Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

zou iemand voor mij de missie "STUNT BOAT CHALLENGE" kunnen doen? cheaten mag. trainers niet maar als je met een trainer iets wilt kan ik dat met mijn trainer doen.

frank

p.s. ik had vroeger alleen SA daarom frankgtasanandreas

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hem wel voor je doen, maar kun jij je Savegame uploaden zodat ik hem voor je kan doen? Een Savegame uploadt je als volgt. Je bewerkt eerst je bericht. Daarna scroll je naar beneden. Ga naar Bladeren en ga dan naar GTA Vice City User Files om de Savegame op te zoeken. Dan druk je op uploaden en dan ga je naar Beheer bijlagen en dan druk je op het groene plusteken.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo - Mission Passed!

Beloning: $2000

Bombs Away! - Mission Passed!

Beloning: $1000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gberuikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan voor mij de missie 'Bombs Away' van auntie paulet doen?

cheaten mag, trainers ook.

Zodra de savegame is geladen krijg ik een Unhandled Exception en sluit mijn VC af. Iemand anders mag hem doen. :)

EDIT: ik heb dit neit met andere savegames. heb je misschien mods geinstaleerd?

>>> Door HerrieM: Edit: Ook ik heb het geprobeert en heb dezelfde probleem, dus het ligt duidelijk aan de savegame.<<<

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan voor mij de missie 'Bombs Away' van auntie paulet doen?

cheaten mag, trainers ook.

Zodra de savegame is geladen krijg ik een Unhandled Exception en sluit mijn VC af. Iemand anders mag hem doen. :)

EDIT: ik heb dit neit met andere savegames. heb je misschien mods geinstaleerd?

>>> Door HerrieM: Edit: Ook ik heb het geprobeert en heb dezelfde probleem, dus het ligt duidelijk aan de savegame.<<<

Shit ik heb nu hetzelfde:?

Het enige wat ik ermee heb gedaan is: De andere savegames verwijderd in de map GTA Vice City User Files, en van deze hierboven op het einde de 2 eranderd in een 1.

Kan dat het zijn?

Bewerkt: door Tommy VercettII
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik ermee heb gedaan is: De andere savegames verwijderd in de map GTA Vice City User Files, en van deze hierboven op het einde de 2 eranderd in een 1.

Kan dat het zijn?

Nee, dat kan het eigenlijk niet zijn. Maar lees ik nu goed dat je dus geen werkende savegame hebt? Heb je die savegame die je verwijderd hebt toevallig nog in je prullenbak staan.

Waarschijnlijk is de data tijdens het uploaden corrupt geraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik ermee heb gedaan is: De andere savegames verwijderd in de map GTA Vice City User Files, en van deze hierboven op het einde de 2 eranderd in een 1.

Kan dat het zijn?

Nee, dat kan het eigenlijk niet zijn. Maar lees ik nu goed dat je dus geen werkende savegame hebt? Heb je die savegame die je verwijderd hebt toevallig nog in je prullenbak staan.

Waarschijnlijk is de data tijdens het uploaden corrupt geraakt.

dat is erg slim bedankt! _O_

Ik heb ze teruggezet en ik ga even kijken of het lukt;)

Link to comment
Delen op andere websites

hey, mensen ik kan op (zelfs op mijn) cheataccountje weer niet de missie van de boatyard halen. elk bedrijf lukt maar nooit de boatyard.

hier is een savegame

overig:

cheaten is toegestaan (ik zou niet weten wat te cheaten)

geen andere missies doen

suc6

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...