bruindebeer1 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Missie: Stunt Boat ChallengeBeloning: $1000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Auntie Poulet belde. Je kunt de missie Juju Scramble voor haar doen. Savegame: Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. Thanks buddy Hoe komt dat jullie al die moeilijke missie's zo snel kunnen spelen ??? >>> Door NandroDavids: Talent ... Nee, de ene persoon vindt een bepaalde missie moeilijk die een ander makkelijk vindt en vice versa...en dat vult elkaar dan perfect aan <<< Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Kan iemand Two Bit Hit voor me doen? Graag geen cheats en/of mods en telefoontjes vermelden. Savegame: Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Mission Passed! >> Two Bit Hit Beloning: $ 2.500,- Cheats gebruikt: Geen enkele Gesaved bij: Sunshine Auto's Bijzonderheden: De Havana Outfit is vanaf nu op te halen in de kledingzaak in Little Havana Savegame: GTAVCsf2.b Veel succes en plezier met de rest van het spel! Reageren
AwiVC Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Ik zit hopeloos te proberen om Checkpoint Charlie te doen maar het lukt niet =/ Ik ben een totale mislukkeling als het op varen aankomt, kan iemand de Boatyard dus voor mij uitspelen? (Alle Checkpoint Charlie races) Bvd, Awi EDIT: Helemaal vergeten, stom :$ EDIT2: Allemaal:D EDIT3:Thnx GTAVCsf3.b Bewerkt: 20 februari 2007 door AwiVC Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Missie: Checkpoint Charlie en de 5 overige races van The Boatyard Beloning: $50000 + Asset van $2000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze races voor je te halen. De Savegame is gesaved bij The Boatyard. Savegame: Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. Bewerkt: 20 februari 2007 door Colonel Cortez Reageren
AwiVC Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Aanvraag: AwiVC Dildo Dodo Cheats: Nee Edit: thnx! GTAVCsf3.b Bewerkt: 23 februari 2007 door AwiVC Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 23 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
AwiVC Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Aanvraag: Je naam: AwiVC Missie:G-Spotlight Cheats: Nee Danke! GTAVCsf3.b Bewerkt: 23 februari 2007 door AwiVC Reageren
Mirrrr Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) ik doe hem wel Edit G- Spotligt - Mission Passed Beloning: $ 8.000 Bijzonderheden: De filmstudio is nu een asset. Veel plezier verder met Vice City Bewerkt: 23 februari 2007 door Mirrrr Reageren
Lella Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Hallo, Hier ben ik weer eens.. :$ De missie 'Shakedown' van Tommy himself haal ik maar niet! Ik heb gewoon te weinig tijd om al die ramen kapot te maken. Wie o wie wil `ie voor mij doen? :$ BVD! PS) Geen cheats of mods of dergelijke aub! GTAVCsf1.b Bewerkt: 23 februari 2007 door Lella Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Shakedown - Mission Passed! Beloning: $2000,- - Je kan gebouwen kopen! De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 23 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
AwiVC Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Kan iemand Rampage 35 voor me doen? En dan ook gelijk HP 1 pakken ( ze liggen op hetzelfde eilandje, paalwoningding) Ik kom er namelijk wel heen maar niet meer weg:P Cheats: nee Bvd, Awi Thanx!! GTAVCsf3.b Bewerkt: 24 februari 2007 door AwiVC Reageren
spoeky Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Mission passed! Ik heb package 1 voor je gepakt. Ook heb ik rampage 35 voor je gedaan. Ik heb weer gesaved in het vercetti mansion. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf3.b Bewerkt: 24 februari 2007 door spoeky Reageren
AwiVC Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Kan iemand alle RC races voor me halen? Ik kan gwoon NIKS met die dingen Bvd, Awi GTAVCsf3.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.