SpacyColours Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Races vind ik wel oké, maar niet die achtervolgingen waarin degene die je achtervolgt zó gescript is dat ie je altijd voor moet blijven en daardoor op onrealistische snelheden vooruitschuurt als je bij hem in de buurt komt. In GTA IV kwam dit nog wel eens voor. En in San Andreas had je nog wel eens, zoals bij het einde van de missie Robbing Uncle Sam, dat degene die JOU achtervolgt de hele tijd weer achter je spawnt als je even de andere kant op kijkt. Hier kreeg ik echt nachtmerries van, dus hopelijk zien we dit niet meer terug. Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Een heel simpel antwoord hierop: Ik alleen maar verbetering zien, alle bugs etc. die voorgaande GTA's hadden moeten verwijderd worden. Eigenlijk ben ik ook niet zo'n voorstander van DLC in games, dus dat hoeft er ook niet in (maak liever een nieuwe GTA waar die DLC elementen in terugkomen ). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 In GTA IV kwam dit nog wel eens voor. Ik kan geen enkele moment oproepen uit IV waar dat gebeurt, in SA daarentegen. "Freddy boy!" Trok die PCJ ineens een spoor achter zich aan van een halve kilometer. Zelf vind ik dat Races bij GTA horen, net als de wapens en de cynische opmerkingen. Ze zijn altijd al optioneel geweest (op een enkele missie na) dus gewoon houden die handel. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) Had wel vaak in IV wat SC beschrijft, maar dan over SA. Dat ze een enorme druk kregen, waardoor je nooit een hele ronde voor ze kon liggen. Ze lagen maximaal 15/20 seconden achter... Maar ze vlogen me nooit voorbij Races moeten gewoon blijven, vooral nu met de customization en Franklin... Bewerkt: 11 juli 2013 door _Night-Men_ Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Auto's die 5 meter voor je spawnen als je met 120 km/u over de snelweg rijd toevallig even achter je kijkt Reageren
Michael Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Een straat vol met dezelfde auto's. Zeker weten! Of dat ze ineens van baan verwisselen, hoe vaak ik in SA wel niet ergens op geknald ben omdat die ineens een afslag namen. Verder een vriendin of vrienden die om de havenklap ging zeuren of gang wars die je moet blijven uitvechten... Dat soort "moeten" dingetjes mogen van mij achterwege blijven. Inderdaad! Had ik ook last van! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 In GTA IV kwam dit nog wel eens voor. Ik kan geen enkele moment oproepen uit IV waar dat gebeurt (...) Onder andere in die missie dat je met een gewonde Pegorino een stel gasten moet achtervolgen in de auto of zoiets. Die rijden dan weg en nemen een jump, maar jij kan sneller bij die jump zijn dan zij. Althans, in theorie dus, maar dat verhelpen ze door de raketaandrijving er maar eens bij te pakken. Een ander voorbeeld was een missie waarin je een helikopter moest achtervolgen. Als je dan een beetje snel karretje of motor pakte en op een recht stuk baan reed, dan werd wel pijnlijk duidelijk dat die helikopter op exact dezelfde snelheid als jij vooruit ging, wat er vrij weird uitzag. Verder herinner ik me dit ook nog van één van de eerste missies met Roman of Vlad. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 In GTA IV kwam dit nog wel eens voor. Ik kan geen enkele moment oproepen uit IV waar dat gebeurt, in SA daarentegen. "Freddy boy!" Trok die PCJ ineens een spoor achter zich aan van een halve kilometer. No Love Lost en I Need Your Clothes, Boots and your Motorcycle zijn goede voorbeelden voor wat Spacy bedoeld. Als je er dichterbij lijkt te komen hij opeens met vlammen in z'n reet 360 km per uur haalt... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Racen kan nog wel, gewoon je auto opvoeren Reageren
GroveStreetForLife Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 ik zou het liefst geen oude personage's terug zien, zoiezo kan uit SA geen personages terug komen wegens andere engine, maar ik vond het idee van een oostblokker met een geschiedenis wel mooi, maar ik misde nog wat ook het verhaal trok mij niet zo aan, wel vond ik het vet toen ik voor het standbeel hem neer schoot Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Dat de dokters in een ziekenauto niet zo hersenloos rijden. Want wanneer ze een iemand 'gered' hebben hebben ze tijdens die rit wel 3/4 anderen aangereden. Reageren
Proliner Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik hoop dat andere mensen in het spel beter in het verkeer kunnen rijden, niet dat opeens iemand afslaat en tegen je auto aan knalt . _. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Maar inderdaad. Het is vrij irritant in missies dat diegeme die je achtervolgt eem boost krojgt naarmate je dichterbij komt. Ik heb toen i need your clothes, boots, and motorcycle echt 7X over moeten doen Reageren
EpidemiCZz Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Deuren met glazen waar je doorheen kunt kijken en zien wat er instaat, dan denk je ik kan daar in loop je vervolgens tegen die deur aan blijkt het dat het een mindfuck is ofzo best irritant Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 De benodigheid om elke 4 uur naar het toilet te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.