vice Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ok maar ik heb ook eigen mp3 player,kun jji die dan beluisteren ofzo?en over de mod(heb er verschillende) maar momenteel gebruik ik: New vice citry 2004 mod ofzo,heb je bezine meter,kun je zien hoe hard je rijd,nieuwe missies enzo. Dank je voor je hulp! De MP3 speler (User Tracks' hebben geen enkele invloed op een savegame. Die New Vice City Mod wel aangezien hij de Main.scm aanpast. Je bent dus door die mod niet in staat om savegames van het orgineel te laden. owh ja ok,ik heb wel nog de originele ook ngo staan(heb alle bestanden die ik moest vervangen ofzo ook reserve) moest ik die terugzetten,zou het dna wel gaan? en btw,kan jij mijn mp3 dan horen ofzo? . Reageren
HerrieM Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 owh ja ok,ik heb wel nog de originele ook ngo staan(heb alle bestanden die ik moest vervangen ofzo ook reserve) moest ik die terugzetten,zou het dna wel gaan?en btw,kan jij mijn mp3 dan horen ofzo? . Als je de orginele main.scm en script.img terug zet zal het wel gaan. En nee, de mp3's staan op de harde schijf van je pc. Ik kan alleen die van mij horen. Niet die van een ander. (gelukkig maar ) Reageren
Mendez Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Kan iemadn deze 2 missies voor me doen Supply & Demand en Stunt Boat Challenge. Ik kan ze zelf niet doen want ik kan niet varen en mijn videocard is maar 16 MB en dan hapert hij met varen pleace kan iemand deze missies voor me doen. GTAVCsf2.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Supply & Demand - Mission Passed! Beloning: $10.000,- Stunt Boat Challenge - Mission Passed! Beloning: $1000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 8 mei 2007 door -Matthijs- Reageren
rupsen Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 kan iemand voort mij dildo dodo halen? er is egt iets mis met mijn spel het vliegtuig maakt geen snelheid..... als je codes wil gebruiken mag da wel. alvast bedankt. GTAVCsf2.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 8 mei 2007 door -Matthijs- Reageren
Mendez Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Kan iemand de missie Death Row voor me doen want ik ga steeds dood. PS. Ga niet cheaten en wil je de black voodoo in de garage laten staan. VEEL SUCCES! Vice_City.zip Bewerkt: 11 mei 2007 door Mendez Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Ok, ik doe hem wel voor je. Edit: Death Row - Mission Passed! Ik heb de missie Death Row voor je gehaald. Ik heb geen mods of cheats gebruikt. Wel heb ik wat wapens moeten kopen, omdat je die helemaal niet had. Ik heb geld opgepakt, een Uzi en Sniper gekocht, en een Kruger opgepakt. Je savegame zit in de bijlage. Veel succes verder met GTA Vice City! GTAVCsf2.b Bewerkt: 11 mei 2007 door Flying Dutchman Reageren
Indycar series Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Wie kan voor mij de missie Demolition Man doen? Alvast bedankt GTAVCsf2.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Gehaald: Demolition Man + $1.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 17 mei 2007 door HerrieM Reageren
Nava Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Wie kan voor mij de missie Riot doen van Ken Rosenberg (Lawyer)? Alvast bedankt! GTAVCsf1.b Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Missie: Riot Beloning: $1000 Bijzonderheden: Je kunt vanaf nu missies doen voor Avery. Cortez belde. Je kunt ook missie voor hem doen. Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Savegame: Veel succes en plezier met hət spelen van Vice City. Bewerkt: 17 mei 2007 door Colonel Cortez Reageren
riza_turk Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Kan iemand voor mij 2 missies doen : The Driver @ Malibu Club en Checkpoint Charlie @ Boatyard alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.