Klus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Doe ik wel..Edit: Als er bij jou niet gebeld word, dan zal dat bij mij evenmin gebeuren. Om Death Row te kunnen spelen moet je de missies Supply & Demand, en Sir, yes Sir gedaan hebben. Sir, yes Sir staat volgens mij nog open, dus ik wil die direct wel doen? Is goed! Edit: Kan iemand Alloy wheels of steel doen? Ik geraak er maar niet . GTAVCsf1.b Bewerkt: 5 juli 2007 door Klus Reageren
Klus Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Bump (sorry maar zo zien mensen dat ik hulp nodig heb). Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Gehaald: Alloy Wheels of Steel Beloning: $1.000 Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City . Bewerkt: 5 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Klus Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Na vele zijmissies gedaan te hebben wou ik Paramedic eens proberen maar kwam niet verder dan lvl 6. Ik rij steeds die ventjes omver . Wil iemand Paramedic halen? GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Paramedic - Mission Passed! Beloning: Je wordt niet moe - $$$ De save game zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 5 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Klus Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Nu kan je kijken wat er mis is Jow Tommy Vercetti: GTAVCsf1.b Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Oké. Ik zie het al: je hebt de missie Shakedown nog niet gehaald (ik dacht dat je die al gehaald had). Als je deze missie hebt gehaald wordt je eerst door avery gebeld en daarna door 'mister black'. Als je wilt wil ik Shakedown wel even halen. Hmm dat ga ik even melden, dat het nog niet op wikigta staat . Gehaald: Shakedown Beloning: $2.000 Overig: Je ben gebeld door 'mister black', hij verwacht je bij het vliegveld. Je kan nu bedrijven kopen door in het 'groene huisje' te gaan staan en dan op TAB te drukken. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City . Bewerkt: 6 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Klus Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) The Driver wil maar niet lukken. Mijn auto is dan kapot of die Hotring is kapot . Wil iemand The Driver doen? GTAVCsf1.b Bewerkt: 6 juli 2007 door Klus Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Gehaald: The Driver Beloning: $3.000 Overig: Ik heb natuurlijk geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City . Bewerkt: 6 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Klus Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Gehaald: The DriverBeloning: $3.000 Overig: Ik heb natuurlijk geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City . Erg bedankt! Nu kan ik The Job doen . Edit: Bij V.I.P. gaat die vip altijd dood. Ik krijg hem wel uit de concurerende taxi, maar dan rijd die taxi hem omver -.-. GTAVCsf1.b Bewerkt: 7 juli 2007 door Klus Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) V.I.P. - Mission Passed! Beloning: $1000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 7 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Klus Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Dildo Dodo wil maar niet lukken omdat die skimmer eens omgekeerd lag op de weg, ik vloog te hoog en daarna te laag. GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 7 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
True_Viper23 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) bij de eerste missie van de haiti gang ( op de kaart een zwart poppetje ) kom ik niet verder, je moet daar koffer pakken maar ondertussen komt de 1. de politie 2. politie/fbi/geheime politie 3. alles + fbi en soldaten zover ben ik gekomen, net bij de derde koffer ging ik weer dood heb et nu 11x geprobeerd zou iemand me die kunnen halen ? cheats: mogen natuurlijk GTAVCsf1.b Bewerkt: 7 juli 2007 door True_Viper23 Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Ik wil hem voor je halen, maar ik wijs je er wel op dat dit eigenlijk in savegame aanvraag topic thuishoort. (misschien kan een mod dit verplaatsen?) >>> Door NandroDavids: Uiteraard...topics samengevoegd <<< waarvoor dank . Gehaald: Juju Scramble Beloning: $1.000 Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City . Bewerkt: 7 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.