Hanneswasco Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Hog Tied -- Mission Passed! + $ 4000 + De missie Publicity Tour is nu beschikbaar! Savegame: Bewerkt: 27 december 2007 door Hanneswasco Reageren
ll.mulder Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Wat een top-topic zeg.. Ik zit nu al een tijdje te worstelen met dildo dodo maar ik kom er maar niet uit, zou iemand voor me willen kijken? Lars GTAVCsf3.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 30 december 2007 door -Matthijs- Reageren
ll.mulder Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Dildo Dodo - Mission Passed!Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Danku Danku Danku Reageren
Scorpiuss Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Voor mij ook Dildo dodo aub.. GTAVCsf2.b Geen cheats mod's etc. Alvast bedankt.. Reageren
HerrieM Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Gehaald: Dildo Dodo + $2.000 Veel plezier ermee. Reageren
Scorpiuss Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Gehaald: Dildo Dodo+ $2.000 Veel plezier ermee. Wat zou ik toch zonder dit topic moeten doen Bedankt! Reageren
Hackman Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 ik ben bereid alle missies te doen, zacht eitje, alleen dat hilary moet verslaan met racen lijkt me moeilijk maar ik heb gewonnen omdat hij was weggezakt in de grond om een of andere reden >>> Door HerrieM: Zodra iemand een aanvraag plaatst kun je reageren dat je die missie doet. Zonder aanvraag is het dus ook niet nodig om te posten.<<< Reageren
brian991 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Hoi kan iemand mij misschien helpen bij de dildo dodo, checkpoint charlie missie ik heb ze vaak geprobeerd maar het lukt niet alvast bedankt en bytheway cheats maakt niks uit en savegame is bij bijlage ps kan iemand ook de ijsjes missie doen want ik krijg dat melodietje niet ik heb al alles geprobeerd:S GTAVCsf6.b Bewerkt: 31 december 2007 door brian991 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Checkpoint Charlie - Mission passed! Beloning: $5000,= Overig: Het bedrijf is nu een asset waar maximaal $5000,= bijkomt. Pak het regematig. Distribution - Mission Passed! beloning: Een asset waar maximaal $3000,= komt en het geld van de deals. Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000,= en een Skimmer spawnt bij de studios Ken had nog gebeld. Er waren problemen. Je moet naar de Print Works. Daar heb ik dus ook gesaved. Ik heb bij deze savegames geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in VC. Bewerkt: 31 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
brian991 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hoi kan iemand mij misschien helpen bij de dildo dodo, checkpoint charlie missie ik heb ze vaak geprobeerd maar het lukt niet alvast bedankt en bytheway cheats maakt niks uit en savegame is bij bijlage ps kan iemand ook de ijsjes missie doen want ik krijg dat melodietje niet ik heb al alles geprobeerd:S Doe ik. Bedankt hopelijk is het snel klaar en een gelukkig nieuwjaar iedereen :dans: Reageren
jilla Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 hey kan iemand voor mij de missie Demolition Man halen voor op de pc? Ik zit er al een maandje vast mee en het lukt me nog steeds niet M`n savegame zit bij m`n bericht Wat hulp zou mooi zyn GTAVCsf1.b Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000,= Ik heb geen cheats/mods gebruikt bij deze savegame. Veel succes verder in Voce City Bewerkt: 2 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
jilla Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 hahaha geweldig kan ik eindelijk verder spelen thnx man stuur me een pb ofzo wanneer je em hebt gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.