eindelijkdeman Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 hallo nog een vraagje van : II. Bombs Away wat is de besturing van het vliegtuigje ? beetje domme vraag maar mijn game staat nu op pauze duzzz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Het klopt inderdaad dat je voor de laatste missie van 'Umberto Robina' eerst alle Haitans missies voltooid moet hebben. De opdrachtgever van deze missies is 'Auntie Poulet'. Dit is een mysterieus vrouwtje dat in een klein houten hutje woont in Little Haiti. De missies van haar worden aangegeven door het volgende iccoontje: Auntie Poulet heeft in totaal drie missies die je eerst moet voltooien voordat je de laatste missie van Umberto Robina kan doen. Dit zijn de volgende drie missies: Juju Scramble Bombs Away! Dirty Lickin's De reden dat rockstar ervoor gezorgd heeft dat je deze drie missies eerst moet volbrengen is omdat je in de laatste missie van Umberto Robina een fabriek van de Haitans op moet blazen. Nadat je deze missie voltooid hebt heb je voor altijd ruzie met de Haitans namelijk en zou het dus raar zijn als je nog missies voor hen moest doen. Hopelijk snap je het nu. Edit: Ik ben een beetje aan de late kant met mijn post zie ik. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 hallo nog een vraagje van : II. Bombs Awaywat is de besturing van het vliegtuigje ? beetje domme vraag maar mijn game staat nu op pauze duzzz... Gas geven met 'w' en omhoog en omlaag met '9' en '6' [numpad], verder kun je sturen met 'a' en 's' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eindelijkdeman Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 hallo, ik krijg die missie niet voor elkaar van bombs always die besturing kan ik niet onder de knie krijgen wie wil hem voor me doen ? doe aleen die missie verder geen 1 (saved game zit als bijlage ) alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Bombs Away + $2.000 Veel plezier met de volgende missies. Bewerkt: 29 oktober 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eindelijkdeman Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) harstike bedankt als jij een missie hebt waar je niet uitkomt zeg je het maar (als hij maar wel voor dildo dodo is ) bedankt ! >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...<<< Bewerkt: 31 oktober 2006 door eindelijkdeman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eindelijkdeman Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 hallo ik heb een vraagje die missie na dildo dodo moet je foto's maken van candy hoe zoom je de camera in ?? en hoe maak je foto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) hallo ik heb een vraagje die missie na dildo dodo moet je foto's maken van candy hoe zoom je de camera in ?? en hoe maak je foto's Je pakt als eerst de camera, je drukt op je rechtermuisknop om te richten. Dan kun je met de muiswiel in en uitzoomen. Als je geen muiswiel hebt, kan het ook met Z, of Page Up. Vervolgens een druk op je linkermuisknop om een foto te schieten. Bewerkt: 31 oktober 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eindelijkdeman Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 hallo ik heb een vraagje die missie na dildo dodo moet je foto's maken van candy hoe zoom je de camera in ?? en hoe maak je foto's Je pakt als eerst de camera, je drukt op je rechtermuisknop om te richten. Dan kun je met de muiswiel in en uitzoomen. Als je geen muiswiel hebt, kan het ook met Z, of Page Up. Vervolgens een druk op je linkermuisknop om een foto te schieten. bedankt !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ochjao Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 GTAVCsf1.b Zou iemand de missie: Demolition Man voor me willen halen?? Graag zonder cheats en telefoontjes en anderen dingen even melden s.v.p savegame staat in bijlage Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Demolition Man + $1.000 Geen cheats gebruikt en geen telefoontje gekregen. Veel plezier verder. Bewerkt: 31 oktober 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ochjao Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 Gehaald: Demolition Man+ $1.000 Geen cheats gebruikt en geen telefoontje gekregen. Veel plezier verder. Bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
terror141 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 ey met gta vice city kom ik niet verder met het level met de helicopter in het gebouw waar je al die bommen moet leggen.Level a is dat of zo. GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
terror141 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Ik heb hier een savefile, daar moet ik Death Row doen, je weet wel, Lance redden. Telkens als ik Lance heb rijden ze 'm dood, of blazen ze mijn auto op. Kan iemand effe Death Row voor me doen? Alle andere missies graag laten staan Alvast heel erg bedankt GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.