Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Nee, bij ons werken .rar bestanden ook niet als save-game. Daarom staat er in de eerste post van dat topic ook dat je die bestanden eerst even moet uitpakken met Winrar om uiteindelijk een bestand te krijgen wat er uitziet als GTAVCsf1.b. De 1 kan overigens een willekeurig getal zijn tussen de 1 en de 8, maar meestal heeft men slot nummer 1 gebruikt. Dit bestand zet je vervolgens in de juiste map en spelen maar. Let er wel op dat je bestaande save-game in hetzelfde slot overschreven zal worden, dus let op dat je niets belangrijks overschrijft.....

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, bij ons werken .rar bestanden ook niet als save-game. Daarom staat er in de eerste post van dat topic ook dat je die bestanden eerst even moet uitpakken met Winrar om uiteindelijk een bestand te krijgen wat er uitziet als GTAVCsf1.b. De 1 kan overigens een willekeurig getal zijn tussen de 1 en de 8, maar meestal heeft men slot nummer 1 gebruikt. Dit bestand zet je vervolgens in de juiste map en spelen maar. Let er wel op dat je bestaande save-game in hetzelfde slot overschreven zal worden, dus let op dat je niets belangrijks overschrijft.....

ok bedankt voor de tip :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Mission Passed: Firefighter

Beloning: Fireproof | Heel veel geld

Cheats/mods: Niet gebruikt

Savegame:

Zoals je ziet heb ik alleen Firefighter gedaan. Ik heb Paramedic 3 keer geprobeerd, en het ging heel goed. Ik kwam 2x tot level 9 en 1x tot level 11. En ja, toen reed ik weer iemand over. Je snapt wel dat ik er dan even geen zin meer in heb.

Ik zal even op MSN vragen als iemand anders hem wil doen ;)

Veel plezier verder met Vice City!

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de vertraging. Ik heb 3 pogingen gedaan om Paramedic te doen. De eerste keer werd ik opgepakt door de politie bij level 11. De tweede keer ging ik onderuit op het strand bij level 9. De derde poging slaagde gelukkig. :bier:

Missie: Paramedic

Beloning: Veel geld en je kunt vanaf nu rennen zonder moe te worden.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. De Savegame is opgeslagen in Vercetti Estate.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. :cya:

>>> Door NandroDavids: Inderdaad...berichten afgesplitst en samengevoegd met het juiste topic :sigaar:<<<

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Paramedic - Mission Passed!

Beloning: $$$

- Oneindig sprinten!

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder1

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik wel!

Mission Passed!

Shakedown - $2000

Bijzonderheden: Ik heb het mes vervangen door de honkbalknuppel, $80 ervanaf van de honkbalknuppel kopen. Ook kreeg ik een telefoontje van Avery, waar niet veel bijzonders aan was. Ik kreeg ook een telefoontje dat je de missie Check Out at the Check-In kan doen. Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Ik wens je nog veel plezier met Vice City. Oh ja, ik ben ook health kwijtgeraakt door die rotte politieagenten. Ook heb ik het Havana outfit vervangen door het Casual outfit.

Het kan niet in de bijlagen: Internal Server Error, daarom op Rapidshare: http://rapidshare.com/files/24921528/GTAVCsf5.b.html

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...