Wijst Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Mission Passed-Demolition Man Beloning:$1000 Mission Passed-Pizzaboy Beloning:$5000 Bij het behalen van deze 2 missies heb ik geen cheats of mods gebruikt,veel plezier bij de komende missies ! Bewerkt: 2 juli 2007 door wijst Reageren
Klus Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Die zou ik toch doen ? Jij mag het ook doen. Zolang het maar iemand doet. Cheats mogen (Wapens, health armor en leavemealone only). Saven mag je kiezen, je mag een huis kopen waar je het beste kunt saven. Zeg maar wanneer de missie's gedaan zijn. Bewerkt: 2 juli 2007 door Klus Reageren
stanzel Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Nu heb ik alles uit 'het eerste deel' gehaald, behalve Demolition Man..en de daarop volgende missie.. wie zou deze voor mij kunnen behalen, dus énkel Demoliton Man? Cheats zijn toegestaan indien nodig. Verder gaarne geen wijzigingen aanbrengen.. Alvast Bedankt!! GTAVCsf1.b Reageren
Donwell Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. GTA:VC geeft op onverklaarbare wijze een error aan, dus ik zal eerst hier naar moeten kijken. Misschien dat ik hem zo alsnog kan doen, misschien dat iemand anders me voor is. Excuses. :$ Bewerkt: 3 juli 2007 door Donwell Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Gehaald: Demolition Man + $1.000 Veel plezier ermee. Reageren
stanzel Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Gehaald: Demolition Man+ $1.000 Veel plezier ermee. Heel erg bedankt, nu kan ik eindelijk weer verder.. YEAAH!! Reageren
stanzel Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 ik voel me dom en un gigantische n00b.. zit namelijk wéér vast, en kom er écht niet uit: http://nl.wikigta.org/wiki/The_Driver_%28GTA_Vice_City%29 The Driver.. Zou iemand deze voor mij willen completen? En verder gaarne niets veranderen.. alvast bedankt! GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) The Driver - Mission Passed! Beloning: $3000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 3 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Klus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Supply & Demand alstublieft. Ik bots altijd met die andere boten en geraak dus vast en kan er amper uit . Kan er iemand mij helpen? GTAVCsf1.b Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Mission Passed! >> Supply and Demand Beloning: $ 10.000,- Cheats gebruikt: Geen enkele Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame: GTAVCsf1.b Veel plezier verder met Vice City! Reageren
Klus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Mission Passed! >> Supply and DemandBeloning: $ 10.000,- Cheats gebruikt: Geen enkele Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame: GTAVCsf1.b Veel plezier verder met Vice City! Bedankt! Heeft Kent Paul gebeld? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Mission Passed! >> Supply and DemandBeloning: $ 10.000,- Cheats gebruikt: Geen enkele Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame: GTAVCsf1.b Veel plezier verder met Vice City! Bedankt! Heeft Kent Paul gebeld?Nee, maar Lance Vance heeft wél gebeld. Het ging erover dat het bijna tijd was om het heft in eigen handen te nemen in de stad. Maar daar zul je vanzelf meer over horen Reageren
Klus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Kan iemand Death Row doen? Kent Paul kan/wil me maar niet bellen . Ik ben die persoon dan écht heel dankbaar! GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Sir, yes Sir - Mission Passed! Beloning: $2000 Death Row - Mission Passed! Beloning: - De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 4 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.