Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Dildo Dodo - Mission Passed!

Beloning: $2000,-

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen VC maar wil wel even uitleggen hoe je je savegame post. Allereerst, zorg dat je VC op de PC hebt, anders kan k je nu meteen al zeggen dat je kan stoppen. Heb je dat, dan moet je naar Mijn Documenten gaan, ga nu naar GTA Vice City User Files. Je zult hier verschillende bestanden aantreffen, waarvan een aantal met een .b-extensie. De bestandsnaam zal vaak zo zijn: GTAVCsf*.b, op het plaats van het * staat een cijfer variërend van 1 t/m 8. Dit staat gelijk aan hetslot waarin de savegame zich bevindt. Kopiëer de gewenste savegame en upload die met de Bijlagefunctie die je onderaan je bericht kunt vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je graag helpen,je plaatst een savegame door beneden op bladeren te klikken bij bijlagen doe bladeren ga naar mijn documenten vice city user files en kies de savegame die je wil gebruiken in je post,en je moet om je savegame op te halen erop klikken en dan opslaan bij gta vc user files. :tu:

Zo'n savegame ziet er zo uit : GTAVC.sf.1b

Bewerkt: door wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je graag helpen,je plaatst een savegame door beneden zie je blijlagen staan doe bladeren ga naar mijn documenten vc user files en kies welke je wil gebruiken. :tu:

Is dat dan GTAVCsf.. of gta_vc...

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat dus naar Mijndocumenten-->Vice City userfiles dan staan daar een aantal GTAVC.sf.5b bestanden zo'n bestand moet je hebben. Het nummer geeft aan in welk slot die savegame staat, dus als hoeveelste je hem zien als je ingame op laden drukt. Je kiest een van deze uit en dan kan je uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat dus naar Mijndocumenten-->Vice City userfiles dan staan daar een aantal GTAVC.sf.5b bestanden zo'n bestand moet je hebben. Het nummer geeft aan in welk slot die savegame staat, dus als hoeveelste je hem zien als je ingame op laden drukt. Je kiest een van deze uit en dan kan je uploaden.

Wil je die pizza courier ofzo doen voor 150 health? Dat is een zijmissie. Daarna kan je, als je wilt, Demolition Man doen.

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...