ochjao Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Hey iedereen zou iemand de missie dildo dodo willen halen?? (zie bijlage) zonder chaets of mods graag en meld telefoontjes en anderen zaken ook s.v.p even. Alvast bedankt! GTAVCsf1.b Reageren
Bling Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) Wil ik wel voor je doen hoor. Wil je de volgende keer wel even zulke aanvragen in dit topic posten, dit is namelijk niet het geschikte topic voor dit soort vragen. Edit: Misschien kan een mod deze twee berichten even verplaatsen naar dat topic. >>> Door NandroDavids: Verplaatst...<<< Gehaald: Dildo Dodo Beloning: $2000 Extra: De Skimmer spawnt vanaf nu achter de filmstudio. Ik heb geen cheats/mods gebruikt en ik wens je verder nog veel succes met de rest van de missies. Bewerkt: 10 november 2006 door NandroDavids Reageren
ochjao Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Wil ik wel voor je doen hoor. Wil je de volgende keer wel even zulke aanvragen in dit topic posten, dit is namelijk niet het geschikte topic voor dit soort vragen. Edit: Misschien kan een mod deze twee berichten even verplaatsen naar dat topic. >>> Door NandroDavids: Verplaatst...<<< Gehaald: Dildo Dodo Beloning: $2000 Extra: De Skimmer spawnt vanaf nu achter de filmstudio. Ik heb geen cheats/mods gebruikt en ik wens je verder nog veel succes met de rest van de missies. ohw sorry en bedankt!! Reageren
nelly1974 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 wil iemand miss demolition man en dildo dodo voor me halen het lukt me echt niet GTAVCsf1.b Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Welkom op het forum nelly1974 Mission Passed: Dildo Dodo, Demolition Man! Ik heb de missies zonder cheats of mods uitgespeeld, als beloning voor Dildo Dodo heb je $2000,- en een Skimmer verkregen, voor Demolition Man heb je $1000,- verkregen. Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA Vice City! Bewerkt: 11 november 2006 door Typhoon Reageren
nelly1974 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 bedankt typhoon!!!!! Reageren
stink Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hoi wil iemand demolition man en dildo dodo even voor mij halen het lukt me echt niet GTAVCsf2.b Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Welkom op het forum stink Mission Passed: Dildo Dodo, Demolition Man! Ik heb de missies zonder cheats of mods uitgespeeld, als beloning voor Dildo Dodo heb je $2000,- en een Skimmer verkregen, voor Demolition Man heb je $1000,- verkregen. Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA Vice City! Bewerkt: 11 november 2006 door Typhoon Reageren
Siempie Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Kan iemand voor mij de Stunt Boat Challenge doen? Gewoon naar dat cafeetje rijden En als je dan nog tijd hebt, die missie in de Boatyard (Pakketjes halen met die boot door checkpoints) lukt ook niet... Alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Mission Passed: Stunt Boat Challenge - Checkpoint Charlie Beloning: $1.000,=, Auntie Poulet belde, je kan niet missies voor haar doen () - $5.000 + Asset Cheats/mods: Geen Nog veel plezier en succes bij het spelen bij GTA Vice City! Bewerkt: 11 november 2006 door Typhoon Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Wie wil voor de de missie Stunt Boat Challenge doen? geen cheats of mods gebruiken alvast bedankt gr. gta smitje Reageren
HerrieM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Gehaald: Stunt Boat Challenge + $1.000 Ik kreeg ook een telefoontje van Aunt Pollie. Je kunt nu ook bij haar missies doen. Bewerkt: 13 november 2006 door HerrieM Reageren
Siempie Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Kan iemand voor mij de missie "Keep your friends close..." even doen? Ik kan het echt niet... GTAVCsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.