Jump to content

Wat zou je echt NIET willen zien in GTAV?

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de titel al zegt: Wat zou je echt niet willen zien in GTAV?, waar kijk je het minst naar uit? of Wat wil je nou echt niet hebben?

• Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

9

• SpacyColours

4

• Grand Theft Auto TOM

3

• Michael

3

Geplaatst:

Een missie waarbij je de vloeistofdichtheid van buskruit moet uitrekenen om een wapen in elkaar te flansen, en een verslag moet schrijven over de filosofische opvattingen van Plato en kunstenaar Henry Moore aangaande het begrip "idee" zodat de politie je laat gaan.

Geplaatst:

Te realistische gameplay.

Korte verhaallijn.

Een telefoon dat om de haverklap afgaat.

Roman Bellic.

Geplaatst:

Dat vind ik wel wat extreem gesteld van je hoor. HCM zou juist wel grappig zijn, hoeven de uitpluizers hier niet weer zelf te zoeken. ;)

Enfin, ik hoop dat ze het gedoe met dat steeds heen en weer rijden voor vrienden/familie zoals in IV zat achterwege laten, dat je de keuze hebt dat die knakker gewoon naar jou toe kan komen voor de verandering. Ik heb inmiddels wel duizend keer van Roman's flat naar zijn dates gereden en steeds weer datzelfde ritje begint dan echt op de duur je strot uit te hangen. Zo erg dat na de 245ste keer (ongeveer) ik met mijn ogen dicht de route kon rijden, en dan ook nog precies iedere pedestrian die ik onderweg tegenkwam in de grille van m'n auto verwerken. :(

Edit: ik weet dat R* aangaf dat het nu anders is.. Maar dat zou zomaar kunnen inhouden dat je als Michael met je zoon alsnog vanaf huis 578 keer in een week moet "bouncen" naar dezelfde bowlingbaan..

Geplaatst:

Allereerst alles wat ClownOnDuty opsomde. Daarnaast hoop ik niet dat bepaalde locaties bewaakt worden. Dus dat je een wanted level kunt krijgen als je bijvoorbeeld het vliegveld betreedt. Misschien niet zo zeer realistisch, maar het zorgt wel weer voor een leukere spelbeleving. Bij een legerbasis kan het nog wel, maar dan moet je die na een bepaalde missie ofzo kunnen vrijspelen. Dan heb je daar ook lekker vrij toegang. :puh:

Tot slot hoop ik niet dat het Free Mode-en kicksysteem hetzelfde zijn als in GTA IV. Maar daar hoef ik me eigenlijk al niet zo'n zorgen over te maken, aangezien Rockstar Games liet weten dat er verandering gaat komen op dit gebied. Zolang er maar geen modders en kleuters in de weg zitten die je constant overhoop schieten en de lol naar beneden halen ben ik blij. :7

Geplaatst:

Je moeder

>>> Door Jacky-2007: Gelieve dit soort nuttelose reacties te bewaren voor Gang Talks en, wanneer gepast, een incidenteel Stamkroeg onderwerp. <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Je moeder

Waarom zou je gewoon niet serieus kunnen reageren op dit prachtige topic? :-(

Bewerkt: door Extreem
Geplaatst: (bewerkt)

Een straat vol met dezelfde auto's.

Of een straat zonder auto's :) Zag je in de episodes heel veel Bewerkt: door Aeyo
Geplaatst:

Of een straat zonder auto's :) Zag je in de episodes heel veel

aag3rt.jpg Dit dus echt NIET!, Verder hoop ik echt niet Sublime's moeder tegen te komen. Nee geintje, ik hoop idd ook niet dat je elke 5 minuten gebeld wordt.
Geplaatst:

Zeker weten! Of dat ze ineens van baan verwisselen, hoe vaak ik in SA wel niet ergens op geknald ben omdat die ineens een afslag namen. Verder een vriendin of vrienden die om de havenklap ging zeuren of gang wars die je moet blijven uitvechten... Dat soort "moeten" dingetjes mogen van mij achterwege blijven.

Geplaatst:

Dat als je in slaap valt in de taxi en die chauffeur je bij aankomst eruit zet (ook wel 'skip trip' genoemd), je merkt dat je mooie auto van je parkeerplaats verdwenen is omdat de taxi besloot je exact op die plek af te zetten, wat hem de moeite om je trouwe vierwieler naar een andere dimensie te toveren wel waard leek.

Sowieso heb ik liever niet meer de parkeerplekken op straat; liever weer gewoon een garage zoals in San Andreas.

Geplaatst:

- Dat je in de Multiplayer mode als Friendly-Fire uitstaat dat je elkaars auto niet kan afknallen, bloedhekel aan zo'n k*tkleuters...

- PRISM gedoe :)

- Dat als je met een Infernus volop op het Francis International Airport reed dat dan de wegen wazig waren en heel veel items niet helemaal waren geladen.

- Dezelfde objecten van vorige GTA's

Geplaatst:

Dat als je in slaap valt in de taxi en die chauffeur je bij aankomst eruit zet (ook wel 'skip trip' genoemd), je merkt dat je mooie auto van je parkeerplaats verdwenen is omdat de taxi besloot je exact op die plek af te zetten, wat hem de moeite om je trouwe vierwieler naar een andere dimensie te toveren wel waard leek.

Sowieso heb ik liever niet meer de parkeerplekken op straat; liever weer gewoon een garage zoals in San Andreas.

Ik vind eigenlijk een soort mix tussen pakeerplaatsen en garages het best, pakeerplaatsen in de stad waar geen plak is voor garages en dan garages in de wat buitenwijken(michael's huis). Maar ben het wel met je eens dat die taxi's daardoor wel erg irritant werden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...