Bierbuikje Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 met welk bestand moet je ze openen want hij opent niet met 7-zip Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Je hoeft hem nergens mee te openen, gewoon in de userfile map van Vice City plaatsen. Vice City starten en dan kun je de savegame opstarten. Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Wie kan de missie Bombs Away doen? Ik krijg dat ding maar niet onder controle. Cheaten enzo mag. Thanks. GTAVCsf1.b Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Die doe ik wel eventjes Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 Niet gecheat, geen mods. Save-game in bijlage GTAVCsf1.b Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik ben bij de missie Demolition Man. Ik kom er niet verder mee. Kan iemand hem voor mij halen? Alvast bedankt! Hopelijk is dit de goede savegame, want ik heb al eerder in dit topic een verkeerde savegame geplaatst. GTAVCsf1.b Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Nou ja, ik zit zo in Vice City weer, die doe ik ook wel even Edit: en ook hier plaats je de verkeerde save-game v.c. gangster Je hebt Demolition Man al achter de rug en moet nu Two Bit Hit spelen. En die kan je zelf wel denk ik..... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik ben bij de missie Demolition Man.Ik kom er niet verder mee. Kan iemand hem voor mij halen? Alvast bedankt! Hopelijk is dit de goede savegame, want ik heb al eerder in dit topic een verkeerde savegame geplaatst. De missie Demolitian Man is hier al gehaald. Je kan dus gewoon verder met Vice City zonder zorgen te maken over Demolitian Man. Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Die doe ik wel eventjes Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 Niet gecheat, geen mods. Save-game in bijlage Bedankt bedankt bedankt! Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik ben bij de missie Demolition Man.Ik kom er niet verder mee. Kan iemand hem voor mij halen? Alvast bedankt! Hopelijk is dit de goede savegame, want ik heb al eerder in dit topic een verkeerde savegame geplaatst. De missie Demolitian Man is hier al gehaald. Je kan dus gewoon verder met Vice City zonder zorgen te maken over Demolitian Man. Ik weet niet waar jullie het over hebben , maar ik moet die missie, zoals ik al eerder zei, nog steeds halen. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Wie kan/wil voor mij gta:vc ff uitspelen. Dus 100 procent. Graag ZONDER gemod en gecheat. Behalve als het niet zonder kan. Alvast heel erg bedankt! Hier m'n savegame GTAVCsf1.b Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) Wie kan/wil voor mij gta:vc ff uitspelen. Dus 100 procent.Graag ZONDER gemod en gecheat. Behalve als het niet zonder kan. Alvast heel erg bedankt! Hier m'n savegame Ik én GTA-Sheep hebben je savegame bekeken en gedaan. Als we bij Avery gaan voor de missie starten we neit Demolitian Man, maar starten we de missie Two Bit Hit. Deze komt als je Demolitian Man voltooid hebt. Dit betekent dus dat hij al gehaald is. Bewerkt: 13 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Nee hoor, die missie is nog niet gehaald. Ik heb hem nooit gehaald. Dus dat kan echt niet. Als ik naar die missie toe rij start ik gewoon Demolition Man op. Maar kan het ook zijn dat het de verkeerde savegame is¿??¿ Zowel weet ik niet wat de goede savegame is. Ik klik op Bladeren, dan op mijn documenten, dan op GTA Vice City User File, dan op GTAVCsf1.b en dat is de enigste die ik kan keizen. Er staat niets anders in die map. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Nee hoor, die missie is nog niet gehaald. Ik heb hem nooit gehaald. Dus dat kan echt niet. Als ik naar die missie toe rij start ik gewoon Demolition Man op. Maar kan het ook zijn dat het de verkeerde savegame is¿??¿ Zowel weet ik niet wat de goede savegame is. Ik klik op Bladeren, dan op mijn documenten, dan op GTA Vice City User File, dan op GTAVCsf1.b en dat is de enigste die ik kan keizen. Er staat niets anders in die map. Als wij die savegame starten, en we gaan naar Avery dan starten we Two Bit Hit. Ik ben 100% zeker dat hij gehaald is. Anders probeer het eens te filmen met >>Fraps<<. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Die missie is anders echt nooit gehaald. Door mij niet en door niemand anders! Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Die missie is anders echt nooit gehaald. Door mij niet en door niemand anders! De missie is op 11 Sep 2007 voor jouw gedaan door -Matthijs-. Ik raad je aan om gewoon verder te spelen, op de savegame die jij gebruikt is tenslotte de missie al voltooid, dus zit je er niet vast. Ga a.u.b. niet opnieuw weer de missie aanvragen, want dat heeft geen zin. Als er al drie keer door verschillende leden gekeken is en bij alle drie is de missie Demolition Man al voltooid dan mag je ons echt wel geloven. Mocht je nog steeds problemen hebben neem dan eerst even contact op met mij via pm, voordat er weer een nieuw topic komt met exact hetzelfde probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.