Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Doe ik wel.

Mijn GTA: Vice City functioneerde helaas niet geweldig meer, dus wilde ik hem even opnieuw installeren. Echter, tijdens de installatie kreeg ik een foutmelding. Nu kan ik deze fout wel proberen op te lossen, maar ik ben bang dat dit even zal gaan duren. Daarom mag iemand anders deze aanvraag wel van me overnemen, aangezien ik je niet zo lang wil laten wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie wil Death Row voor mij halen.

Ik zit vast bij die Comets, ze rijden telkens mijn auto aan flarden.

Ik heb $7000, mocht je die nodig hebben voor wapens ofzo of armor, dan kun je ze gebruiken.

Bewerkt: door abcdefgta
Link to comment
Delen op andere websites

Death Row - Passed!

Voor deze missie heb ik geen cheats of mods gebruikt en ook geen geld uitgegeven. Ik heb gebruik gemaakt van de wapens die je al in je bezit had.

Het duurde iets langer omdat ik zodra ik GTA: Vice City opstartte, een 'Unhandled Exception' kreeg. Ik moest het spel dus even herinstalleren voordat ik aan de slag kon.

Savegame:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het halen.

Ook geen cheats neem ik aan???

Geen dank en zoals ik al zei: Ik heb geen cheats gebruikt.

Doe ik wel.

Mijn GTA: Vice City functioneerde helaas niet geweldig meer, dus wilde ik hem even opnieuw installeren. Echter, tijdens de installatie kreeg ik een foutmelding. Nu kan ik deze fout wel proberen op te lossen, maar ik ben bang dat dit even zal gaan duren. Daarom mag iemand anders deze aanvraag wel van me overnemen, aangezien ik je niet zo lang wil laten wachten.

Demotition Man - Passed!

+$1000

Ik heb voor het behalen van deze missie geen cheats of mods gebruikt.

Savegame:

@ Hieronder: Dit was inderdaad jou savegame, maar nadat ik je missie gehaald heb ;).

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het halen.

Ook geen cheats neem ik aan???

Geen dank en zoals ik al zei: Ik heb geen cheats gebruikt.

Doe ik wel.

Mijn GTA: Vice City functioneerde helaas niet geweldig meer, dus wilde ik hem even opnieuw installeren. Echter, tijdens de installatie kreeg ik een foutmelding. Nu kan ik deze fout wel proberen op te lossen, maar ik ben bang dat dit even zal gaan duren. Daarom mag iemand anders deze aanvraag wel van me overnemen, aangezien ik je niet zo lang wil laten wachten.

Demotition Man - Passed!

+$1000

Ik heb voor het behalen van deze missie geen cheats of mods gebruikt.

Savegame:

bedankt bassie dit was toch de safefile die ik erop zette?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit al weer vast, maar ik heb altijd 3 missies in VC die ik nooit kan halen :duh:

Ditmaal is het Bombs Away! & Dirty Lickin's.

Wie wil die voor me doen.

Ik heb wapens, en wat geld dus mocht je ze nodig hebben, gebruik ze!

Cheaten houd ik niet van, dus...

Bewerkt: door abcdefgta
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand een save game waar alle speciale wagens (zwarte voodoo, zwarte washington, zwarte admiral, etc etc) in de garages staan? dank bij voorbaat

(ps, heb vooral moeite met de zwarte washington die je in all hands on deck ziet, enkel deze is eigenlijk genoeg)

oei, ik zie net dat ik zelf een save game moet toevoegen? helaas heb ik geen save game die dateert voor het voltooienv an deze missie :( )

Bewerkt: door Grimgroove
Link to comment
Delen op andere websites

geef anders zelf een savegame, dan wil ik ze best voor je halen

>>> Door HerrieM: Graag hele berichten lezen, de laatste zin geeft aan dat hij die niet heeft. Wat je wel kan doen is de savegame uit dit topic halen.<<<

Zoals via PB afgesproken, ik haal hem voor je ;)

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand voor mij de missie dildo dodo doen ik heb hem gesaved bij de hyman condo(er staat als het goed is een balista voor de deur)maar pak niet de angel in de garage want dat is de super angel

mag cheats gebruiken

p.s ik heb er een snelheidsmeter in gezet(geen mod)

alvast bedankt

Forgotten

p.s kan iemand ook de missie stunt boat challenge missie doen van de cubans?

GTAVCsf3.b

Bewerkt: door Forgotten
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...