NandroDavids Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Mission Passed! Missie: Death Row Beloning: - Savehouse: Ik heb gesaved in het Ocean View Hotel Savegame: Colonel Cortez belde na de missie, hij heeft dringend je hulp nodig. Met andere woorden: Je kunt voor hem de missie 'All Hands On Deck' doen. Veel succes en plezier verder met Vice City! Reageren
Walter Derker Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Zou er iemand voor mij die missie Dildo Dodo kunnen doen, AUB? Ik zit daar al weken in vast. GTAVCsf8.b Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Missie: Dildo Dodo Beloning: $2000 Bijzonderheden: Ik heb deze missie zonder cheats of mods voltooid. De savegame is opgeslagen bij de Film Studio. Hieronder vind je de savegame: Veel succes en plezier met het spelen van Vice City. Bewerkt: 5 november 2006 door Colonel Cortez Reageren
Siempie Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Mission Passed!Missie: Death Row Beloning: - Savehouse: Ik heb gesaved in het Ocean View Hotel Savegame: Colonel Cortez belde na de missie, hij heeft dringend je hulp nodig. Met andere woorden: Je kunt voor hem de missie 'All Hands On Deck' doen. Veel succes en plezier verder met Vice City! Heel erg bedankt Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Wie wil voor mij de missie's 1. Demolition Man 2. Dildo Dodo 3. The Driver 4. Checkpoint Charlie ik heb de missie al duizend keer gedaan, hetlukt me niet je hoeft ze niet alle 4 te doen, 1 of 2 mag ook geen cheats en mods gebruiken gr. gta smitje Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Voor gta smitje Gehaald: Checkpoint Charlie + $5.000 De Boatyard is nu een Asset dat tot $2.000 zal genereren Gehaald: Demolition Man + $1.000 Er is een nieuwe missie bij Avery Gehaald: The Driver + $3.000 Er is een nieuwe missie bij de filmstudio Gehaald: Dildo Dodo + $2.000 Er is een nieuwe missie bij Malibu Er is een telefoontje voor je Bewerkt: 6 november 2006 door HerrieM Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Bedankt! nu kan ik weer verder gr. gta smitje Reageren
ThijmenBroeks1992 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 waar kan je de savegame vinden als je die er op wil zetten:p dan kan ik namelijk ook weer verder:p Thijmen Reageren
Bling Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Je kunt je savegame vinden in de 'Vice City User Files' map, die zich meestal bevindt in mijn documenten. Het uploaden van je savegame kan via je 'persoonlijke bijlagen', deze kun je vinden onder het bericht (als je aan het typen bent). Voor extra verduidelijking heb ik nog even een screen toegevoegd waarop ik met rood omcirceld heb aangegeven waar je de persoonlijke bijlage/savegame kunt uploaden. Als het gelukt is, wil ik de savegame wel voor je doen hoor. Bewerkt: 6 november 2006 door Bling Reageren
ThijmenBroeks1992 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 oh bedankt ik wil graag dat iemand alle hidden packages zoekt die ik nog niet hep en de ambulnace missie voor me haalt. cheaten mag maar geen mods installeren a.u.b. alvast bedankt:p thijmen GTAVCsf3.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Voor Thijmen Gehaald: Paramedic Je kunt nu oneindig sprinten Gehaald: All Hidden packages + Minigun + Rocket Launcher + Sea Sparrow bij Vercetti Mansion + Tank in Militaire Barrack + Hunter op Ocean Heli Pad Veel plezier ermee. Bewerkt: 6 november 2006 door HerrieM Reageren
ThijmenBroeks1992 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 he hartstikke bedankt man ik zie wel hoe ik nu verder ga thnx thijmen Reageren
terror141 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 ey wie kan dildo dodo even voor mij halen. En het level van malibu waar je tegen die dikke moet racen. GTAVCsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.