

Alvast heel erg bedankt ;)

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...