Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

ik ben bereid alle missies te doen, zacht eitje, alleen dat hilary moet verslaan met racen lijkt me moeilijk maar ik heb gewonnen omdat hij was weggezakt in de grond om een of andere reden :D

>>> Door HerrieM: Zodra iemand een aanvraag plaatst kun je reageren dat je die missie doet. Zonder aanvraag is het dus ook niet nodig om te posten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi kan iemand mij misschien helpen bij de dildo dodo, checkpoint charlie missie ik heb ze vaak geprobeerd maar het lukt niet :N alvast bedankt en bytheway cheats maakt niks uit en savegame is bij bijlage :D ps kan iemand ook de ijsjes missie doen want ik krijg dat melodietje niet ik heb al alles geprobeerd:S

GTAVCsf6.b

Bewerkt: door brian991
Link to comment
Delen op andere websites

Checkpoint Charlie - Mission passed!

Beloning: $5000,=

Overig: Het bedrijf is nu een asset waar maximaal $5000,= bijkomt. Pak het regematig.

Distribution - Mission Passed!

beloning: Een asset waar maximaal $3000,= komt en het geld van de deals.

Dildo Dodo - Mission Passed!

Beloning: $2000,= en een Skimmer spawnt bij de studios

Ken had nog gebeld. Er waren problemen. Je moet naar de Print Works. Daar heb ik dus ook gesaved. ;)

Ik heb bij deze savegames geen cheats/mods gebruikt.

Veel succes verder in VC. :tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi kan iemand mij misschien helpen bij de dildo dodo, checkpoint charlie missie ik heb ze vaak geprobeerd maar het lukt niet :N alvast bedankt en bytheway cheats maakt niks uit en savegame is bij bijlage :D ps kan iemand ook de ijsjes missie doen want ik krijg dat melodietje niet ik heb al alles geprobeerd:S

Doe ik.

Bedankt hopelijk is het snel klaar en een gelukkig nieuwjaar iedereen :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...