Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Ok maar ik heb ook eigen mp3 player,kun jji die dan beluisteren ofzo?

en over de mod(heb er verschillende) maar momenteel gebruik ik:

New vice citry 2004 mod ofzo,heb je bezine meter,kun je zien hoe hard je rijd,nieuwe missies enzo.

Dank je voor je hulp!

De MP3 speler (User Tracks' hebben geen enkele invloed op een savegame. Die New Vice City Mod wel aangezien hij de Main.scm aanpast. Je bent dus door die mod niet in staat om savegames van het orgineel te laden.

owh ja ok,ik heb wel nog de originele ook ngo staan(heb alle bestanden die ik moest vervangen ofzo ook reserve) moest ik die terugzetten,zou het dna wel gaan?

en btw,kan jij mijn mp3 dan horen ofzo? ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

owh ja ok,ik heb wel nog de originele ook ngo staan(heb alle bestanden die ik moest vervangen ofzo ook reserve) moest ik die terugzetten,zou het dna wel gaan?

en btw,kan jij mijn mp3 dan horen ofzo? ;) .

Als je de orginele main.scm en script.img terug zet zal het wel gaan. En nee, de mp3's staan op de harde schijf van je pc. Ik kan alleen die van mij horen. Niet die van een ander. (gelukkig maar :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemadn deze 2 missies voor me doen Supply & Demand en Stunt Boat Challenge.

Ik kan ze zelf niet doen want ik kan niet varen en mijn videocard is maar 16 MB en dan hapert hij met varen pleace kan iemand deze missies voor me doen.

GTAVCsf2.b

Link to comment
Delen op andere websites

Supply & Demand - Mission Passed!

Beloning: $10.000,-

Stunt Boat Challenge - Mission Passed!

Beloning: $1000,-

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo - Mission Passed!

Beloning: $2000,-

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik doe hem wel voor je. :)

Edit:

Death Row - Mission Passed!

Ik heb de missie Death Row voor je gehaald. Ik heb geen mods of cheats gebruikt. Wel heb ik wat wapens moeten kopen, omdat je die helemaal niet had. Ik heb geld opgepakt, een Uzi en Sniper gekocht, en een Kruger opgepakt. Je savegame zit in de bijlage.

Veel succes verder met GTA Vice City!

GTAVCsf2.b

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Riot

Beloning: $1000

Bijzonderheden: Je kunt vanaf nu missies doen voor Avery. Cortez belde. Je kunt ook missie voor hem doen. Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Savegame:

Veel succes en plezier met hət spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...