SabreTurbo Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Heel hartelijk bedankt! SabreTurbo Reageren
marginaaltje Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 wilt iemand voor mij de missies the driver en the job uitspelen zonder codes te gebruiken aub? danku GTAVCsf4.b Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Missie: The Driver - Passed! Beloning: $3000 Missie: The Job - Passed! Beloning: $50000 Extra: The Malibu Club is een Asset geworden die nu $10000 per dag opleverd Savegame: Ik heb uiteraard geen cheats en/of mods gebruikt Veel succes met de rest van dit spel! Bewerkt: 4 december 2006 door Bassiej26 Reageren
marginaaltje Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 wilt iemand de paramedic vigilante missie uitspelen aub zonder codes te gebruiken danku zeer. GTAVCsf4.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) Paramedic - Mission Passed! Beloning: $15.000,- - Tommy kan oneindig rennen. De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 6 december 2006 door -Matthijs- Reageren
marginaaltje Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 zeer hard bedankt. Het lukte me echt niet. Kwas gewoon niet voorzichtig genoeg. echt bedankt Matthijs. Reageren
eindelijkdeman Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) hoi, wie wil voor mij the driver uitspelen ? mag met codes maar heb je toch niet nodig wil je aleen the driver uitspelen niet meer missie's thx klein vraagje ben ik vergeten :hoe ren je ? (save game zit als bijlage ) thx bling GTAVCsf2.b Bewerkt: 9 december 2006 door eindelijkdeman Reageren
Bling Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Gehaald: The Driver Beloning: $3000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. Bewerkt: 9 december 2006 door Bling Reageren
eindelijkdeman Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Gehaald: The DriverBeloning: $3000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. bedankt! Reageren
Siempie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Kan iemand voor mij de missie met de Skimmer doen (bij de filmstudio ) en de bootmissie, die ene bij de boatyard Alvast heel erg bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 Checkpoint Charlie - Mission Passed! Beloning: $----- - Asset van $5.000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 9 december 2006 door -Matthijs- Reageren
Siempie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Post je savegame maar, dan doe ik hem! Lol, ik dacht er net aan Alvast bedankt Volgens mij is dit de save GTAVCsf3.b Reageren
marginaaltje Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 wilt iemand voor mij de pizza boy missie en de cops vigilante missie uitspelen aub. wel zonder codes te gebruiken aub. alvast heel erg bedankt GTAVCsf4.b Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Wil iemand voor mij Distribution doen? Graag geen cheats en/of mods. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.