Jump to content

Wat zou je echt NIET willen zien in GTAV?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In SA moest je soms eten en had je honger.. Als het erin zit, hoop ik dat het niet al te vaak voorkomt.

Bewerkt: door Faex
  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

9

• SpacyColours

4

• Grand Theft Auto TOM

3

• Michael

3

Geplaatst:

Er was gezecht dat Amanda al Michael's geld opmaakte, hoop niet dat dit echt gebeurd en je langzaam je geld achteruit ziet gaan of er opeens $1000 van je bankrekening af is.

Geplaatst:

Het kick systeem want het geeft te veel macht.

Ik vind dat als je alleen met vrienden wilt spelen of niks kan hebben, dat je dan maar privatie mode moet gaan doen ofzo.

Ook liever geen mods meer, want dan word je weer ergens neer gezet waarin je niet uit kan, en voor je het weet loopt je console weer vast.

Ik zie liever niet dat ik steeds in de zelfde free roam word gezet.

Geplaatst:

Er was gezecht dat Amanda al Michael's geld opmaakte, hoop niet dat dit echt gebeurd en je langzaam je geld achteruit ziet gaan of er opeens $1000 van je bankrekening af is.

Ik hoop dat dit niet gaat gebeuren.

Verder wil ik niet in GTA V:

vervelende missies met helikopters zoals Sexy Time. Wat een gedoe om die helikopter goed te kunnen besturen en om die rot bootjes te vernietigen.

Geen vervelende bugs zoals bij het laden van Collector's Item.

Misschien al eerder vermeld maar geen missies die je 100% moet voltooien. Je speelt het spel voor de lol en niet om die missies goed uit te spelen,

Geplaatst:

Dit dus :

Ik hoop dat dit niet gaat gebeuren. Verder wil ik niet in GTA V:vervelende missies met helikopters zoals Sexy Time. Wat een gedoe om die helikopter goed te kunnen besturen en om die rot bootjes te vernietigen.Geen vervelende bugs zoals bij het laden van Collector's Item. Misschien al eerder vermeld maar geen missies die je 100% moet voltooien. Je speelt het spel voor de lol en niet om die missies goed uit te spelen,

Geplaatst:

1) Auto's die voor je spawnen als de speler/bestuurder even achterom kijkt.

2) Chop (de hond van Franklin) die een te grote rol in de verhaallijn gaat spelen.

Geplaatst:

3) als je je auto neerzet, weg loopt, kom terug auto weg.

4) dat er 500 dezelfde auto's rond rijden als waar de speler in rijd.

Geplaatst:

1).Geen tijd missies. 2).Geen 100% missies 3).Geen autos die opeens verdwijnen of opduiken 4).Dat je auto wel even blijft staan en je die kan stilleggen 5).Niet altijd 5 autosoorten die rondrijden en dus waar jij in rijdt + niet altijd dezelfde soorten vb in een rijke wijk Infernus,Turismo,...

Geplaatst:

Missies met een tijdslimiet en racemissies.

Vliegen kan ik aardig, maar racen niet.(Ik ben meer van de schietmissies).

Geplaatst:

Ik heb nog een waslijst:

* Homies die niet eens normaal kunnen vechten en voor je voeten gaan lopen. Aan die vriendjes van Dwayne had je echt niets.

* Als je opgepakt wordt of doodgaat dat je dan geen wapens kwijtraakt.

* Vijanden die niet zichtbaar zijn op de HUD. Altijd lekker als je van alle kanten geraakt wordt zonder dat je kan zien waar de vijanden zitten.

* Veel taxi op de weg zoals in The Ballad of Gay Tony. Een paar taxi auto's zijn niet erg maar niet 3x3 naast elkaar.

* Niet dat als jij iemand achtervolgd dat er dan opeens vlammen uit z'n reet komen en veel sneller gaat als jij dichterbij komt.

* Als je van een schans rijdt/vaart , geen camera view van hoe 'mooi' je van de schans af gaat.

* Geen leger bij Wanted Level 5 maar gewoon politie.

* Smalle wegen. Ik wil gewoon lekker ruim kunnen rijden en niet heel smal dat je bijna niets kan.

Geplaatst:

Ik hoop niet dat de grote vliegtuigen niet bestuurbaar zijn en dat je weer 4 sterren krijgt als je het vliegveld binnenkomt

Oh ja en ik hoop dat mensen tegen je aanbotsen en je auto kapot maken als je voor het stoplicht staat...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...