Forgotten Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 kan iemand voor mij de missie demolition man kunnen doen? je mag cheats gebruiken en je start in het gebouw tegenoverken rosenbergs kantoor dus dat is dicht bij? alvast bedankt Forgotten GTAVCsf4.b Reageren
spoeky Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) kan iemand voor mij de missie demolition man kunnen doen?je mag cheats gebruiken en je start in het gebouw tegenoverken rosenbergs kantoor dus dat is dicht bij? alvast bedankt Forgotten Demolition man - Gehaald! Ik heb geen cheats gebruit. Ik heb weer gesaved bij het savehuis tegenover Rosenberg's kantoor. GTAVCsf4.b Veel succes verder! Bewerkt: 16 juni 2007 door spoeky Reageren
Forgotten Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 kan iemand voor mij de missie demolition man kunnen doen?je mag cheats gebruiken en je start in het gebouw tegenoverken rosenbergs kantoor dus dat is dicht bij? alvast bedankt Forgotten Demolition man - Gehaald! Ik heb geen cheats gebruit. Ik heb weer gesaved bij het savehuis tegenover Rosenberg's kantoor. GTAVCsf4.b Veel succes verder! oke bedankt spoeky Reageren
Wijst Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Bedankt!Edit: Kan iemand Paramedic doen? Doe ik voor je ! Ik haal hem niet heb 2keer een patient dood gereden iemand anders mag hem doen ! Reageren
spoeky Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Bedankt!Edit: Kan iemand Paramedic doen? Doe ik voor je ! Ik haal hem niet heb 2keer een patient dood gereden iemand anders mag hem doen ! Paramedic - gedaan! Ik heb weer gesaved in het Ocean's view hotel. GTAVCsf3.b Veel succes verder! Bewerkt: 16 juni 2007 door spoeky Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Hallo allemaal =) Heeft iemand een 100% savegame, het liefst zonder cheats? Die bij downloads heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik opeens zwart beeld? Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) Dank je, ik edit zo Edit= Hij doet het, dank je. Eerst kreeg ik weer zwart beeld, 5 min daar naar gekeken (heel intressant Daarn a kreeg ik opeens beeld, TOP Bewerkt: 17 juni 2007 door GTAfan054 Reageren
MiniShark Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hey allemaal. Zou iemand de missie 'Demolition Man' voor mij willen halen? Als je na het halen van de missie een huis of bedrijf wil kopen als dat dichtbij is om te saven is dat geen probleem (als het budget het toestaat natuurlijk). Cheats zijn niet nodig voor deze missie, maar ik heb zelf wel al cheats gebruikt. Alvast bedankt. GTAVCsf2.b Reageren
Kakaroth Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Doe ik Ik edit deze post PS: je krijgt hem zo snel mogelijk, maar deze missie is lastig en Ik heb het super druk met school, proefwerkweek Edit 2@hieronder: ty Bewerkt: 18 juni 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
MiniShark Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Doe ik Ik edit deze post Oké alvast bedankt. Ik wacht er met smart op edit: Oke, geen probleem. Suc6 met je pww en alsnog bedankt. edit2: Bedankt Jow Tommy Verceti Bewerkt: 18 juni 2007 door MiniShark Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Ik doe hem dan wel even. Gehaald: Demoliton Man Beloning: $1.000 Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City . Bewerkt: 18 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Sef Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hallo, Kan iemand even de missie Demolition Man voor mij doen. De besturing van dat helikoptertje is echt enorm irritant. Groeten, Sef GTAVCsf3.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Gehaald: Demolition Man + $1.000 Veel plezier ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.