Jump to content

Wat zou je echt NIET willen zien in GTAV?

GrandTheftHaye

Recommended Posts

• Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

9

• SpacyColours

4

• Grand Theft Auto TOM

3

• Michael

3

Geen vrienden die je de hele tijd bellen om wat te gaan doen. Wat vond ik dat irritant zeg!

Voor de rest geen politie waarbij je al meteen een Wanted Level krijgt als je zacht tegen hun auto aan botst.

De 100% vond ik echt vreselijk in TBoGT en ik hoop niet dat komt in GTA V.

Er zullen vast nog wel wat dingen zijn die je niet wilt terug hebben in GTA V maar daar kan ik nu niet even opkomen. :puh:

Bewerkt: door myron.b
Delen op andere websites

Geen assets. Vond het erg irritant om overal steeds langs te gaan omdat je anders geld misliep. Zeker in moderne tijden met internetbankieren lijkt me dat echt onzin. Laat het gewoon overmaken ofzo. Vond dat in GTA VCS wel handig.

Delen op andere websites

Als er een mooie auto rijd er dan opeens er 50 klonen zijn zoals in vice city

School lijkt mij lachen dan breek je in bij een school en dan je vizier op kinderen mikken :)

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Delen op andere websites

School lijkt mij lachen dan breek je in bij een school en dan je vizier op kinderen mikken :)

... Uhh tja. Gelukkig dan maar geen kinderen in GTA V.

Delen op andere websites

Dat gaat me dan weer net iets te veer, al zie ik wel een schoolgebouw terugkomen.
Delen op andere websites

Race missies :(

Mwa, niet mee eens eigenlijk. Toen ik voor het eerst een missie in GTA deed waarbij je moest racen, kostte dit me enorm veel pogingen. En dat is natuurlijk wel het minder leuke, maar uiteindelijk lukt het toch wel een keer. Dus wat dat betreft mogen dergelijke missies best blijven, zolang de tegenstanders 'zich gedragen'. Want in GTA IV was hun rijstijl niet bepaald zo goed als je zou willen... :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Delen op andere websites

Race missies :(

Mwa, niet mee eens eigenlijk. Toen ik voor het eerst een missie in GTA deed waarbij je moest racen, kostte dit me enorm veel pogingen. En dat is natuurlijk wel het minder leuke, maar uiteindelijk lukt het toch wel een keer. Dus wat dat betreft mogen dergelijke missies best blijven, zolang de tegenstanders 'zich gedragen'. Want in GTA IV was hun rijstijl niet bepaald zo goed als je zou willen... :7

Je zou idd eerder denken dat je in een derby zat dan in een race.
Delen op andere websites

Op zich vond ik die activiteiten met vrienden in IV best leuk, maar het mag wat mij betreft inderdaad wel iets minder in V. In IV kon je middels dating-sites zélf dates plannen met meiden, optioneel dus. Zoiets zou ik wel graag terug willen zien: het wordt je niet opgelegd, dus als je er geen behoefte aan hebt, hoeft het ook niet.

On topic:

Verkeer kan altijd grote ergernissen opwekken in GTA bij mij. Ik denk dat het doelloos van rijbanen verwisselen in SA wel verleden tijd is, maar waar ik me ook wel aan kan ergeren zijn opstoppingen in het verkeer. zoals in de Booth Tunnel in IV. De rijbaan is daar op het einde enkel, en er staat vrijwel altijd een file daar, waardoor het een opgave wordt om je heelhuids uit de tunnel te manoeuvreren. Nu weet ik dat files actueel en realistisch zijn, zeker in grote steden, maar hopelijk niet zodanig dat het irritant wordt en je speelplezier bederft.

Delen op andere websites

Op zich vond ik die activiteiten met vrienden in IV best leuk, maar het mag wat mij betreft inderdaad wel iets minder in V. In IV kon je middels dating-sites zélf dates plannen met meiden, optioneel dus. Zoiets zou ik wel graag terug willen zien: het wordt je niet opgelegd, dus als je er geen behoefte aan hebt, hoeft het ook niet.

On topic:

Verkeer kan altijd grote ergernissen opwekken in GTA bij mij. Ik denk dat het doelloos van rijbanen verwisselen in SA wel verleden tijd is, maar waar ik me ook wel aan kan ergeren zijn opstoppingen in het verkeer. zoals in de Booth Tunnel in IV. De rijbaan is daar op het einde enkel, en er staat vrijwel altijd een file daar, waardoor het een opgave wordt om je heelhuids uit de tunnel te manoeuvreren. Nu weet ik dat files actueel en realistisch zijn, zeker in grote steden, maar hopelijk niet zodanig dat het irritant wordt en je speelplezier bederft.

Nou, wat betreft die files betreft lijkt het me eerlijk gezegd wel leuk als de snelwegen af en toe vol staan met voertuigen. Natuurlijk moet het, zoals jij zelf al aangeeft niet te overdreven worden dat het de spelbeleving bederft, maar ik zou toch wel graag 'realisitsche' files willen zien. Wat betreft het verwisselen van baan mag het ook wel beter. Maar ik denk dat ze dat inderdaad al wel allemaal opgelost hebben. Want in GTA IV was dat nog een vrij groot probleem. Mensen die soms ook bij een stoplicht bleven staan terwijl hij op groen stond (ook al rijdt een auto tegenover dan naar links ofzo) en om dan nog maar te zwijgen over die chauffeurs die lopen te bumperkleven... :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...