Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Gehaald: Dildo Dodo

+ $2.000

Veel plezier ermee.

Ik had je edit nog niet gezien. Stunt boat Challenge zal ik ook voor je doen.

oke bedankt herrieM

p.s hoe wordt je moderator?(gewoon een vraagje)

>>> Door HerrieM: Daarvoor verwijs ik je naar de forum help ;) <<<

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand voor mij de missie dildo dodo doen ik heb hem gesaved bij de hyman condo(er staat als het goed is een balista voor de deur)maar pak niet de angel in de garage want dat is de super angel

mag cheats gebruiken

p.s ik heb er een snelheidsmeter in gezet(geen mod)

alvast bedankt

Forgotten

p.s kan iemand ook de missie stunt boat challenge missie doen van de cubans?

Ik zal de missie Dildo Dodo en Sunt Boat Challange met plezier voor je halen!

>>> Door HerrieM: Die zijn al door mij behaald, dus je hoeft geen moeite te doen.<<<

Ja ik weet het, ik had mijn post toch veranderd? Ik had een paginatje te vroeg gekeken... :$

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Hulp!

Ik moet nog 3 unique jumps doen, enkel: ik weet niet welke. Ik heb ze allemaal gedaan maar blijkbaar worden er drie niet geregistreerd omdat ik ze verkeerd doe. Ik vermoed dat het om nrs 21, 27 en 35 gaat, maar heel zeker ben ik niet. In elk geval zijn al degenen op de luchthaven, die ene in little havana, en al die van downtown en prawn island allemaal gelukt. Ook die twee aan de boot van Cortez en die op het gebouw van Avery zijn zeker gelukt. Deze info is om je tijd te doen winnen. Het is niet de bedoeling dat je de stunts uitvoert en dan savet, maar uitvist welke stunts het zijn (door ze juist uit te voeren) en mij dat laat weten, zodat ik het zelf kan proberen.

thx!

GTAVCsf2.b

Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik voor je.

#21 heb je op zeker al gedaan.

# 27 ook.

# 35 heb je ook al gedaan.

Ik heb even gezocht en je hebt #24 niet gedaan.

Ik ga nu even wat anders doen, iemand anders kan misschien nog zoeken.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik weer. Ik heb bijna de 100 procent gehaald, ik moet enkel nog Loose Ends doen en 1 hidden package vinden. De missie Loose Ends is geen probleem, ik neem gewoon mijn tijd want ik probeer die zwarte Pony ook te pakken te krijgen, maar die hidden package is onvindbaar. Ik heb met het WIKIGTA kaartje ter hand systematisch elke hidden package opgezocht maar ik vind die laatste niet. Ik kijk er wss systematisch overheen ofzo, ik begrijp er niks van maar ik denk dat ik gek word. Ik weiger cheats te gebruiken en ik heb geziend at er een mod bestaat die automatisch alle hp voor jou verzamelt maar dat vinnek ook cheaten. Ik wil weten waar die laatste ligt! Ik weet dat het geen pretje is alle 100 plaatsen af te gaan op je eentje (ik heb het zelf gedaan de voorbije dagen), dus ik stel voor eventueel dat het werk verdeeld wordt en dat jullie zich opgeven voor bijvoorbeeld een bepaalde zone te checken.

De save begint aan de Hyman Condo, er staat vanalles in de garages, liefst daar geen wagens uitnemen behalve de gewone cop car. De andere zijn speciale voertuigen (voor mij toch). De helikopter op het dak kan ook handig zijn. Wel voorzichtig in Little Haiti, die mensen zijn daar kwaad op mij. Alvast bedankt. Ik zal deze post editten met de zones die al gecovered zijn.

GTAVCsf3.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken welke package je nog moet, het gaat om de volgende:

Edit: Ik vergeet te vertellen dat je met dit progamma kan checken wat je wel en nog niet gedaan hebt. Veel succes!

Succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi kan iemand de missie Checkpoint Charlie 5x voor me doen want dan is de geld munt op zijn hoogst

Alle auto's in de garages laten staan aub

succes

EDIT de savegame staat er nu wel:P

GTAVCsf8.b

Bewerkt: door Mendez
Link to comment
Delen op andere websites

5x Checkpoint Charlie - Mission Passed!

Beloning: $$$

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Four Iron - Mission Passed!

Beloning: $500

Demolition Man - Mission Passed!

Beloning: $1000

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Note: De paramedic mag iemand anders even doen, ik moet namelijk weg.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...