v.c. gangster Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik wil jullie drie wel geloven, maar ik kan jullie niet geloven. Hoe kan het dan zijn dat er één in die map van GTAVC user file staat? En hoe kan het dan dat dat de verkeerde savegame is? Ik wil jullie drie best geloven , maar wat ik dus van jullie drie moet geloven, kan ik niet geloven. Reageren
alfa33driver Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 hey mede spelers ik speel gta nu alweer een tijdje alleen ik kan niet vliegen met deskimmer en nu ben ik bij die missie dat je die folders moet versprijden maar dit wil me maar niet lukken wie wil deze missie voor mij halen groeten niels GTAVCsf7.b Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000,= - Een Skimmer naast de studio's Ik heb geen chetas mods gebruikt. Veel succes verder in Vice City. Bewerkt: 21 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Pemp Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hee, ik ben laatst weer begonnen met VC, maar ik kom niet verder bij, "Messing With The Man", Mitch Baker Missions. Kan iemand mij hiermee helpen? Cheaten: Ja, voor health en wapens. Alvast bedankt! Greets, Pemp GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Messing With The Man - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 27 januari 2008 door -Matthijs- Reageren
Pemp Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Missie: Gun Runner Cheaten: Nee Alvast bedankt =D GTAVCsf2.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Gehaald: Gun Runner + $2.000 Veel plezier ermee. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Wie wil ff vc uitspelen voor mij? Cheaten: Ja, maar alleen als je een wapen nodig hebt of leven te kort komt. Alvast heel erg bedankt. Hierrr komt m'n saveegameeeee!!!! GTAVCsf1.b Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Wie wil ff vc uitspelen voor mij?Cheaten: Ja, maar alleen als je een wapen nodig hebt of leven te kort komt. Alvast heel erg bedankt. Hierrr komt m'n saveegameeeee!!!! Download dan even een 100% savegame zoals >>deze<< óf als je alleen de missies uitgespeeld wilt hebben >>deze<< ''Storyline completed savegame'' Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Wie wil ff vc uitspelen voor mij?Cheaten: Ja, maar alleen als je een wapen nodig hebt of leven te kort komt. Alvast heel erg bedankt. Hierrr komt m'n saveegameeeee!!!! Download dan even een 100% savegame zoals >>deze<< óf als je alleen de missies uitgespeeld wilt hebben >>deze<< ''Storyline completed savegame'' Dat heb ik al geprobeert, maar het helpt niet. Die dowload doet het bij mij niet. Reageren
Toeterneus Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Hallo allemaal, hier alweer iemand die niet kan vliegen! Zou iemand voor mij 'dildo dodo' kunnen halen? Ik gebruik geen mods en cheats. Alvast bedankt! GTAVCsf8.b Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000,= - Een skimmer spawnt naast de studio. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in VC. Bewerkt: 17 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Toeterneus Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Doe ik wel even... haha, over snelheid gesproken! Bedankt! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik kan niet door die missie komen met die RC helicopter! Zou iemand die misschien even voor me kunnen halen? Sorry maar ik weet niet meer hoe die missie heet maar als je de savegame laad dan moet je naar de A op de map gaan. Daar start de missie die niet wil lukken. Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Gehaald: Demolition Man + $1.000 Veel plezier ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.