Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand de missie:Bombs Away voor me doen? Ik heb 'm gesaved bij Kaufman dus je start naast de missiestart.

Cheats: Volgens mij zijn cheats totaal nutteloos tijdens deze missie, dus liever geen cheats!:)

Bvd. Awi

Edit: DAnke:D

GTAVCsf3.b

Bewerkt: door AwiVC

Behaald:

• Bombs Away

Er zijn geen cheats of mods gebruikt, ik heb weer gesaved bij Kaufman Cabs waar jij ook gesaved had. Verder heb ik niks meer te vertellen behalve dat het snel gelukt is, nog heel veel plezier met GTA Vice City

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
Kan iemand The Job voor me doen? Graag geen cheats en/of mods en telefoontjes vermelden.

The Job - Passed!

Ik heb de missie 'The Job' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. T. Vercetti heeft een slinks plan bedacht om de bank in Main Land te veroveren. Phil vind het maar niks, maar jullie gaan toch op pad met Cam Jones, Hillary, Phil Casidy en natuurlijk jezelf. Als je bij de bank aangekomen bent trek je andere kleding aan het storm je de bank binnen. Phil houdt de mensen onder controle en jij gaat met Cam naar boven.

Je schiet de bewakers ener en gaat naar de kluis dan kom je erachter dat de kluis veel te ingewikkeld is. Je haalt de bedrijfsleider die vervolgens de kluis open breekt. Dan komt het SWAT eraan, en je moet vaart maken. Schuil achter het kogelvrije glas totdat jouw collega Cam beneden is en klaar staat om weg te gaan. Ga met hem en Phil mee en Hillary zal eraan komen. Helaas wordt hij doorgeschoten.

Schiet de SWAT mensen neer en spring/stap in de taxi en rijdt naar de Pay & Spray. Dan ben je het wanted level kwijt. Vervolg nu je weg naar het einde van de missie oftewel een klein huisje aan de grote straat in Main Land. Wanneer je dit voltooid hebt, heb je de missie gehaald. ;)

GTAVCsf2.b

Geplaatst:

Kan iemand Gun Runner en Boomshine Saigon voor me doen? Graag geen cheats en/of mods en telefoontjes vermelden.

Gehaald: Gun Runner

+ $2.000

Gehaald: Boomshine Saigon

+ $4.000

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door HerrieM

Kan iemand de "Tooled Up" en "Bunch of Tools" voor me beroven? Ik heb gesaved bij de Malibu Club, de "Bunch of Tools" is vlakbij de brug naar Starfish Island, en bij de bouwplaats waar je missies kreeg van Avery, de "Tooled Up" is in de "North Point Mall" die ligt helemaal in het noorden op het 1e eiland, in Vice Point vlakbij de Dirtbike Track. De cheat "Leavemealone" mag je gebruiken zodat het allemaal wat sneller gaat :D Ik hoop dat ik duidelijk genoeg was waar de winkels zijn xP

Bvd. Awi

EDIT: Ok en kan je dan ook vertellen hoe? Want het lukte me niet omdat als ik een wapen trok en het richtte dan gaf de man niks omdat ik te ver stond maar zodra ik in het roze ging staan ging het alarm meteen af..:S zonder dat hij geld gaf

GTAVCsf3.b

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst:

Passed! >> Tooled Up & Bunch Of Tools Robbery

Beloning: Volgens mij krijg je per robberie $ 200,-, dus dan heb je $ 400,- verdiend

Cheats gebruikt: Geen enkele

Gesaved bij: Malibu Club

Overig: Je hoeft nog maar één winkel te beroven en dan heb je ze alle 15 gehad

Savegame: GTAVCsf3.b

Veel plezier verder met Vice City!

Edit @ AwiVC hierboven >> Ik ben gewoon in de winkel gaan staan, heb een wapen op de winkelier gericht en na een tijdje zo te hebben gestaan gaf hij me geld en had ik de winkel beroofd. Waarschijnlijk wachtte je dan iets te kort...

Geplaatst:

Ik heb werkelijk geen idee hoe dit kan. Ik heb gewoon de missies gehaald, bewaard en als bijlage toegevoegd. :{

Ik weet niet hoe dit kan, misschien dat iemand anders het nog eens kan proberen?

Edit: Misschien komt het doordat mijn computer vandaag niet helemaal soepel loopt, anders probeer ik het nog wel een keer als de computer weer normaal doet. :cab:

zou fijn zijn

greetz leo teal

Ik hoop dat ik hier juist ben ben niuew hier :engel: Ik zit vast bij de missie waar ik lance moet bevrijden kan er iemand death row zonder codes voor mij spelen nadat die missie gelukt is kan je dan de missie van diaz doden doen en van die ruiten kapot schieten in de winkel . Misschien denk je dat ik jullie voor de gek houd maar vroeger op men oude computer heb ik hem moeten wegdoen en ik ben al mijn saved games kwijt en hier geraak ik niet meer verder :N

Gehaald: Death Row

Gehaald: Rub Out

+ $50.000

Gehaald: Shakedown

+ $2.000

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door HerrieM
Doe ik voor je

HerrieM bedankt dat de missie's wilde doen 8):D En ook bedankt dat je ze super snel gedaan hebt , ik denk dat ik nu even verder kan . :)

Duizendmaal bedankt , ik ben blij dat er mensen zijn lijk jullie

Bewerkt: door bruindebeer1
Geplaatst:

:$

Doe ik voor je

HerrieM bedankt dat de missie's wilde doen 8):D En ook bedankt dat je ze super snel gedaan hebt , ik denk dat ik nu even verder kan . :)

Duizendmaal bedankt , ik ben blij dat er mensen zijn lijk jullie

Ik zit opnieuw vast bij de A bij een missie met een helicopter zou iemand hem voor mi kunnen doen

Zonder codes Alsjeblieft

Behaald:

• Demolition Man

Zoals gevraagt zijn er geen cheats of mods gebruik, dat was in deze missie dan ook niet van toepassing. De beloning van deze missie was $1000. Verder zijn er ook geen wapens aan te pas gekomen maar ook dat was in deze missie niet van toepassing. Ik wil je nog heel veel plezier met GTA Vice City toewensen.

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
Behaald:
  • Demolition Man

Zoals gevraagt zijn er geen cheats of mods gebruik, dat was in deze missie dan ook niet van toepassing. De beloning van deze missie was $1000. Verder zijn er ook geen wapens aan te pas gekomen maar ook dat was in deze missie niet van toepassing. Ik wil je nog heel veel plezier met GTA Vice City toewensen.

Savegame:

Ik zit vast in een café waar je iemand ontmoet (een dik iemand ) dat je een meisje vind en voor hem moet je een boottocht maken . Die boottocht lukt niet bij mij .

Missie: Stunt Boat Challenge

Beloning: $1000

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Auntie Poulet belde. Je kunt de missie Juju Scramble voor haar doen.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...