Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

zou iemand voor mij de rampages 5, 8, 9,10,14,19,17,18,23,24,29,31,33,35 van op deze pagina http://nl.wikigta.org/index.php/Rampages_%28GTA_Vice_City%29 kunnen uitspelen aub zonder codes te gebruiken.

danku.

Mission Passed: Rampage 5, 8, 9,10,14,19,17,18,23,24,29,31,33 en 35.

Ik heb alle rampages gehaald waar je om vroeg, rampage 35 duurde erg lang omdat die boten maar niet kwamen. Op het laatst heb ik eerst een dik wanted level gehaald waardoor er meer politieboten en ook helikopters kwamen om neer te schieten.

Beloning: erg veel geld.

Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA Vice City.

EDIT: ik heb bij het strand perongeluk rampage 34 ipv 33 gehaald. Als dit erg is moet je het even zeggen want dan haal ik 33 ook even.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik heb een probleem ik heb al 34 unique stunt bonusen gehaald en heb er nog 2 nodig wil iemand mij A.U.B helpen om ze even voor mij te halen hier is mijn save game

Ik zal even voor je kijken. Overigens kun je de volgende keer je savegame-aanvragen in het daarvoor bestemde topic plaatsen. Nu verplaats ik deze posts daar wel even heen ;)

Tussenstand: 1 Unique Stunt gevonden

Dit was de stunt:

En hier is de beloning:

Ik zal nu de laatste nog even proberen te vinden :Y

Edit >> Vanwege tijdgebrek gaat het me niet lukken om de laatste Unique Stunt vanavond nog te vinden. Iemand anders mag het uiteraard overnemen, de bijlage vind je onderaan deze post. Ik heb gesaved in El Swanko Casa met een PCJ-600 in de garage. Alle Unique Stunts op Starfish Island, Prawn Island en het westelijke eiland heb ik al gecontroleerd, waarvan alleen bovenstaande stunt nog niet was gehaald. Het enige wat de volgende persoon hoeft te doen is de stunts in Ocean Beach, Vice Point en Washington Beach te controleren.

Veel succes aan de persoon die het overneemt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Edit >> Vanwege tijdgebrek gaat het me niet lukken om de laatste Unique Stunt vanavond nog te vinden. Iemand anders mag het uiteraard overnemen, de bijlage vind je onderaan deze post. Ik heb gesaved in El Swanko Casa met een PCJ-600 in de garage. Alle Unique Stunts op Starfish Island, Prawn Island en het westelijke eiland heb ik al gecontroleerd, waarvan alleen bovenstaande stunt nog niet was gehaald. Het enige wat de volgende persoon hoeft te doen is de stunts in Ocean Beach, Vice Point en Washington Beach te controleren.

Veel succes aan de persoon die het overneemt! ;)

Ik neem het wel over! :)

Gehaald - Laatste Unique Stunt

Ik heb de laatste Unique Stunt voor je gehaald. Hieronder wat screens van de stunt die ik nog ontbrak en ik dus gehaald heb. Ik heb trouwens gesaved in het Ocean View Hotel.

uniquestunt1qo9.th.jpg uniquestunt3zi6.th.jpg

De laatste Unique Stunt, die nu voltooid is.

Veel succes nog verder met de rest van de missies/doelen in Vice City. :cya:

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Taxi Driver (100 passagiers ophalen en brengen naar de bestemming)

Beloning: Alle taxi’s hebben in plaats van een claxon een turbo-boost, waarmee ze kunnen springen.

boostjumpvv8.jpg

Ik heb tijdens het behalen van de Taxi Driver missies geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder nog veel succes met de laatste opdrachten voor de 100%. :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

RC Raider Pickup - Mission Passed!

Beloning: $100,-

Little Haiti Chopper Checkpoints - Mission Passed!

Beloning: $100,-

Ccean Beach - Mission Passed!

Beloning: $100,-

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...