pesfan Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Aanvraag: Je naam:pesfan Missie: the job Cheats: Nee (wel gebruikt, was foutje) SaveGame:zie bijlage GTAVCsf4.b Bewerkt: 29 november 2006 door pesfan Reageren
Bling Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Gehaald: The Job Beloning: $50.000 Extra: De Malibu Club is een asset geworden waar je, vanaf heden, $10.000 per dag kan ophalen. Bankjob Outfit is vanaf nu beschikbaar. Mogelijkheid om de bank te overvallen. Phil belde om te zeggen dat hij het ervan genoten heeft om met je samen te werken, en daarom wil hij graag dat je eens langs komt. Je kunt nu de missie "Gun Runner" starten. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder nog veel succes met de overige missies. Bewerkt: 29 november 2006 door Bling Reageren
pesfan Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) heel hartelijk bedankt! Bewerkt: 29 november 2006 door pesfan Reageren
marginaaltje Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Kan iemand voor mij zo snel mogelijk de missies naval engagement en no escape uitspelen zonder codes te gebruiken danku. >>> Door NandroDavids: Ik blijf niet bezig met topics samenvoegen...check je PM-inbox a.u.b.!<<< GTAVCsf4.b Bewerkt: 30 november 2006 door NandroDavids Reageren
HerrieM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Gehaald: Naval Engagment + $4.000 Gehaald: No Escape? + $1.000 Veel plezier. Bewerkt: 30 november 2006 door HerrieM Reageren
Evi_23 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Wil iemand voor mij 'the driver' doen? cheats mag gebruikt worden GTAVCsf6.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Gehaald: The Driver + $3.000 Veel plezier met de volgende missies. Bewerkt: 30 november 2006 door HerrieM Reageren
marginaaltje Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 wilt iemand voor mij martha's mug shot doen zonder codes te gebruiken? Danku GTAVCsf4.b Reageren
Bling Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Martha's Mug Shot Beloning: $4000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. Bewerkt: 2 december 2006 door Bling Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Kan iemand 'Demolition man voor me doen? Iriteer me echt aan die missie, en het enigste die ik nodig heb om verder te kunnen. Als iemand me dan wel even wil helpen met hoe ik jullie die missie kan laten doen... :$ Dan zal ik verdere info geven: Zodra je met de missie klaar bent kun je het beste saven in het Vercetti Estate, op de laatste 'Publicity tour' in de lijst. Cheats maken mij niks uit. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Wil ik wel doen, als je je savegame even post. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik had vorige week in het GTA III deel een uitleg gegeven over hoe je iemand de savegame kan laten doen. Het gaat om dit topic en deze post. Als je nog meer uitleg wil over het uploaden van een savegame, dan kun je hier een kijkje nemen. In deze post van Ewoud kun je ook uitleg vinden over het uploaden van een savegame. PS: Rapidshare.de is nu Rapidshare.com geworden. Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Oke, op hoop van zege Zoals ik al zei: Save maar gewoon in het vercetti estate en cheats zijn oke. Ik hoor het wel, groeten SabreTurbo Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Demolition Man + $1.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 3 december 2006 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.