Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Wil iemand de missie 'Bombs away!' voor mij halen a.u.b.? En ook zonder cheats. (niet dat je dat nodig hebt bij deze missie) Om de saved game te kunnen spelen heb je Spaceeinsteis 'All - in - one' mod nodig, die zit samen met mijn saved game in de zip. Op de volgende plekken kun je als je de missie gehaald hebt saven: 'Vercetty Estate' 'Ocean view Hotel' 'Apartement 3C' 'Hyman Condo' en dat kleine hutje op het dak vlak bij de 'Greasy Chopper'. Als je zin hebt mag je ook die telefoon missies doen als je dan maar niet teveel kogels verbruikt.

GTA_VC_saved_games___spaceeinsteins_all_in_one_mod.zip

Link to comment
Delen op andere websites

Bombs Away! - Mission Passed!

Beloning: $2000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Overigens, je had twee savegames in het pakket zitten. De één voor de missie Bombs Away deed het prima, maar de andere kon ik helaas niet laden..

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand voor mij in deze savegame Demolition Man halen en die missie in The Malibu dat je Lance moet redden? (ben de naam kwijt ;))

Bij voorbaat veel dank ;):D

_O_

SuperSkill

EDIT: Cheaten mag hoor, ;) ook al denk ik niet dat je daar wat aan hebt nu nog.

GTAVCsf2.b

Bewerkt: door SuperSkill
Link to comment
Delen op andere websites

Demolition Man - Mission Passed!

Beloning: $1000

Death Row - Mission Passed!

Beloning: -

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt Matthijs :D

Misschien kan ik ook iemand een keer helpen met een missie (heb GTAVC al eerder uitgespeeld maar deze 2 zijn altijd lastig voor me ;))

In ieder geval bedankt!

_O_

SuperSkill

Link to comment
Delen op andere websites

Bombs Away! - Mission Passed!

Beloning: $2000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Overigens, je had twee savegames in het pakket zitten. De één voor de missie Bombs Away deed het prima, maar de andere kon ik helaas niet laden..

Erg bedankt voor de saved game -Matthijs-! En die andere saved game was van GTA: Long Night. Dat is een zombie mod voor Vice City.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

kan iejmand mishien de paramedic en de firefighter missies voor me doen??

Ik heb ze in SA wel kunnen doen maar in VC lukken ze bij mij echt niet.

Na al die keren proberen heb ik er echt geen zin meer in :duh:

graag zonder cheats of mods (of iets van dat)

verder geen bijzondrheden behalve dat die missies in little haiti mischien wat problemen oplevere aangzien ik Trojan Voodoo al heb gehad :7

THX _O_

(heb het laatst opgeslagen in Kaufman Cabs)

laat maar t is me al gelukt ^_^

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Sir, Yes Sir - Mission Passed!

Beloning: $2000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

The Fastest Boat - Mission Passed!

Beloning: $4000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...