v.c. gangster Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Nou het kan zijn dat je met het uploaden van je Savegame de verkeerde Savegame hebt ge upload, maar daar ga ik niet van uit. Je zult waarschijnlijk een andere missie bedoelen, kijk eens op deze pagina van WikiGTA, daar kun je mischien de missie vinden die je bedoelt als dat de reden is. Ik bedoel echt de missie Demolition Man.Maare...Je had het over verkeerde savegame? Misschien is dat de fout. Maar als ik zoiets aan het zoeken ben kan ik maar uit éé'n ding kiezen. Dat is die savegame die ik onder mijn bijlage zet. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Probeer eens de Savegame opnieuw te uploaden, hoeveel Savegames heb je trouwens in je GTA Vice City Userfiles staan? Reageren
Scorpiuss Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Is er een savegame waar je alleen de missies nog maar hoef te doen? Dst zou erg handig zijn Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Is er een savegame waar je alleen de missies nog maar hoef te doen? Dst zou erg handig zijn Ik denk dat je dan een savegame als deze zoekt. Daar zijn alle colletables en dergelijke al gevonden, maar is er nog geen enkele missie gedaan. Zie de download voor meer info. Reageren
hettinga Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 checkpoint charlie, recuitment drive en dildo dodo aub zonder codes/mods te gebruiken. danku GTAVCsf8.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Checkpoint Charlie - Mission Passed! Beloning: $5000 - Asset van $2000 Recruitment Drive - Mission Passed! Beloning: $1000 Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 18 december 2007 door -Matthijs- Reageren
Scorpiuss Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Demolitian man graag Ik kom steeds net een paar seconden te kort :l Sorry verkeerde savegame komtie: GTAVCsf2.b Bewerkt: 18 december 2007 door Scorpiuss Reageren
Donwell Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Mission passed - Four Iron Volgens mij was je vergeten op te slaan, heb deze dus ook eerst even voltooid. Beloning: $500,- Ik heb deze missie zonder cheats en/of mods voltooid. Mission passed - Demolition Man Beloning: $1000,- Ik heb deze missie zonder cheats en/of mods voltooid. Veel plezier verder met VC. Bewerkt: 18 december 2007 door Donwell Reageren
MySacrifice Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Zou iemand voor mij de missie dildo dodo kunnen uitspelen? Het lukt mij echt niet... >>> Door HerrieM: Ik heb vernomen dat je de missie onderhand zelf heb behaalt <<< GTAVCsf4.b Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Zou iemand voor mij de missie dildo dodo kunnen uitspelen? Het lukt mij echt niet... Doe ik wel even. Ik denk dat je een verkeerde savegame hebt gegeven, want ik kan alleen een missie van Kent Paul spelen en van Umberto's café? Bewerkt: 18 december 2007 door Hanneswasco Reageren
MySacrifice Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Zou iemand voor mij de missie dildo dodo kunnen uitspelen? Het lukt mij echt niet... Doe ik wel even. Ik denk dat je een verkeerde savegame hebt gegeven, want ik kan alleen een missie van Kent Paul spelen en van Umberto's café? Eeeeuuuhm, deze dan? GTAVCsf8.b Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Zou iemand voor mij de missie dildo dodo kunnen uitspelen? Het lukt mij echt niet... Doe ik wel even. Ik denk dat je een verkeerde savegame hebt gegeven, want ik kan alleen een missie van Kent Paul spelen en van Umberto's café? Eeeeuuuhm, deze dan? Ook niet, ik zal het vandaag nu ook niet meer kunnen doen, want ik moet weg. Iemand anders zal het dan moeten overnemen. Sorry. Reageren
Scorpiuss Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ben ik weer.. Death row graag.. GTAVCsf2.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Gehaald: Death Row Veel plezier ermee. Reageren
hettinga Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Pizza boy, de top fun rc baron en rc raideren unique stunts: 9, 10, 19, 22, 24, 33, 36 van op wikigta aub zonder codes/mods te gebruiken aub. GTAVCsf8.b Bewerkt: 19 december 2007 door hettinga Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.