Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Missie: Vigilante

Beloning: Veel geld en 150% Armor

Bijzonderheden: Er zijn geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik ben wel naar de Pay 'N Spray geweest om de politie af te schudden.

Missie: Pizza Boy

Beloning: Veel geld voor het bezorgen van de pizza's, $5000 voor het halen van level 10 en 150% Health

Bijzonderheden: Er zijn geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik heb een armor opgepakt en wat wapens bij Vercetti Estate. De Armor was nodig omdat ik een paar keer van de scooter was afgevallen.

Hieronder vind je de savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Wil iemand voor mij Distribution doen? Graag geen cheats en/of mods.

Dan doe ik deze ^_^

EDIT: In mijn enthousiasme vergeten dat mijn Vice City het niet doet... Svenie heeft al gezegd dat hij hem wel over zal nemen... Bedankt Svenie ^_^ .

EDIT 2: De baan is weer vrij voor iemand anders... Ook Svenie had problemen met zijn Vice City :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo - Mission Passed!

Beloning: $2000

Checkpoint Charlie - Mission Passed!

Beloning: $-----

- Asset van $5.000

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Heel erg bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Firefighter

Beloning:

  • Heel veel geld.
  • Tommy is vanaf nu vuurbestendig.

firefighterpassedov5.th.jpg

Gehaald: Cabmageddon

Beloning:

  • $5000
  • Kaufman Cabs is een asset geworden, waar je vanaf heden $5000 per dag kan ophalen.

cabmageddonpassednx9.th.jpg

Ik heb tijdens het behalen van deze missies geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder nog veel succes met de rest van de missies. :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Wie wil de Unique Jumps voor me doen? En als je nog wilt de Hidden Packages? Niet cheaten en modden a.u.b.

EDIT:

Wow jij bent snel. Hij is gepost. Bedankt!!

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi wil iemand de missies Demolition Man en Dildo Dodo voor me halen?

Geen codes graag

alvast bedankt :cya:

Dildo Dodo - Passed!

Ik heb de missie: 'Dildo Dodo' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Filmstudio daar voltrekt zich een introscene je moet een hele grote oplage folders over een groot gedeelte van Vice City verspreiden met het nieuws dat er een nieuwe film is. Je doet dit allemaal in een Skimmer en hebt hierbij geen wapens of armor nodig. De skimmer wacht op je op de Stijger naast de filmstudio, je vaart eerst een klein stukje met de skimmer als je voelt dat er wat snelheid in begint te komen dan druk op 6 (Opstijgen). Je vliegt rechts doormiddel van het rechter pijltje, en als je naar links wilt vliegen druk je op het linkerpijltje. Veel mensen vinden het moeilijk om met zo'n vliegtuig/watervliegtuig te vliegen, maar het is eigenlijk heel makkelijk. Oefening baart kunst zeggen we altijd, dus als het niet wilt lukken probeer het dan nog een keer en nog een keer. De tip is; Probeer zo rustig mogelijk te vliegen en denk vooral niet aan de benzine tank, want als je gewoon rustig normaal alle uitstrooi plekken volgt is er niks aan de hand.

Je mag ook zelf weten waar je begint met uitstrooien per uitgestrooit pakketje krijg je een plaats waar je naartoe gaat. Heb je die gehad dan mag je zelf weer weten waar je naartoe gaat. Maar de tip is begin rechts of links en houd er een route in, anders kan je nog wel eens problemen krijgen Qua tijd. Ik heb nog wel een tip om het beter te laten verlopen. Probeer rechte stukken aan te houden, vlieg niet stijl de bocht om, want dat veroorzaakt botsingen en explosies. Verder wens ik je heel veel succes met de vervolg missies. Ook heb ik even de besturing voor je opgeschreven je vind hem hieronder in een Quote;

Naar achter : 6 Links : Linker Pijltje

Naar voren : 9 - Rechts: Rechter Pijltje

gtavc2006121216124176dr7.th.jpg gtavc2006121216135346dl9.th.jpg gtavc2006121216154423ci7.th.jpg gtavc2006121216155954lz7.th.jpg

Demolition Man - Passed!

Ik heb de missie: 'Demolition Man' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je voor Avery Carrington een gebouw kapot maken. In GTA Vice City Stories was er op deze plek nog niks te vinden en daar was hij het volgens mij niet mee eens en vandaar de wraak actie twee jaar later. Nou even terug naar de missie. Je moet het gebouw opblazen met een RC voertuig uit de FUN wagen, het verstandigste is om eerst alle bouwvakkers af te schieten, anders kan het mis gaan. Heb je de missie al eens vaker gedaan dan kan je gewoon direct aan de slag gaan. Ook moet je de controle weten van het RC voertuig. Opzich niet moeilijk, maar je moet het even door hebben. Onderweg heb ik ook nog enkele screens weten te maken, veel plezier in de verdere gebeurtenissen. ;)

gtavc2006121216164734us8.th.jpg gtavc2006121216171841fv6.th.jpg gtavc2006121216242185xo4.th.jpg gtavc2006121216245138cw6.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...