HerrieM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. Het lukt me niet. Mijn muis en Vice city werken niet goed samen. Naar links en rechts is mijn muis te gevoelig, en zonder een wapens als de minigun is deze missie daardoor onmogelijk voor mij Bewerkt: 15 november 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Doe ik voor je.Het lukt me niet. Mijn muis en Vice city werken niet goed samen. Naar links en rechts is mijn muis te gevoelig, en zonder een wapens als de minigun is deze missie daardoor onmogelijk voor mij Jammer... In deze save zit wel een minigun GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Daar zit ook geen minigun in. Maar Colonel Cortez zal de missie wel voor je halen. Bewerkt: 15 november 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Missie: Keep your Friends Close Beloning: $30000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om de missie te halen. Kent Paul had gebeld. Hij zei iets over Mercedes. Ik heb maar $3000 verloren aan de Forelli's. Als je de trap afloopt, dan zie je links een kantoortje. Er staat daar nu een Armor en een .357 voor je klaar. Hieronder vind je de savegame: Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. Bewerkt: 15 november 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Missie: Keep your Friends CloseBeloning: $30000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om de missie te halen. Kent Paul had gebeld. Hij zei iets over Mercedes. Ik heb maar $3000 verloren aan de Forelli's. Als je de trap afloopt, dan zie je links een kantoortje. Er staat daar nu een Armor en een .357 voor je klaar. Hieronder vind je de savegame: Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. OK, heel erg bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daffy Duck Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Wie wil de missie Martha’s Mug Shot halen? de ene keer raak ik die limosine kwijt en de andere keer word ik wer vermoord door die fbi agentjes geen cheats of mods gebruiken savegame in de bijlage gr. gta smitje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Zal ik even voor je doen. Edit: Heb je de goede savegame wel ge-upload? Want ik krijg hier Keep your friends close. Edit 2: Bedankt HerrieM, het zal wel aan mij VC- exemplaar liggen. Bewerkt: 16 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daffy Duck Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Ja ik heb wel de goeie hoor. misschien staat die V over dat logootje van de filmstudio? Bewerkt: 16 november 2006 door gta smitje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Gehaald: Martha's Mug Shot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Ik zit in Dildo Dodo, maar het lukt me echt niet. Ik ben nu 2 keer vast gevlogen in een gebouw en 3 keer in een boot Ik vat er niet veel meer van, dus als er iemand is die deze missie voor me kan doen, graag! GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Gehaald: Dildo Dodo + $2.000 Veel plezier. Bewerkt: 16 november 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marginaaltje Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Zou iemand voor mij zo snel mogelijk demolition man en cop land willen uitspelen zonder het gebruiken van cheats. danku GTAVCsf4.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Cop Land - Mission Passed! Beloning: $10.000,- - $5.000,- asset. - Cop outfit. Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 18 november 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marginaaltje Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) danku en? >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd, en topic samengevoegd met het 'Savegame aanvraag-topic'<<< Bewerkt: 19 november 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Wil iemand a.u.b. de missie 'Bombs Away!' van Auntie Poulet uit spelen? Zonder mods, cheats of trainers. Savegame Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.